ورزش و سلامتی

مواد برتر,نتایج بهتر

طراحی خاص برای تمام ورزشکاران,آمینو ۱ سریع هضم که فقط با یک فرمول باعث افزایش بنیه,جذب آب,عضله سازی و بازابی در طول تمرین میشود.آمینو ۱ به شما قدرت میدهد و فرم آزاد آمینو اسیدها, BCAA ها و تعادل الکتریکی کامل را تامین میکند.

مزایای کلیدی

  • تقویت انرژی و پتانسیل بالا برای افزایش استقامت
  • دارای طعمی لذیذ و تنها ۵ کالری در هر نوبت مصرف
  • عاری از کافئین و شکر – میتوان هر موقع از روز چه صبح و چه شب مصرف کرد
  • آنتی کاتابولیک/افازیش عضله
  • به راحتی و کاملا ترکیب میشود/بدون ته نشین
  • بازیابی پس از جلسه ی تمرینی را بهبود میبخشد و تسریع میکند

جذب سریع :

آمینو ۱ برای ورزشکاران طراحی شده است و شامل ۱۰۰۰۰ میلی گرم آمینو اسید است – نسبت اختصاصی ۳:۱:۲ از BCAAها – برای تقویت بنیه و عضله سازی میباشد.

آمینو ۱ به کاهش درد ورزشکاران کمک میکند :

آمینو ۱ مواد غذایی را از چندین روش به بدن میرساند,قابلیت بدن برای انتقال,دریافت مواد غذایی و نهایتا حمایت از بازیابی بدن را افزایش میدهد.هیچ نوشیدنی ورزشی دیگری چنین قدرتی در موقع نیاز را که این محصول ایجاد میکند را نمیتواند ایجاد کند.

۱۵۹
مواد برتر,نتایج بهتر

سیستم جذب آب و الکترولیت پیشرفته :

آب نارگیل غلیظ کاملا طبیعی یکی از ابرغذاهای طبیعی,یک تعادل کامل از الکترولیت ها و مواد معدنی میباشد – و میزان جذب را حداکثر میکند.برای تولید نوشیدنی های ورزشی عالی میباشد.به همین دلیل است که دنیای ورزش به آب نارگیل به عنوان یک منبع جذب ذوباره ی آب روی آورده است.

یک(۱)نوبت(۱ اسکوپی)از آمینو ۱ را در داخل ۱۲ تا ۱۶oz آب سرد ترکیب کنید.مهم نیست قبل,در طول یا بعد از تمرین آن را مینوشید.در روزهایی که تمرین نمیکنید,در طول روز با مشورت با یک پزشک مصرف کنید.

اخطار ها:

در صورتی که در حال مصرف هر گونه نسخه یا دارو یا مکمل دیگری هستید قبل از مصرف این محصول با پزشک خود مشورت کنید.اگر حامله هستید,یا قصد حامله شدن دارید یا در حال نگهدارری از نوزاد هستید مصرف نکنید.در صورتی که هر گونه عکس العمل غیر طبیعی با مصرف این محصول تجربه کردید مصرف را متوقف کرده و با پزشک خود در این مورد مشورت کنید.از مقدار دز روزانه ی پیشنهاد شده تجاوز نکنید.از دسترس کودکان دور قرار دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا