ورزش و سلامتی

باانجام چند حرکت ساده اندامی خوش فرم داشته باشید

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : جهت ورزیده کردن بدن خود و داشتن بدنی قوی حتما لازم نیست که به باشگاه بروید . .تمریناتی که در ادامه معرفی خواهیم کرد تک‌تک ماهیچه‌های بدن را درگیر کرده و بدون نیاز به دستگاه‌های بدن‌سازی، چربی بدن را می‌سوزانند.
کرانچ دوچرخه

 

تمرینات ورزشی, بدنسازی,تمرینات قدرتی

حرکت کرانچ دوچرخه
با این حرکت می توانید بخش مرکزی بدن خود را داغ کنید . زیرا به تثبیت و گردش عمقی شکم نیاز دارد. همچنین این تمرین ورزشی باعث تحریک فیبرهای ماهیچه‌ای بیشتر در ماهیچه‌های راست و اریب شکم می‌شود.

 

حرکت بورپی

 

تمرینات ورزشی, بدنسازی,تمرینات قدرتی

 

 

یک تمرین قدرتی بسیار موثر برای تقویت ماهیجه ها ی بدن ، حرکت بورپی می باشد . مهم‌ترین نکته در مورد این حرکت ورزشی، ترکیب تمرینات قلبی و تمرینات قدرتی در یک تمرین است.

 

حرکت چمباتمه

 

تمرینات ورزشی, بدنسازی,تمرینات قدرتی

حرکت چمباتمه تمام ماهیچه‌های موجود در پایین تنه را درگیر می کند
یکی از تمرینات ورزشی بسیار طبیعی و مهم، حرکت چمباتمه است. این حرکت ورزشی تمام ماهیچه‌های موجود در پایین تنه را درگیر می‌کند.
حرکت پروانه

 

تمرینات ورزشی, بدنسازی,تمرینات قدرتی

یک تمرین ورزشی عالی برای تقویت قلب شما . برای افزایش تراکم استخوان، حرکت پروانه یکی از تمرینات برتر چندمنظوره محسوب می‌شود. این تمرین ورزشی به شدت برای تقویت قلب مؤثر است.

 

حرکت ضربه به نشیمنگاه

 

تمرینات ورزشی, بدنسازی,تمرینات قدرتی

برای تقویت عضله چهار سر به ویژه ماهیچه جلوی ران و قل این تمرین را انجام دهید . برای انجام این حرکت ورزشی، بایستید و پاهای خود را به اندازه عرض باسن باز کنید. سپس در جا بدوید و سعی کنید پاهای خود را به اندازه‌ای به پشت خم کنید که پاشنه پاها به نشیمنگاهتان ضربه بزند. این حرکت عضله چهار سر به ویژه ماهیچه جلوی ران و قلب را تقویت می‌کند.

 

چمباتمه زدن روی یک پا

 

تمرینات ورزشی, بدنسازی,تمرینات قدرتی

این حرکت ورزشی برای تقویت عضلات پائین تنه بسیار مفید است

 

این حرکت ورزشی برای تقویت زردپی‌های پشت زانو، بخش شکم و باسن بسیار مناسب است. روی یک پا بایستید و پای دیگر را همزمان با چمباتمه زدن، به سمت جلو حرکت دهید.
حرکت شنا

 

تمرینات ورزشی, بدنسازی,تمرینات قدرتی

حرکت شنا برای تقویت عضلات بازو و سینه بسیار مفید است

 

این تمرین ورزشی برای تقویت سینه، کمر، بازوها و حتی شکم بسیار مؤثر است. سعی کنید شانه‌هایتان با مچ دستتان در یک خط قرار گیرد. تا آنجا که ممکن است قفسه سینه خود را به زمین نزدیک کنید.

 

پرش تاک

 

تمرینات ورزشی, بدنسازی,تمرینات قدرتی

تقویت کل بدن شما با این تمرین صورت خواهد پذیرفت در این پرش بایستی طوری بپرید که زانوها به سینه بچسبند. این حرکت بسیار قدرتمند و جذاب است و به تقویت کل بدن از جمله قلب کمک می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا