مد و مدگراییمعرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

پاریس هیلتون با جدید ترین عطر خود برای زن ها پیامی دارد.

برند «پاریس هیلتون» از تازه‌ترین ادکلن خود رونمایی کرد. این محصول جدید که بیستمین ادکلن تولید شده در تاریخ فعالیت این برند محسوب می‌شود GOLD RUSH PARIS HILTON نام دارد. در واقع این روندی است که از سال ۲۰۰۴ آغاز شده و به دلیل آنکه پاریس هیلتون در هر سال یا هر دو سال یک بار ادکلن‌های جدید خود را رونمایی می‌کند، از ارزش بالایی در میان طرفداران عطر و ادکلن برخوردار است.
این ادکلن زنانه با رایحه‌ای استثنایی در زمره یکی از کلاسیک‌ترین ادکلن‌های تولید شده در دو دهه اخیر محسوب می‌شود. پاریس هیلتون درباره این محصول جدید گفته است: GOLD RUSH بازگوکننده آن چیزی است که امروز هستم.


پاریس در ادامه می‌گوید: این رایحه جدید را برای زنانی ارایه کرده‌ام که به خود اطمینان خاطر بالایی دارند و به زن‌بودنشان افتخار می‌کنند. این رایحه تداعی‌کننده توانایی‌های بی‌پایان است. زمانی که اندکی از آن به خود می‌زنید، حس زنده‌بودن و توقف‌ناپذیری به شما القا می‌شود.
حالا این ادکلن جدید چه رایحه‌ای دارد؟ GOLD RUSH رایحه آسیای شرقی و تداعی‌کننده میوه دارد. وقتی برای نخستین‌بار اندکی از آن به خود می‌زنید خود را با رایحه جدیدی روبه‌رو می‌بینید که معنای متفاوتی از مرکبات را القا می‌کند.
هر شیشه ۱۰۰ میلی‌لیتری این ادکلن، ۶۰ دلار و شیشه ۳۰ میلی لیتری آن، ۳۲ دلار قیمت دارد.
تولید ادکلن‌های پاریس هیلتون از سال ۲۰۰۴ با Paris Hilton for Women (برای زنان) و Paris Hilton for Men (برای مردان) آغاز شده و تا سال ۲۰۱۵ با دو مدل Paris Hilton Limited Anniversary Edition و Paris Hilton Heiress Limited Edition ادامه یافته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا