خودرو

پیش نمایش نمایشگاه اتومبیل خودروی ۲۰۱۶ شیکاگو

به گزارش ارشاکو ، به نقل از پردیس خودرو ، نمایشگاه اتومبیل ۲۰۱۶ شیکاگو بر روی تپه های دیترویت برگزار می شود.حدود ۱۵ تا ۲۰ رونمایی مورد انتظار هستند،از خودروهای هیبریدی صرفه جو و اقتصادی گرفته تا خودروهای پر قدرت.رسما،شیکاگو نمایشگاهی است که در آنجا تولید کنندگان وانت ها شاسی بلند های خود را رونمایی خواهند کرد،چون آنها بخش عمده ای از زندگی اتومبیل در این منطقه هستند.شکی نیست که تعدادی از آنها را خواهیم دید،اما همچنین به نظر می آید اوضاع قرار است بیشتر راضی کننده شود.

رونمایی های غرب میانه

موج جدیدی از وسایل نقلیه در حال معرفی شدن توسط کراس اوور کیا نیرو هیبریدی هستند.این اولین مدل بر اساس سطح جدیدی است که به طور مخصوص برای وسایل نقلیه ی اقتصادی توسعه یافته است که کمپانی می گوید “جدای از مدل های کیا موجود مهندسی شده است”،بنابراین یک مدل هیبریدی مانند اسپرتیج نخواهد بود،اما یک مدل جدید در سطح خودش است.

همچنین از کره کراس اوورهای سایز متوسط هیوندای سانتافه ۲۰۱۷ و سانتافه اسپرت به ترتیب با دو و سه ردیف صندلی ارائه خواهند شد.کراس اوور بسیار کوچک شورلت ترکس ۲۰۱۷ یکی دیگر از خودروهایی است که پیشبینی می شود رونمایی بزرگی داشته باشد.

 

شیکاگو
شیکاگو

کمتر محتمل است اما احتمالا با حال ترین رونمایی متعلق به شورلت کامارو ۲۰۱۷ است که جنرال موتور قرار است رونمایی کند.این خودرو شامل مجموعه ای از به روز رسانی های متمرکز بر روی جاده برای ششمین نسل کاماروی فوق العاده می باشد.

تنها در شیکاگو

طبق معمول،نمایش در نمایشگاه مک کورمیک برگزار می شود.این یعنی که می توان ادعا کرد بزرگترین نمایشگاه خودرو در ایالات متحده است،چون وسعت زیاد ۲٫۷ میلیون پا مربع فضای نمایش دارد.برخی تولید کنندگان از این نمایشگاه به عنوان فرصتی برای جذب مشتری استفاده می کنند.

تویوتا معمولا با وانت های درون شهری وارد می شود.امسال قرار است با راو ۴ خود در رالی ساحلی طوفانی به پا کند.این رالی از بیرون شهر شروع می شود،که بدون شک در زمستان یخبندان غرب میانه خواهد بود.رانندگان باید با یخ و جاده های برفی،سربالایی ها،سراشیبی های ناگهانی،جاده های پیچ در پیچ و یک مسیر شنی در منطقه ی ساحلی با درخت های نخل و تور والیبال دست و پنجه نرم کنند.بازدید کنندگان قادر خواهند بود راو ۴ معمولی یا تویوتا راو ۴ هیبریدی ۲۰۱۶ را امتحان کنند.

جیپ یکی دیگر از تولید کنندگان است که معمولا یک وانت درون شهری برای به چالش کشیدن خودروهای با حالت انتقال نیرو به همه ی چرخ ها وارد می شود و کمپانی تایید کرده است که امسال هم هیچ تفاوتی با سال پیش نخواهد داشت.

ابعادی در کورد نمایشگاه های خودرو وجود دارند که می توان تنها آنها را احساس کرد – چگونه صندلی راننده با بدن راننده مطابقت دارد،تودوزی های چرم و پلاستیک های نرم و با کیفیت در داشبرد چه احساسی دارند.در شیکاگو،فضای کافی برای نمایش چند مدل از یک خودرو موجود است،بنابراین مردم می توانند به راحتی تفاوت ها را ببیند.

توسعه ی تکنیکی جدیدی موجود است : نرم افزار نمایشگاه اتومبیل ۲۰۱۶ شیکاگو.این نرم افزار دارای نقشه ای از نمایش،اتفاقی که در هر روز قرار است بیفتند،لیست کاملی از خودروهای نمایشگاه،ویدئو ها،اخبار و دستگاه بر اساس موقعیت بلوتوث که به کاربر اجازه می دهد از هر خودرویی که می بینید سریع اطلاعات به دست بیاورد،می باشد.حتی شانس برنده شدن یک بیوک انکور نیز وجود دارد.

شیکاگو همچنین نقش میزبان را برای انواع مختلفی از مصرف سوخت ها در امسال ایفا می کند : بازی قدرت ریاضی.این یک آغاز از موسسه ی تحقیقاتی MIND است که در آنجا نمایش دهندگان در حل پازل ها و پاسخ به سوالاتی که “کل خانواده را مجبور به اکتشاف و تلاش در هندسه،جبر و منطق می کند”به چالش کشیده می شوند.اگر به نظر ترسناک می آید،نگران نباشید.بث گرو رئیس همکاری برای موسسه ی تحقیقاتی MIND گفته است که”بسیاری از والدین نگرانی ریاضی دارند،اما لازم نیست این نگرانی را به کودکان هم بروز دهیم”.”چیزی به سادگی بازی کردن با همدیگر یا متوجه این موضوع شدن که ریاضی چگونه بخشی از یک کمپانی خودرو است و در ویژگی هایش کمک می کند”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا