معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

معری عطرهای برند بولگاری

  • ” بولگار او پَخفیوم او دی وق اکستخیم” 

۱۱

 

 

مردانه و زنانه رایحه این عطر دارای ترکیبی از مرکبات است که هم برای استفاده آقایان و هم استفاده خانم­ها مناسب است. این عطر محصول سال ۱۹۹۶ است. طراحی این عطر خاص بر عهده ” جین کلاود اِلینا” بوده است. نت ابتدایی آن شامل گشنیز، شکوفه­های پرتقال، ترنج و پرتقال است. در نت میانی از یاس، هل و رز بلغاری استفاده شده است. نت ÷ایانی نیز ترکیبی از چای سبز به همراه نت­های چوبی است.

  • “او پَخفیوم او دِ بلانژ”

۱۲

 

 

 

زنانه و مردانه رایحه این عطر ترکیبی از گل، چوب و مشک است که هم برای آقایان و هم برای خانم­ها مناسب است. این عطر محصول سال ۲۰۰۳ است و توسط ” ژاکواِس کاوالیه” طراحی شده است. نت ابتدایی این عطر ترکیبی از آرتمیسیا، ترنج، پرتقال تلخ و شکوفه­های پرتقال است. نت میانی متشکل از فلفل، هل و گشنیز است. در نت پایانی نیز از عنبر، مشک، رز، یاس و نت­های چوبی استفاده شده است.

  • ” او پَخفیوم او تِ بِلُ”

 

۱۳

 

 

مردانه و زنانه در این عطر از نت­های چای چینی فوجی، به همراه چای آبی، شکوفه زنبق و اسطوخودوس استفاده شده است. این عطر توسط ” دانیِل اِندریِر” طراحی شده است و در شیشه که از جنس شیشه یخی است و طراحی ” تِری دو باشماکُف” است به بازار عرضه شده است. شیشه این عطر در اندازه ۱۵۰ میل است و در فروشگاه­های بولگاری در رُم موجود است. این عطر محصول سال ۲۰۱۵ میلادی است.

  • ” اِ پَخفیوم او دِ نوآق”

 

۱۴

 

 

 

زنانه و مردانه این عطر دومین عطر از مجموعه ” او پشخفیوم” محصول برتد “بولگاری” است که در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شده است. طراحی این عطر بر عهده ” ژاکواِس کاوالیه” است. رایحه این عطر عمیق و شرقی است و شامل نت­هایی از چای سیاه، رز داماسکوس، تنباکو، چرم، عود، چوب بارک و نعناع هندی است. این عطر در اندازه ۷۵ و ۱۵۰ میل در بازار عطر موجود است.

  • ” او پَخفیوم او دی قوژ”

 

۱۵

 

 

مردانه و زنانه این عطر سومین عطر از مجموعه ” او پَخفیوم” برند ” بولگاری” است. رایحه این عطر نسبت به دو عطر قبلی از این مجموعه احساسی­تر و لطیف­تر است. در رایحه این عطر از دو نوع چای قرمز آفریقای جنوبی و رُیبوس استفاده شده است که رایحه­ای گرم و چوبی برای آن ایجاد کرده است. در نت ابتدایی این عطر از فلفل صورتی، پرتقال و ترنج استفاده شده است که در ترکیب با چای قرمز و انجیر در نت میانی و نت­­های گرم و احساسی گردو مشک در نت پایانی همراه شده است. طراحی این عطر بر عهده “الیویِر پُلگه” است و در سال ۲۰۰۶ طراحی شده است.

  • ” او پَخفومه او تِ وِق” 

 

۱۶

 

 

زنانه و مردانه رایحه این عطر ترکیبی است از مرکبات که در سال ۱۹۹۲ طراحی شده است. طراحی این عطر بر عهده ” جین کلاود ایلینا” است. نت ابتدایی آن شامل گشنیز، شکوفه پرتقال، ماندارین، ترنج، گشنیز و لیمو است. نت میانی شامل یاس، زنبق وحشی و رز بلغاری است. در نت ÷ایانی نیز از چوب صندل، عنبر، مشک، چای سبز، چوب­های گرانبها و خوشبو و سدر استفاده شده است.

  • “بولگاری مَن”” Bvlgari Man”

 

۱۷

 

 

مردانه رایحه این عطر شرقی است و در آن از نت چوب هم استفاده شده است. “بولگاری مَن” محصول سال ۲۰۱۰ است و توسط “آلبِرتو موریلاس” طراحی شده است. در نت ابتدایی این عطر از نیلوفر، ترنج، برگ­ای بنفشه و گلابی سفید استفاده شده است. برای نت میانی نیز وِتیوِر، نت­ای چوبی، چوب صندل، عنبر، چوب کشمیر و روغن  قبرس بکار رفته است. در نت پایانی نیز بنزن، مشک، دانه­های تونکا و عسل سفید استفاده شده است.

  • ” بولگاری مَن اِکستریم”

 

۱۸

 

 

مردانه رایحه این عطر قوی، عمیق و جذاب معرفی شده است. در نت ابتدایی این عطر از ترنج کاراییب، گریپ فروت صورتی و نت­ای لیمویی استفاده شده است. نت­ای لیمویی و کاکتوس بکار رفته در رایحه این عطر نت ابتدایی دوست­داشتنی برای این عطر ایجاد کرده اند. رایحه میانی این عطر بر ÷ایه گل و ادویه است. در نت میانی از فرزیا به همراه هل و عنبر استفاده شده است که باعث شده است که رایحه میانی کمی گرم باشد. در نت پایانی نیز از وتیوِر هاایتی، بنزن و چوب بالسا استفاده شده است. این ترکیبات توسط ” آلبرتُ موریلاس” در کنار یکدیگر قرار گرفته است. این طراح همچنین دو عطر ” بولگاری مشن” و ” بولگاری مَن دِ سیلور” را طراحی کرده است. این عطر در شیشه نقره­ای با بسته بندی نقره­ای و مشکی در اندازه­های ۶۰ و ۱۰۰ میل به صورت آب آرایشی در بازار موجود است.

  • ” بولگاری مَن اکستریم آل بِلُک ادیشِن”

 

۱۹

 

 

مردانه رایحه این عطر چوبی و تند است. عطری جدید محصول برند “بولگاری” که در سال ۲۰۱۵ تولید شده است. نت ابتدایی ان شامل ترنج، گریپ فروت بنفش و کاکتوس است. نت میانی ترکیبی از هلف فرزیا و عنبر است. برای نت پایانی نیز نت­های چوبی به همراه وِتیوِر هاایتی و بنزن استفاده شده است.

  • ” بولگار مَن این بِلَک”

 

۲۰

 

 

مردانه این عطر به مناسب ۱۳۰ سالگی برند ” بولگاری” در سال ۲۰۱۰ میلادی طراحی و تولید شده است. این عطر سمیلی از تولد خدای زمین است و همچنین به عنوان نشانی از مرد مدرن امروزی است. ” بولگاری مَن این بِلَک” دارای رایحه­ای قوی است و شامل ترکیبی از عنبر، چرم، ادویه و چوب است. در نت ابتدایی آن از رایحه­های طبیعی ادویه­جات رومی و درخشان استفاده شده است. در نت میانی از گل مریم و چرم استفاده شده است. برای نت پایانی نیز بنزن، دانه­های تونکا و چوب گایاک بکاررفته است. این عطر در اندازه­ای ۳۰، ۶۰ و ۱۰۰ میل به صورت آب عطر در سال ۲۰۱۴ تولید شده است.

  • ” بولگاری مَن این بلَک آل بیلَک ادیشِن” 

 

 

۲۱

 

مردانه رایحه این عطر سرشار از نت چرم است. این عطر یکی از عطرهای جدید برند ” بولگاری” است و در سال ۲۰۱۵ تولید شده است. نت ابتدایی آن ادویه­جات رومی است. برای نت میانی چرم و زنبق در نظر گرفته شده است و نت ÷ایانی نیز شامل چوب گایاک، بنزن و دانه­های تونکا است.

  • ” بولگاری مَن دِ سیلوِر لیمیتِد اِدیشِن”

 

۲۲

مردانه عطری با رایحه چوب و شرقی مناسب استفاده آقایان که در سال ۲۰۱۱ به بازار عطر معرفی شد. طراحی این عطر بر عهده ” آلبرتُ موریلاس” بوده است. در نت ابتدایی آن از نیلوفر، ترنج و برگ­های بنفشه استفاده شده است. نت میانی شامل وِتیوِر ، چوب صندل و نت­های چوبی  به همراه روغن قبرس استو برای نت ÷ایانی نیز چوب کشمیر، بنزن، عسل سفید، عنبر و مشک بکار رفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا