گوناگون

معرفی ۳ انیمیشن برتر سال ۲۰۱۶

در سال گذشته انیمیشن های متعددی تولید شدند که برخی از آنها مورد استقبال زیادی قرار گرفتند.در بین آثار تولید شده ۳ انیمیشن بسیار مورد توجه قرار گرفتند و فروش بسیار خوبی در سراسر دنیا داشتند.با ما همراه باشید تا خلاصه ای از این ۳ اثر را بررسی کنیم.

 

۱- انیمیشن زوتوپیا ( Zootopia )

موضوع این انیمیشن بسیار جذاب که در سراسر دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده است یک خرگوش است که از کودکی آرزو داشته پلیس شود ولی اطرافیان او فکر میکنند به دلیل ضعف های جسمانی و جثه کوچک او قادر به انجام این کار نیست.زوتوپیا محصول کمپانی دیزنی است و به مسائل مختلفی اشاره دارد از جمله زندگی افراد مختلف با نژادهای مختلف در کنار هم، جامعه ای شاد و پرانرژی و …

موضوع اصلی در انیمیشن زوتوپیا به تصویر شیدن جامعه ای است که در آن همه افراد با نژادها و اندازه های مختلف در کنار هم خوشحال و موفق هستند و شهری رویایی را ساخته اند.در این میان افسر جودی خرگوش وارد شهر میشود و به یک اشکال بزرگ در این جامعه پی میبرد و قصد دارد به آن سر و سامانی بدهد.

 

۲- انیمیشن موآنا (Moana )

این انیمیشن پلینزی باستان را به تصویر میکشد که در آن دختری در یک قبیله متولد میشود و متوجه میشود نفرینی مخوف توسط مائوئی سالها قبل به وجود آمده و حالا قبیله و محل زندگی او را تحت الشعاع قرار داده است. موآنا تصمیم میگیرد با کمک مائوئی اوضاع را به حالت اول برگرداند و از توانایی که اقیانوس به او داده استفاده میکند تا در این راه موفق شود.این انیمیشن جذاب نیز محصول کمپانی دیزنی است و در سراسر دنیا طرفداران زیادی پیدا کرده و در همان روزهای آغازین اکران از انیمیشن های محبوب بوده است.

موآنا سبکی جذاب و موزیکال دارد و در آن صداپیشگان قدرمندی حضور دارند.این انیمیشن قبل از تولید حرف هایی بر سر زبان ها انداخت و آن هم وجود شخصیت های جدید از دیزنی بود که به صورت کاملا جذاب و شاد در داستان حضور دارند.

 

۳- انیمیشن سینگ (Sing )

سینگ داستان یک کوآلا به نام باستر است که میخواهد از طریق برگزاری یک مسابقه آواز به کلوپ تئاتر خود رونق بخشد ولی در این میان متوجه میشود که هیچکدام از حیوانات بی استعداد شهر نمیتوانند کمکی به او کنند.در نهایت با آمدن چند نفر ورق برمیگردد و ماجرا به نفع باستر میشود.این انیمیشن محصول کشور امریکاست و اثری دیگر از خالق انیمیشن من نفرت انگیز است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا