معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

معرفی چند برند عطر جذاب

وقتی نام عطر و ادکلن به میان می آید اولین چیزی که به ذهن می رسد بوی خوش و یا رایحه ای ماندگار است که عطر گل ها و یا چوب ها را تداعی می کند. شاید تصویری که در لحظه اول در ذهن شما ایجاد می شود یک شیشه عطر ساده و یا یک شیشه عطری باشد که قبلا آن را دیده اید. در انتخاب عطر و ادکلن موردی که به آن توجه می کنید و برایتان مهم است بوی خوش عطر و شاید ماندگاری آن باشد. برخی از ما هم عطرهای زیبا را مورد توجه قرار می دهیم یعنی عطرهایی که علاوه بر بوی خوش ظاهر و شیشه زیبا و چشم نوازی هم دارند. زیبایی بطری عطرها را در طراحی های متنوع دیده اید در این مطلب ما میخواهیم چند نمونه برند و عطر را معرفی کنیم که بطری عطر به صورت مجسمه و یا بخشی از بطری دارای مجسمه باشد.

این مجسمه ها ممکن است الهام گرفته از شخصیتی خاص باشند ولی به هر حال داشتن چنین عطرهایی برای خیلی از ما می تواند جذاب بوده و شاید یکی از معیارهای خرید ما همین مورد بطری و مجسمه باشد. در این بخش تنها سه برند معروف نام می بریم که عطرهایی با بطری های دارای مجسمه طراحی کرده اند و در مطالب آتی در این مورد بیشتر بررسی می کنیم . با ارشاکو همراه بمانید.

برند ام دی سی آی (MDCI) خالق عطرهاییست نادر و کمیاب و اصیل و طبیعی و در این کار با عطرسازها و خلق کنندگان برگزیده و منتخب همکاری می‌کند، و در طراحی شیشه های این عطرها زیبایی منحصر به فردی را نمایان می‌کند که تقدیر و سیاستیست محرمانه از استعداد و توانایی این خالقان.
این عطرها همه از مواد خام و خالص و پالوده و با کیفیت استفاده می‌شود و خلق مبتکرانه و بدیع و غیرمنتظره و شگفت آور آن در طراحی شیشه ها نمایان است.
برند “ام. دی. سی. ای” در دنیای عطریات در مسیر موفقیت رو به حرکت است. ملاقات های مرتب با مشتریان و آگاه بودن از خواسته ها و حساسیت هایشان از رموز موفقیت این برند است. مهمترین موضوع برای ما کیفیت است، انتخاب نهایی عناصر، بسته بندی دست ساز، شیشه های ناب با مجسمه های کاملا دست ساز اثر و امضائ ماست بر روی رایحه ای عالی برای شما.

برند ام دی سی آی (MDCI) یک نام تجاری معروف و لوکس فرانسوی است که در سال ۲۰۰۳ توسط “کلود مارشال تاسیس شد و تا سال ۲۰۱۶ دارای ۱۶ نوع عطر است. عطرهای این برند اغلب با درب مجسمه دار طراحی شده اند و فروش این عطرهای با آپشن مجسمه می باشد و از آنجا که مجسمه درب بطری دست ساز و قیمتی است همچون یک شیء تزئینی و قیمتی در نظر گرفته می شود. دو نمونه از این عطرها را می توانید در ادامه مشاهده نمایید.

MDCI La Belle Helene for women edp

عطر زنانه ام دی سی آی لابل هلن ادوپرفیوم MDCI La Belle Helene for women edp

MDCI Invasion Barbare for men edp

عطر مردانه ام دی سی آی این ویژن بابری ادوپرفیوم MDCI Invasion Barbare for men edp

برند هاراجوکو لاورز (Harajuku Lovers) در سال ۲۰۰۵ توسط گوئن استفانی تاسیس شد. او یک نوازنده موسیقی پاپ امریکایی است که با الهام از فرهنگ ژاپنی و سبک های شخصی منحصر بفردش با همکاری شرکت کوتی این محصولات را تولید کرد. برند عطر و ادکلن Harajuku Lovers در بازه زمانی ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ دارای ۲۳ عطر و ادکلن در کارنامه عطری خود می باشد. عطرهای هاراجوکو با تنوع و زیبایی خاصی در فروشگاه های معتبر وجود دارد و شما می توانید دو نمونه از این عطرها را در ادامه ببینید.

Harajuku Lovers Love Harajuku Lovers for women

عطر زنانه هاراجوکو لاورز لاو ادوتویلت Harajuku Lovers Love Harajuku Lovers for women

Harajuku Lovers Baby Harajuku Lovers for women

عطر زنانه هاراجوکو لاورز بیبی ادوتویلت Harajuku Lovers Baby Harajuku Lovers for women

نیکی میناژ (Nicki Minaj) خواننده ترانه سرا و بازیگرآمریکایی است. وی در سنت جیمز ترینیداد و توباگو به دنیا آمد و در نیویورک بزرگ شد. شهرت وی در بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹۹ و همزمان با انتشار چندی از اهنگ‌هایش رقم خورد. میناژ دارای قرارداد همکاری در ضبط موسیقی با شرکت یانگ مانی اینترتینمنت می‌باشد. برند نیکی میناژ (Nicki Minaj) از سال ۲۰۱۲ تا سال ۲۰۱۶ دارای ۸ نوع عطر است.

Pink Friday Nicki Minaj for women

عطر زنانه نیکی میناژ پینک فرایدی ادوپرفیوم Pink Friday Nicki Minaj for women

 

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/معرفی-چند-برند-عطر-جذاب/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا