معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

آموزش انتخاب عطر مناسب برای خانم های جوان

آموزش انتخاب عطر مناسب برای خانم های جوان

انتخاب درست عطر
عطر مناسب

 

در این مطلب از ارشاکو زنان جوان روش های درست انتخاب عطر مناسب را می آموزند. با ارشاکو همراه باشید. . .

در طول تاریخ، بزرگان، جذابیت را یک قدرت خدایی می دانستند که از هنگام تولد با آدمی همراه است و انسان های معمولی از آن بی نصیبند. امروزه روان شناسان معتقدند که جذاب بودن، بیش از آن که یک قدرت الهی باشد، یک مهارت است، مهارتی که با تسلط بر پوشش، آرایش، حرکت های چهره و بدن و حتا تک تک کلمه هایی که به کار می برید، می توانید به آن دست پیدا کنید. برای جذابیت بیش تر به نیرویی مادرزاد یا دانشی خارق العاده ای نیاز ندارید، بلکه به تکنیک ها و مهارت هایی برای نشستن و برخاستن، راه رفتن، هارمونی در لباس پوشیدن، انتخاب یک عطر مناسب، درست صحبت کردن و نشانه گیری درست پیام ها و . . . احتیاج دارید. جذاب بودن را از همین الان شروع کنید.

در این مقاله از سایت ershaco ایده های مختلف مجذوب کردن حس بویایی مردها را به شما معرفی می کنیم. برای این منظور به خاطرات دوران کودکی، رایحه غذاهای مورد علاقه و عطرهایی که برای خود یا شما می پسندد، اشاره می کنیم.

برای همه ما بوهای خاصی است که احساس امنیت و شادی را در ما زنده می کند: این رایحه می تواند بوی چمن باران خورده، نان تازه، یک صابون خاص، یا بوی لباسی خیس باشد. خیلی از مردها به بعضی بوهای خاص حساس هستند و درواقع، شاید راهی که می توانید به مرد مورد علاقه تان نزدیک شوید، از راه دلش نباشد و از راه بینی او باشد.

برای خرید عطر مورد نظر خود می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :

از بوی چه غذاهایی خوشش می آید و خوشش نمی آید؟

ممکن است یک شب با او غذا پخته باشید یا در رستوران بوی پنیر پارمیسان یا گیاهانی با بوی تند را استنشاق کرده باشید. باید به واکنش او توجه کنید. آیا او مجذوب بوی غذاهای خاصی می شود یا از آنها بدش می آید؟

از او بخواهید واکنشش را برای شما توصیف کند. این رایحه می تواند رابطه ای با دوران کودکی او یا یک موقعیت شاد یا بد قدیمی داشته باشد.مثلاً اگر متوجه شدید که طرف مورد علاقه تان به بوی وانیل تمایل دارد، می توانید دنبال عطری برای خودتان بگردید که با رایحه وانیل باشد. یا دسرهای خوشمزه وانیلی برای او درست کنید.که البته پیشنهاد می کنم برای انتخاب عطری مناسب به سایت فروش عطر ارشاکو سری بزنید.

 

انتخاب درست عطر
انتخاب درست عطر

چه بوهایی دور و برش وجود دارد؟

حتی اگر مثل کارآگاه ها همه ی آپارتمانش را برای پیدا کردن بو و عطرهای مورد علاقه اش زیر و رو نکنید، هنوز هم می توانید با دقت به جزئیات زندگی روزمره اش، بوهای مورد علاقه او را پیدا کنید. ببینید برای شستن لباسهایش از چه پودری استفاده می کند؟ لوازم خانه اش چه نوعی است؟ آیا آن ها را به خاطر بوی شان انتخاب کرده است یا اصلاً بوی آنها برایش مهم نیست؟ لوازم خانه اش نشان می دهد که چقدر حس بویایی دقیقی دارد و مسئله بو و رایحه چقدر برایش اهمیت دارد.حمام خانه بهترین نقطه برای پیدا کردن بوهای مورد علاقه اوست. صابون و شامپویش را بو کنید. کرم مرطوب کننده اش را هم همین طور. آیا بوی خاصی را پیدا می کنید که در همه آنها مشترک باشد؟ افترشیو یا ادکلنش هم می تواند روشن ترین نشانه بوهایی باشد که دوست دارد. از این گذشته، اگر او از این بو برای روی صورت و بدنش استفاده می کند، پس مطمئناً اهمیت ویژه ای برایش دارد.

یادتان باشد، طرفتان همان قدر که از بوی عطر خودش لذت می برد، مطمئناً بوی عطر شما هم اهمیت زیادی برایش دارد. خیلی از مردها درمورد بوی شما خیلی رک هستند و نظرشان را راحت به شما می گویند. دقت کنید و به نظری که درمورد عطرتان می دهد خوب توجه کنید. اگر وقتی بغلتان کرده است با حس خوبی می گوید، “وای، تو فوق العاده ای”، مطمئن باشید که بهترین عطر را برای خودتان انتخاب کرده اید.

با دقت به اولویت ها و علایق بویایی طرفتان مطمئن باشید که نتیجه خوبی عایدتان می شود. اگر بعضی بوهای خاص که در خانه اش یا جایی در زندگیش پیدا کرده اید را برایش زنده کنید مطمئن باشید از این که شما را در زندگی خود دارد، بی نهایت احساس خوشبختی می کند. البته قدرت بویایی را نباید در محوطه خانه او منحصر کنید. باید بوهایی را که بیشترین تاثیر را روی او دارند، پیدا کنید و این بوها را روی پوستتان، در آشپزخانه و در اتاق خوابتان در معرض توجه اش قرار دهید و مطمئن باشید که او را بیش از پیش مجذوب خودتان خواهید کرد.

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با ارشاکو مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا