معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

معرفی عطرهای زنانه برند معروف ” بولگاری “

به قلم ارشاکو : در این مطلب از ارشاکو قصد داریم به معرفی چند عطر زنانه برند معروف بولگاری بپردازیم . اگر شما هم جزو طرفداران این برند می باشید ، به شما پیشنهاد می کنیم در ادامه مطلب همراه با ما باشید ….

 

” بولگاری گُلدِآ”

 

۱

Buy-Now-button

 

زنانه

این عطر سمبلی از طلا و روشنایی است. نام این عطر به معنای خدای طلا است. این عطر محصول سال ۲۰۱۵ است و یکی از اعضای مجموعه ” اُمنیا” که ده سال قبل تشکیل شده است، می­باشد. ترکیبهای بکار رفته در این عطر، آنرا در دسته شرقی قرار داده است و رایحه­ای سنگین متشکل از مشک دارد. طراحی این عطر بر عهده ” آلبرتو موریلاس” است. رایحه ایتدایی این عطر شامل مشک کریستالیف شکوفه پرتقال و ترنج است. رایحه میانی از مشک طلایی، یلانگ یلانگ و یاس تشکیل شده است. در نت پایانی از مشک، عنبر، نعناع هندی و پاپیروس مصری استفاده شده است. برای تبلیغات این عطر “ایزابی فُنتانا” با این برند همکاری داشته است و عکس­های او را ” مِرت آلاس” و ” مارکوس پیگوت” گرفته­اند. این عطر در اندازه ۲۵، ۵۰ و ۹۰ میل در شیشه طلایی به صورت آب عطر در بازار موجود است.

  • ” امارِنا” 

 

۲

 

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر رایحه­ای گلی دارد و مخصوص استفاده زنان است. این عطر یکی از محصولات جدید برند ” بولگاری” است. “آمارِنا” در سال ۲۰۱۴ تولید شده است. طراحی این عطر بر عهده ” دانیِل(راش) آندریِر” است. در رایحه این عطر از ترکیباتی مثل، گل مریم، رز و گیلاس استفاده شده است.

 

 

  • ” آشلیماه”

 

۳

 

 

buy

زنانه

رایحه این عطر نیز از گل تشکیل شده است. این عطر جدید است. ” آشلیماه” در سال ۲۰۱۴ تولید شده است. طراحی این عطر بر عهده ” دانییل( راش) اندریِر” است. برای رایحه این عطر از نت­های مثل اسطوخودوس، بنفشه و آفتابگردان است.

  • ” کالالونا”

 

۴

 

 

Buy-Now-button

زنانه

رایحه این عطر در دسته چوب و ادویه قرار دارد. این عطر مانند دو عطر قبلی در سال ۲۰۱۴ تولید شده است و توسط ” دانییل( راش) آندریِر” طراحی شده است. در این عطر از نت­های چوب صندل، هل، آفتابگردان، عنبر به همراه مشک، گلابی، زنبق سفید و شیر استفاده شده است.

  • “دِزیریا”

 

۵

 

 

Buy-Now-button

زنانه

رایحه این عطر گل است و در سال ۲۰۱۶ تولید شده است. در رایحه این عطر از ترکیباتی مثل مگنولیاف رز و مشک استفاده شده است.

  • ” آیرینا” 

 

۶

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر محصول سال ۲۰۱۶ میلادی است. در این عطر از مگنولیا، یاس و مشک استفاده شده است.

  • ” لازولیا”

 

۷

 

Buy-Now-button

زنانه

رایحه این عطر شرقی و گل است. این عطر محصول سال ۲۰۱۵ میلادی است و توسط ” دانییل( راش) آندریِر” طراحی شده است. نت ابتدایی این عطر یاس است. برای نت میانی از رایحه­های خوشبو استفاده شده است وبر ای نت ÷ایانی چوب آگار در نظر گرفته شده است.

  • “لیلایا”

 

۸

 

 

 

buy

زنانه

رایحه این عطر بسیار خاص و سرشار از نت­ای میوه­ای است. لیلایا” در سال ۲۰۱۴توسط ” دانییل( راش) آندریِر” طراحی شده است. در رایحه این عطر از نت­های لاستیک، پرتقال و نعناع استفاده شده است.

  • ” ماراویلا”

 

۹

 

buy

 

زنانه

رایحه این عطر گل و میوه است. ” ماراویلا” در سال ۲۰۱۴ تولید شده است و طراحی آن بر عهده ” دانیل( راش) آندریِر” است. در این عطر از نت­هایی مثل هلو، یاس، نعناع هندی، لیمو ایتالیایی و شکوفه­های پرتقال استفاده شده است.

  • ” نوراه”

 

۱۰

 

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر در دسته شیپر قرار دارد و رایحه­ای گلی دارد. این عطر توسط ” دانییل( راش) آندریِر” در سال ۲۰۱۴ میلادی طراحی و تولید شده است. در این عطر از نت­هایی مثل میخک، هل، زنبق، بنزن، تنباکو، گلسنگ، نعناع هندی، وانیل، زنجبیل و عسل استفاده شده است.

  • ” سِلیما”

 

۱۱

 

 

Buy-Now-button

زنانه

رایحه این عطر شرقی و ادویه است. سِلیما در سال ۲۰۱۵ توسط ” دانیِل ( راش) اندریِر” طراحی شده است. در رایحه این عطر از نت­ایی مثل زعفران، ادویه­جات، رز و خرما استفاده شده است.

  • ” اِسپِلِندیا”

 

۱۲

 

Buy-Now-button

زنانه

رایحه این عطر سرشار از نت­های گل است. این عطر در سال ۲۰۱۶ میلادی تولید شده است. رایحه این عطر سرشار از نت­ای مگنولیا، نرگش و گلسنگ است.

  • “زَهیرا”

 

۱۳

 

Buy-Now-button

زنانه

رایحه ” زاهیراگ شرقی و گل است. این عطر در سال ۲۰۱۵ توسط ” دانییل ( راش) اندریِر” طراحی شده است. نت ابتدای آن دارچین، نت میانی یلانگ یلانگ و نت پایانی بنزن است.

  • “اُمنیا”

 

۱۴

 

 

Buy-Now-button

زنانه

رایحه این عطر شرقی است و در سال ۲۰۰۳ میلادی طراحی شده است. طراحی این عطر بر عهده ” آلبرتو موریلاس” است. نت ابتدایی ” اُمنیا” شامل زنجبیل، ماندارین، زعفران، فلفل و هل است. در نت میانی از جوز، میخک، دارچین، بادام، چای و نیلوفر استفاده شده است. نت پایانی شامل چوب صندلف دانه­های تونکا، شکلات سفید، چوب گایاک و نت­های چوبی است.

  • “اُمنیا آمیتیس”

 

۱۶

 

 

buy

 

زنانه

“اُمنیا” جدید با رنگ بنفش وارد بازار شده است و رایحه­ای چوبی و گل دارد. نت ابتدایی آن شامل گریپ­فروت بنفش است. در نت میانی این عطر از زنبق و رز بلغاری استفاده شده است. برای نت پایانی نیز آفتابگردان و نت­های چوبی بکار رفته است. این عطر در سال ۲۰۰۶ توسط ” آلبریو موریلاس” طراحی و تولید شده است.

  • “اُمنیا کورال”

۱۷

 

 

buy

 

زنانه

در رایحه این عطر از نت­هایی استفاده شده است که سمبل بهار و خوش بینی و لطافت زنانه هستند. ” اُمنیا کورال” محصول سال ۲۰۱۲ میلادی است و رایحه آن سرشار از نت­های میوه و گل است.  رایحه این عطر القا کننده حس خوشی و هیجان است. اکثر عطرهای مجموعه “اُمنیا” محصول برند بولگاری توسط ” آلبرتو موریلاس” تولید و طراحی شده است و “اُمنیا کورال” نیز از ین قاعده مستثنی نیست. این عطر در سال ۲۰۱۲ مخاطبان زیادی به خود جلب کرده است. نت­های بکار رفته در رایحه این عطر سرشار از رنگف طراوتف احساسات لطیف زنانه و زیبایی هستند. نت ابتدایی این عطر شامل ترنج، زالزالک و انار است. در نت میانی این عطر از زنبق آبی،  بایمه و انار استفاده شده است. برای نت پایانی نیز ترکیب بسیار خاص و پیچیده­ای از مشک و سدر بکار رفته است. اُمنیا کورال در اندازه­ای ۲۵، ۴۰ و ۶۰ میل به صورت آب آرایشی در بازار موجود است و در کنار آن محصولات حفاظت از پوست نیز ارایه می­شود. لوسیون لایه بردار ملایم و همچنین لوسیون بدن گزینه­ای انتخابی به همراه این عطر می­باشند.

 

  • “اُمنیا کریستالین”

 

۱۸

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر سمبلی از کریستال و کلا اجسام شفاف است. رایحه این عطر القا کننده لطافت و نرمی گلبرگ­های گل است. رد بوی این عطر بسیار بالا استو در رایحه آن از گل­های جنگلی خاصی استفاده شده است. نت ابتدایی این عطر سامل ترکیبی از بامبو و میوه­های آسیایی به همراه نت­های واقعی و اصلی لطیف و تازه مانند سیب و گلابی است. نت میانی متشکل از نت­های نرم و لطیف زنانه مثل شکوفه نیلوفر است و در نت پایانی نیز نت­های چوبی خاصی استفاده شده است. این عطر توسط ” آلبرتو موریلاس” در سال ۲۰۰۵ میلادی طراحی شده است.

  • “بولگاری اُمنیا کریستالین او دو پرفیوم”

 

۱۹

 

 

Buy-Now-button

زنانه

در سال ۲۰۰۵ برند بولگاری عطری با نام ” اسمنیا کریستالین” به صورت آب آرایشی به بازار عرضه کرد که رایحه آن مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد و مورد استقبال بسیاری قرار گرفت. بعد از استقبال گسترده از این عطر، مدیر برند بولگاری یعنی “وِلِریا مانینی” تصمیم گرت تا عطر جدیدی بر پایه رایحه “اُمنیا کریستالین” به بازار عطر عرضه کند با این تفاوت که رایحه عطر جدید قوی­تر بوده و شامل نت­های متنوع بیشتری است. این عطر با نام ” اُمنیا کریستالین او دو پرفیوم”  به صورت آب عطر به بازار عرضه شد با رایحه­ای عمیق و قوی­تر. این عطر نیز مانند اکثر عطرهای مجموعه”اُمنیا” برند بولگاری توسط ” آلبرتو موریلاس” طراحی شده است. هدف از طراحی این عطر تولید عطری با رایحه قوی­تر، لاکچری­تر و خاص­تر بوده است. طبق گفته طراح این عطر، رایحه این عطر زنانه­ترف جذاب­تر و هوس انگیز­تر است. در این عطر از نت­های بسیار خاص و بی­همتایی استفاده شده است و به گونه­ای این نت­ها در کنار یکدیگر قرار گرفته­اند که رایحه عطر خاص­تر و مدرن­تر شده است.

در نت ابتدایی این عطر که سمبلی از رایحه­های آسیایی به همراه ماندارین و رایحه­های شیرین گلبرگ­های گل استفاده شده است. در نت میانی این عطر از ریشه زنبق به همراه آفتابگردان و نت­ای پودری استفاده شده است. نت­ای گرم و خامه­ای به همراه چوب صندل، بنزن، مشک ترکیباتی هستند که در نت پایانی استفاده شده است. این عطر در اندازه­های ۴۰ و ۶۵ میل به صورت آب عطر رد بازار موجود است. ظراحی شیشه این عطر نیز مانند شیشه سایر عطرهای این مجموعه است فقط با رنگ بنفش. برای تبلیغات “اُمنیا کریستالین او دو پرفیوم” چهره معروف، “اِدیتا ویلکِویسیوت” با این برند همکاری داشته است. عکسهای این تبلیغات نیز توسط “لیز کالینز” گرفته شده است. “اُمنیا کریستالین او دو پرفیوم” محصول سال ۲۰۱۳ میلادی است.

  • ” اُمنیا گرین جِید”

 

۲۰

 

 

buy

زنانه

بعد از تولید عطرهای معروف مجموعه “اُمنیا” برند بولگاری مانند “اُمنیا کریستالین”،” اُمنیا آمِتیس” و.. ، در سال ۲۰۰۹ برند بولگاری تولید عطری با نام ” اُمنیا گرین جِیأ” از هیمن مجموعه را آغاز کرد. این عطر نشانی از هماهنگی و اغواگری است. “اُمنیا گرین جِید” مخصوص بانوان و دختران جوان طراحی شده است. در نت ابتدایی این عطر از ترکیباتی مثل ماندارین سبزو رایحه­های خوش­بوی بهاری استفاده شده است. برای نت میانی نیز نت­هایی مثل گل­های کم یاب سفید، شکوفه گلابی و یاس در نظر گرفته شده است. برای نت پایانی نیز از پسته، چوب زرد و مشک استفاده شده است. شیشه این عطر مانند شیشه سایر عطرهای این مجموعه طراحی شده است و رنگ آن سبز است . این عطر در اندازه­های ۲۵، ۴۰ و ۶۵ میل به صورت آب آرایشی در بازار موجود است. همچنینی در کنار این عطر لوسیون بدن ۲۰۰ میل و ژل همراه ۲۰۰ میل نیز موجود است. طراحی این عطر نیز بر عهده ” آلبرتو موریلاس” بوده است.

  • ” بولگاری اُمنیا ایندیا گارنِت”

 

۲۱

 

 

 

buy

 

زنانه

این عطر یکی از جدیدترین عطرهای مجموعه “اسمنیا” برند بولگاری است و همانطور که از نامش پیداست سمبلی از هند، به همراه رایحه­هایی است که در کشور هندوستان وجود دارد. رایحه این عطر شرقی  است و ترکیبی از گل در آن بکار رفته است. در نت ابتدایی این عطر از رایحه­های مرکباتی مثل ماندارین و پرتقال استفاده شده است. در نت میانی گل اسمانتوس بکار رفته است. برای رایحه پایانی نیز عنبر استفاده شده است. این عطر توسط ” آلبرتو موریلاس” طراحی شده است. برای تبلیغات ” اُمنیا ایندیا گارینت” چهره معروف “اِدیتا ویلکیویسیوت” با این برند هماکاری داشته است. این عطر در اندازه ۲۵، ۴۰ و ۶۵ میل به صور آب آرایشی در بازار موجود است. “اُمنیا ایندیا گارینت” در سال ۲۰۱۴ به بازار عطر معرفی شده اس.

  • ” اُمنیا پارایبا”

 

۲۲

 

Buy-Now-button

زنانه

در اکتبر سال ۲۰۱۵ میلادی، برند بولگاری عطر جدیدی به مجموعه “اُمنیا” با نام ” اُمنیا پارایبا” اضافه کرد. نام این عطر الهام گرفته از نام سنگ کهربای برزیلی است. رایحه این عطر ترکیبی از گل، چوب و میوه است. در طراحی این عطر، “آلبرتو موریلاس” تمرکز خود را بر روی استفاده از رایحه گل­های جنگلی که در برزیل موجود است به همراه رایحه دریا و اقیانوس قرار داده است. در نت ابتدایی این عطر از ترکیباتی مثل پرتقال تلخ،نوعی میوه موراجاکی  استفاده شده است. در نت میانی ازانواع گل­ای خوشبو به همراه یاس برزیلی استفاده شده است. برای نت پایانی نیز از ویتیوِر و کاکایو استفاده شده است. برای تبلیغات این عطر نیز ” ِدیتا

ویلکیویسیوت با این برند هماکاری داشته است. این عطر نیز مانند سایر عطرهای این مجموعه در اندازه ۲۵، ۴۰ و ۶۵ میل به صورت اب آرایشی در بازار موجود است.

 

توجه : دوستان ارشاکویی عزیز ، می تواند با کلیک بر روی دکمه خرید کنید اقدام به خرید عطر اورجینال از فروشگاه اینترنتی ارشاکو  نمایید و یا با کلیک برر روی دکمه هم اکنون سفارش دهید ، عطر مورد نظر خود را سفارش دهید تا در صورت وجود در بازار تهیه و در اختیار شما قرار داده شود . 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا