معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

۵ عطر مناسب فصل بهار

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : احساسات و عواطف آدمی رابطه ی مستقیمی با فصل ها دارد . اهل ورزش باشید یا نباشید، تجربه رایحه عطرهای بهاری به شما این امکان را می‌دهد که یک روز سرشار از انرژی و با روحیه بسیار بالایی را سپری کنید. پیشنهاد فروشگاه اینترنتی ارشاکو به شما عزیزان استفاده از عطرهای ملایم در فصل بهار می باشد . عطرهای ملایم و بهاری را معمولا از گل‌های بنفشه، تمشک و مگنولیا می‌گیرند و این بسیار دلچسب و شورانگیز است.

در اداه به معرفی ۵ عطر مناسب فصل بهار خواهیم پرداخت ، با ارشاکو همراه شوید …

 

 

اگر گل یخ دوست دارید…

عطر بهاری
عطر بهاری

 

تصوراین که برند «کیت اسپید» عطر «Walk on Air» را که ترکیبی خوشایند از گل یخ، ترنج ومگنولیا است، با الهام از نیویورک ساخته باشد سخت است، زیرا نیویورک کثیف و پر از دود و دم است، ولی این عطر سرشار از بوی گل‌هاست و بوی آن این احساس را به ما می‌دهد که انگار یک دسته گل دریک شیشه عطرجا شده است.

اگربنفشه دوست دارید…

 

عطر بهار ی
عطر بهار 

 

گول اسم و ظاهر عطر «Sorbet» از«مارک جیکوبز» را نخورید. بوی این عطر پس از این که نت‌های اولیه که شامل گلابی و میوه گل ساعتی می‌پرند و بوی یاسمین و بنفشه روی پوست باقی می‌ماند بیشتر گرم است تا این که شیرین باشد. اگر ظاهر و قیافه عطرتان برای‌تان اهمیت دارد این عطر را از دست ندهید.

اگر رز دوست دارید…

عطرهای بهاری
عطرهای بهاری

 

اگر عاشق رز هستید و رز دوست این عطر را به شما پیشنهاد می کنیم . این عطر متشکل از فهرستی از ترکیبات شگفت آور که شامل روغن رزبلغاری می‌شود،عطر «Aerin Rose de Grasse » با بطری شیک و زنانه‌ای که دارد و درب طلایی رنگ آن دل هرخانمی را می‌برد.

 

اگر گلابی دوست دارید…

عطر های بهاری
عطر های بهاری

شما هم جزو افرادی هستید که از فصل زمستان چندان خوششان نمی آید ؟ پس پیشنهاد ما به شما عطر«Bella Vince Camuto» می باشد ، این عطر را نباید از دست بدهید .  این عطربا ترکیب گلابی، گل توت فرنگی و شکوفه زردآلوحس وحال فصل بهار را درشما زنده می‌کند. با زدن این عطرشیرین و میوه‌ای مورد تعریف و تمجید همه قرارخواهید گرفت.

 

بمب اعتماد به‌نفس …

عطرهای بهاری
عطرهای بهاری

 

بوی رایحه‌های خاص وماندگار از ویژگی های عطرهای کلوین کلین می باشد که اگر حتی یک بار هم از آن ها استفاده کرده باشید ، به آن پی خواهید برد . از ویژگی های این محصول کلوین کلین می توان به طراحی ساده با بویی متعاد آن اشاره کرد . هلو، شاه‌توت، شکوفه نارنج، گل سوسن صورتی، گل صد تومانی، یاسمن ، وانیل و چوب صندل درکنارهم رایحه‌ای دلنشین را به ارمغان آورده که حس اعتماد به‌نفس را به فرد انتقال می‌دهد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا