معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

معرفی عطرهای برند ” بالِنسایاگا “

کشور: اسپانیا

فعالیت اصلی: مد

وب سایت برند:

کمپانی مادر: کوتیCoty

النسیاگا:

” کریستوبال بالنسیاگا آیزاگور” موسس خانه مد و فَشِن “بالِنسیاگا” است. او در بچگی به خیاطی مشغول بود. او یکی از معدود ظراحان لباسی بود که توانایی الگو کشی، برش زدن و دوختن لباس را داشت. او بعد از جنگ جهانی اول به شهرت جهانی دست­یافت اما به دلیل جنگ صنعتی در اسپانیا مجبور به مهاجرت به شد. او در سال­های بعد از جنگ جهانی دوم، به شدت رشد کرد و یکی از بهترین طراحان لباس شد. کارهای او کمک کرد تا لباس­هایی مثل تونیک­ها، شومیزها و همچنین خطوط برش استفاده شده در لباس­ها جایگاه خود را پیدا کند.  اما بالنسیاگا در سال ۱۹۶۸ به فعالیت خود در  زمینه مد و لباس پایان داد و در سال ۱۹۷۲ در اسپانیا درگذشت. اما نام بالنسیاگا امروزه همچنان یکی از مهم­ترین برندهای لباس و اکسوری است و با برند گوچی ، تحت سرپرستی ” نیکلاس چِسکوییِر” در حال همکاری است.

اولین عطر برند ” بالنسیاگا” به نام ” لو دیس” Le Dix در سال ۱۹۴۷ به بازار عرضه شد. این برند امروزه با کمپانی “کوتی” در حال همکاری است. این برند ۲۷ عطر تا کنون به بازار عرضه کرده است که همانطور که گفته شد اولین عطر این برند در سال ۱۹۴۷ و آخرین آن در سال ۲۰۱۵ میلادی به بازار عرضه شده است. طراحان معروفی با این برند همکاری داشته­اند مثل ” دُمیتیل بِرتیِر”، اُلیویِر پُلگه”، ” جرارد انتونی” و …

 

  • “بی. بالِنسیاگا”

۱

 

Buy-Now-button

در ۲۰ اکتبر سال ۲۰۱۴ برند بالنسیا عری با نام ” بی. بالنسیاگا” که طراحی ” دُمیتیل برتیِر” بود را به بازار عرضه کرد. در روند طراحی این عطر به گفته طرح آن تمام موارد ریز و درشت که در طراحی عطر باید مورد توجه قرار گیرد در نظر گرفته شده است. در معرفی ترکیبات عطر از کلماتی ماند سبز، تارت، بسیار قوی و دارای نت چوب استفاده شده است. نت ابتدایی این عطر شامل ترکیبی از زنبق وحشی، برگهای بنفشه و نت­های گیاهان سبز معطر است. در نت میانی از زنبق و سدر استفاده شده است. برای نت پایانی نیز از دانه­های عنبر به همراه چوب کشمیر استفاده شده است. شیشه این عطر بسیار زیبا و خاص طراحی شده است.برای تبلیغات این عطر “انا اِوِرس” با این برند همکاری داشته است.

  • “بی بالنسیاگا اِسکین”

۲

Buy-Now-button

 

زنانه

این عطر توسط ” الکساندر وانگ” طراحی شده است. همانطور که گفته شده رایحه عطر ” بی. بالنسیاگا” قوی، تیز و سرشار از نت­های گیاهان سبز ، گل و چوب است. اما در آپریل سال ۲۰۱۵ ” بی. بالنسیا اسکین” توسط برند ” بالمسیاگا” به بازر عطر معرفی شد که در واقع نت­ای عطر ” بی بالنسیاگا” در آن استفاده شده بود اما با ترکیب و رایحه­ای بهبود یافته. در نت ابتدایی این عطر از ترنج، چای سبز، دانه­ای سویا و زنبق وحشی استفاده شده است. گلبرگ­های بنفشه به همراه گل­های کمیاب و ریشه زنبق در نت میانی این عطر استفاده شده است. در نت پایانی این عطر نیز از سدر، چوب کشمیر، وتیور و دانه­ای عنبر استفاده شده است.

  • ” لو رز”

۳

 

Buy-Now-button

زنانه

برند ” بالنسیاگا” عطر جدیدی به نام ” لو رز” به بازار عرضه کرد که ادامه عطرهای ” بالنسیاگا” محصول سال ۲-۱- و عطر ” لِسِنس” محصول سال ۲۰۱۱ است. این عطر در مارچ سال ۲۰۱۳ به بازار عطر وارد شد. نت­های بکار رفته در این عطر در دسته عطرهای شیپر خنک است که در آن از نت­های سرشار از جوانی شامل گل، و میوه نیز استفاده شده است. این عطر با نت­ایی مثل توت سیاه آغاز می­شود و به نت بنفشه، رز و نعناع هندی می­رسد و در پایان به نت­ای سدر، سرو و مشک ختم می­شود. این عطر در اندازه­های ۵۰ و ۷۵ میل در بازار موجود است.

  • ” بالنسیا لِسینس”

 

۴

Buy-Now-button

 

زنانه

این عطر دارای نت­های گل و گیاهان سبز است که در سال ۲۰۱۱ توسط ” اسلیویِر پُلگه” طراحی و به بازار عرضه شده است. در این عطر از ­نت­هایی مثل وتیوِر، نعناع هندی، بنفشه، نت­های سبز، چوب صندل و سدر استفاده شده است.

  • “بالنسیاگا پارسی”

۵

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر اولین محصول مشترک برند ” بالنسیاگا” و شرکت” کوتی” است که در سال ۲۰۰۸ میلادی به بازار عرضه شده است. طراحی این عطر بر عهده ” الیوِر پلگه” تحت سرپرستی ” نیکولاس گِسکوییِر” بوده است. رایحه این عطر نه رمانتیک است و نه نت پایه گل دارد اما در آن از تاثیرات ظریفی از فلزات استفاده شده است. این عطر در دسته گل و شیپر قرار دارد و در آن از نت­ای بنفش نیز استفاده شده است. به دلیلی استفاده از ترکیبات خاصی در رایحه این عطر، خاصیت شودری رایحه از بین رفته است اما از نت برگهای بنفشه در در نت ابتدایی ان استفاده شده است. برای تئلید این عطر، طراح از نت­ای چوبی قرمز مثل سدر و نعناع هندی استفاده کرده است. همچنین از نت­­های گل و بنفشه نیز در این عطر استفاده شده است.

شیشه این عطر از شیشه شفاف ساخته شده است و طراحی ان شبیه به دانه­های لوبیا است. درپوش این عطر نمادی از طراحی عطرهای قرن ۱۸ میلادی است. طراح شیشه این عطر عقیده دارد که طراحی گردنه، درپوش و بدنه عطر سمبلی از رایحه خود عطر است. عطر ” بالنسیاگا پارسی” در اندازه­های ۳۰، ۵۰ و ۷۵ میل به همراه لوسیون حمام و لوسیون بدن ۲۰۰ میل در بازار موجود است. برای تبلیغات این عطر از چهره معروف، “شارلوت گِینزبورگ” دعوت به همکاری شده است. این عطر محصول سال ۲۰۱۰ میلادی است.

  • “بالنسیاگا پاریس لیدیسیون مر”

۶

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر ورژن جدید عطر ” بالنسیاگا پاریس” است که در سال ۲۰۰۸ میلادی تولید شده است. “بالنسیاگا پاریس لِدیسیون مِر” در سال ۲۰۱۴ میلادی طراحی شده است و در اوایل سال ۲۰۱۵ میلادی به بازار عرضه شده است. در این مجموعه عطرهای ” لیسانس” تولید سال ۲۰۱۱ و ” لو رز” تولید سال ۲۰۱۳ قرار دارند. رایحه ” بالنسیاگا پاریس لیدیسیون مِر” ترکیبی از نت­های دریایی، برگ­های شیسو سبز در نت ابتدایی خود دارد و در نت میانی آن زنبق وحشی و رایحه­های درایی بکار رفته است. در نت پایانی نیز از چوب صندل و نت­های دریایی استفاده شده است. شیشه این عطر سمبلی از انعکاس نور در سطح دریا است. این عطر در اندازه ۷۵ میل به صورت آب عطر در بازار موجود است.

  • “لیدیسیون قفله”

۷

 

Buy-Now-buttonزنانه

در رایحه این عطر از نت­ای بنفش بکار رفته در عطر ” بالنسیاگا پاریس” استفاده شده است. این عطر محصول سال ۲۰۱۴ میلادی است و به عنوان تکمیل کننده اکسسوری­های برند “بالنسیاگا” مثل کیف دستی و .. به بازار آمد. در این عطر از ترکیب بسیار پیچیده بنفشه و چوب استفاده شده است. در نت ابتدایی این عطر از برگ بنفشه به همراه توت سیاه و قرمز استفاده شده است. برای نت میانی از بنفشه، به همراه نت­های چوبی و نعناع هندی، سدر تگزاس و وتیوِر در نت پایانی استفاده شده است. طراحی این عطر بر عهده ” اُلیویِر پلگه” است. این عطر در اندازه ۷۵ میل به صورت آب عطر در بازار موجود است.

  • ” بالنسیاگا پوق اوم”

۸

 

Buy-Now-button

مردانه

رایحه این عطر شرقی، چوبی است. این عطر در سال ۱۹۹۰ توسط ” جرارلد ـنتونی” طراحی شده است. نت ابتدایی این عطر شامل گشنیز، ترنج، هل، دارچین، میخک، فلفل، برگ بو و اویشن است. در نت میانی این عطر از سدر، نعناع هندیف چوب صندل و سرو استفاده شده است. برای نت پایانی گلسنگ، مشک، وانیل، عسل و لادن بکار رفته است.

  • ” سیالِنیا”

۹

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر مخصوص استفاده خانم­ها در سال ۱۹۷۳ طراحی شده است. طراحی این عطر بر عهده ” ژاکواِس ژانتزن” بوده است. نت ابتدایی آن شامل ترکیبی از مرکبات، توت سیاه و نت­های سبز است. نت میانی از زنبق، یاس، یلانگ یلانگ، میخک، تنتور رز تشکیل شده است. برای نت پایانی وتیوِر، چوب صندل، نعناع هندی، گلسنگ و سدر بکار رفته است.

.

  • ” کریستوبال”

۱۰

 

Buy-Now-buttonزنانه

رایحه این عطر در دسته شرقی و تند قرار دارد. کریستوبال در سال ۱۹۹۸ به بازار عرضه شد و طراحی آن بر عهده ” اُلیویِر گیلوتین” بوده است. نت ابتدایی آن شامل ترکیبی از میخک، برگ انجیر و ترنج است. برای نت میانی از گل­های کم­یاب، فرزیا و یاس استفاده شده است. نت پایانی ترکیبی از چوب صندلف نعناع هندی و وانیل است.

  • “کریستوبال پوق اوم”

۱۱

 

Buy-Now-button

مردانه

رایحه این عطر تند، گرم و مردانه است. این عطر قوی و شرقی سمبلی از اسپانیا است و یادآور عطرهای کلاسیک مردانه­ای است که کمپانی­های عطر طراحی می­کنند. نت ابتدایی این عطر شامل گشنیز، فلفل سفید و آرتمیزیا است. نت میانی شامل قهوه، چای، چوب صندل و میخک است. در نت پایانی از رزین، تنباکو، عنبر و وانیل استفاده شده است. این عطر در سال ۲۰۰۰ توسط ” جرارد آنتونی” طراحی شده است.

 

  • ” او دُ بالنسیاگا”

۱۲

 

Buy-Now-button

مردانه

“او دُ بالنسیاگا” اولین عطر مردانه تولید شده توسط برند ” بالنسیاگا” است. نت ابتدایی این عطر لیمو، ترنج، انار، رزماری و اسطوخودوس است. در نت میانی این عطر از میخک، شمعدانی، سدر و چوب صندل استفاده شده است. برای نت پایانی نیز نت­هایی مثل عنبر، گلسنگ، مشک، وتیوِر و دانههای تونکا استفاده شده است. این عطر در سال ۱۹۶۲ به بازار عطر معرفی شده است.

  • “او دُ بالنسیاگا لاوانده”

۱۳

 

Buy-Now-button

مردانه

این عطر در سال ۱۹۷۳ تولید و به بازار معرفی شده است. نت ابتدایی این عطر اسطوخودوس، ترنج، انار و لیمو است. در نت میانی از شمعدانی، میخک، سدر و چوب صندل استفاده شده است. نت پایانی این عطر شامل عنبرف گلسنگ، مشک، وتیوِر و دانه­های تونکا است.

  • ” او دُ کریستوبال”

۱۴

 

Buy-Now-button

زنانه

رایحه این عطر چوب و گل است و رایحه آن ورژن ملایمی از ” کریستوبال” زنانه است. نت ابتدایی این عطر شامل ترنج، ماندارین، ریواس و توت سیاه است. نت میانی این عطر شیرین و ترکیبی از گل به همراه نت­ای فرزیا، گل­­های کمیاب است و استفاده از یلانگ یلانگ و یاس باعث عمیق شدن رایحه این عطر شده است. در نت پایانی این عطر از چوب صندلف عنبرف وانیل و دانه­ای تونکا استفاده شده است. این عطر توسط ” کریستوف رایناد” در سال ۲۰۰۳ میلادی تولید شده است.

  • “فلورابوتانیکا”

۱۵

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر رایحه بسیار خاص و جذاب دارد و در سال ۲۰۱۲ به بازار عطر مرعفی شده است. ” فلورابوتانیکا” محصول همکاری مشترک برند ” بالنسیاگا، ” کوتی” و ” آی اِف اِف” است. این عطر هم از لحاظ رایحه و هم طراحی شیشه نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. در طراحی این عطر برند” آی اِف اِف”، ” الیویِر پولگه” و “جین کریستوف هِرالت” همکاری داشته اند. در رایحه این عطر از نعناع، میخک، رز، برگ­های کالادیوم، عنبر و وتیوِر استفاده شده است. استفاده از این نت­ها باعث شده که کاراکتر این عطر بیشتر گل باشد. رایحه این عطر بسیار اغواکننده، زیبا و در عین حال کمی خطر ناک است. در تبلیغات این عطر ” کریتسن استوارت” جوان با این برند همکاری داشته است. “فلورابوتانیکا” در اندازه­های ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میل به صورت آب عطر به همراه لوسیون مراقبت از پوست و ژل حمام در بازار موجود است.

  • “هو هانگ”

۱۶

 

Buy-Now-button

مردانه

این عطر در دسته عطرهای کلاسیک و تند مردانه قرار دارد و شامل نت­های مرکبات برای نت ابتداییو چوب برای نت پایانی است. رایحه این عطر پیچیده و شیک است. نت ابتدایی این عطر شامل مرکباتی مثل ترنج، لیمو، نارنج و نعناع است. نت میانی که بسیار شیک و تند است شامل سدر، نعناع هندی، چوب رز و شمعدانی است. در نت پایانی از وانیل، تونکا، بنزن و لادن استفاده شده است. “هو هانگ” محصول سال ۱۹۷۱ میلادی است.

  • ” هو هانگ کلاب”

۱۷

 

Buy-Now-button

مردانه

رایحه این عطر قوی، تند و در دسته شیپر قرار دارد. همچنین در رایحه ” هو هانگ کلاب” از چرم و چوب استفاده شده است. نت ابتدایی این عطر شامل ترنج، لیمو، آرتمیسیا، ریحان و گشنیز است. در نت میانی از یاس، میخک، شمعدانی، رز، ریشه زنبق، هل، توت جونیپر، سرو و آویشن استفاده شده است. برای نت پایانی نیز نت­هایی مثل عنبرف مشک، چرم، سدر، نعناع هندی و اُلیبانوم استفاده شدهاست. “هو هانگ” محصول سال ۱۹۸۷ است.

  • “لَ فویی دِ زوق”

۱۸

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر دومین عطر برند “بالنسیاگا” است که در سال ۱۹۴۹ بعد از “لُ دیس” تولید شده است. طراحی این عطر بر عهده ” جرماین سِلیِر” است و به این برند تقدیم شده است. در این عطر از نت­های گیاهی و سبز، رازیانه و آلدهید ،یاسمن، آویشن، بنفشه، تن چوب، چرم و عنبر استفاده شده است.

  • “لُ دیس پِخفیوم”

۱۹

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر محصول سال ۱۹۴۷ میلادی است و به عنوان عطری شیک، کلاسیک با رایحه گل شناخته شده است. این عطر مناسب استفاده در بعد از ظهر طراحی شده است.  در ترکیبات نت ابتدایی رایحه این عطر از نت­های پودری، بنفش تیره به همراه ترنج و لیمو استفاده شده است. نت میانی این عطر شامل رز، یلانگ یلانگ ، نت­های گلی قویو آلدهید استفاده شده است. برای نت پایانی این عطر وانیل بکار رفته است. به طور کل نت­ای بکار رفته در این عطر شامل ترنج، لیمو، یلانگ یلانگ، رز، زنبق وحشی، زنبق، مشک، وانیل، چوب صندل و وتیوِر است.

  • ” مایکل”

۲۰

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر محصول ۱۹۷۹ میلادی ایت و در دسته عطرهای کلاسیک برند “بالنسیاگا” قرار دارد. رایحه این عطر قوی، گل و شرقی است و دلیلی آن هم استفاده از رایحه گل مریم در نت ابتدایی است. این عطر برای بعداز­ظهرهای عاشقانه پیشنهاد می­شود. طراحی این عطر بر عهده ” فرانسوآ کارُن” است.

  • ” پُرتوس”

۲۱

Buy-Now-button

مردانه

عطری با رایحه مردانه محصول سال ۱۹۸۰ که در نت ابتدایی آن آرتمیسیا، زیر سبز، ترنج، گشنیز و میخک بکار رفته است. برای نت میانی از یاس، میخک، شمعدانی، سدر، نعناع هندی و وتیوِر استفاده شده است. برای نت پایانی نیز چرم، گلسنگ، مرمر و لادن استفاده شده است. در این عطر از نت­ای حیوانی نیز استفاده شده است.

  • ” پریلودِ”

۲۲

 

Buy-Now-button

زنانه

در این عطر از گل، ادویه­ات و عنبر استفاده شده است. این عطر در سال ۱۹۸۲ مخصوص استفاده خانم­ها طراحی شده است.

  • ” کوآدریل”

۲۳

Buy-Now-button

زنانه

در سال ۱۹۵۰ عطر کلاسیک “کوآدریل” که دارای نت­ای میوه در نت ابتدایی آن بود توسط برند ” بالنسیاگا” به بازار معرفی شد. در نت ابتدایی این عطر از هلو ولیمو است. در نت میانی از یاس به همراه نت­ای گرم ادویه­اای استفاده شده است. برای نت پایانی نیز هل و میخک بکار رفته است. نت پایانی این عطر بسیار احساسی  و خاص است و در کنار میخک از مشک و عنبر نیز در آن استفاده شده است. “کوآدریل” از سال ۱۹۵۵ به بازار عرضه شده است.

  • “رزا بوتانیکا”

۲۴

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر دومین عطر با رایحه پایه گل است که در سال ۲۰۱۲ طراحی و تولید شده است. ” رزابوتانیکا” درای رایحه­ای سرشار از طراوت ئ تازگی است و بسیار احساسی است. این عطر بر پایه نت رز و ادویه طراحی شده است. در نت ابتدایی این عطر از نت­های سیری به همراه گیاهان سبز و برگ­های انجیر است. در کنار این نت­ها از انار استفاده شده است. رز در این ترکیب با گریپ فروت، هل و فلفل صورتی قرار گرفته است. در نت پایانی این عطر از عنبر سفید، سدر، وتیوِر، نعناع هندی و نت­های شفاف چوبی استفاده شده است. این عطر در اندازه ۵۰ و ۱۰۰ میل در بازار موجود است. این عطر محصول سال ۲۰۱۳ میلادی است.

  • “رومبا”

۲۵

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر درای نت­هایی است که در آن از نت­های درخت و نت­های کلاسیک استفاده شده است. در رایحه این عطر از نت­ای گرم مشکو وانیل استفاده شده است. نت ابتدایی این عطر شامل نت­های میوه، هلو و میخک است. در نت میانی این عطر از نت­های شرقی و گل به همراه ارکیده، مگنولیا، یاس و گل مریم استفاده شده است. نت پایانی این عطر شامل نت­ای قوی عنبر، وانیل، گلسنگ و چرم است. “رومبا” محصول سال ۱۹۸۹ میلادی است.

  • “تالیسما”

۲۶

 

Buy-Now-button

زنانه

رایحه این عطر شامل نت­های زنانه و احساسی به همراه نت­های تند و تیز است که به این عطر شخصیتی کلاسیک، گل و آلدهیدی داده است. این عطر برای نت ابتدایی گل، میوه و لیچی به همراه نت­های میوه­ای خشک و اسمانتوس در نظر گرفته شده است. در نت میانی این عطر از نت­های گل شامل یاس، زنبق وحشی، فرزیا و سیکلمه استفاده شده است. در نت پایانی این عطر از نت­های چوبی، نعناع هندی و چوب صندل استفاده شده است که در ترکیب با وانیل و موم عسل به رایحه این عطر رایحه­ای لطیف و نرم بخشیده است. “تالیسما” محصول سال ۱۹۹۴ میلادی است و توسط ” دُمینیک پِرِوِساس” طراحی شده است.

۲۷- “تالیسما او تخانسپَقانت”

 

۲۷

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر دارای رایحه گل است و در سال ۱۹۹۶ تولید شده است. در رایحه این عطر از لیچی، فرزیا، اسمانتوس و یلانگ یلانگ استفاده شده است.

 

دوستان ارشاکویی عزیز با کلیک بر روی دکمه ، ” هم اکنون سفارش دهید “ ، می توانید عطر مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی ارشاکو سفارش دهید ، تا در صورت وجود در بازار تهیه و در اختیار شما قرار گیرد . 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا