معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

معرفی عطرهای برند ” راک می سامر آو لاو “

زنانه

این عطر معروف و موفق در سال ۲۰۱۰ وارد بازار عطر شد این عطر در ابتدا به عنوان عطری تابستانه معرفی شد. رایحه ملایم این عطر برای دخترانی شاد مناسب است که عادت به پوشیدن لباسهای اسپرت داردند.و در ذهنشان یک آهنگ عاشقانه برای عشقشان دارند.  برند آنا سویی این عطر را مناسب روزهای تابستانی می­داند. در پشت ایده طراحی این عطر، ذهنیتی از آهنگها، مد و آزادی دهه ۶۰ میلادی قرار دارد. آزاد باش، جذاب باش و شادی کن!

بر روی جعبه این عطر پروانه زیبای طراحی شده است که نشان آزادی است که در اکثر کارهای آنا سویی به چشم می­خورد. شیشه این عطر به شکل گیتار ظراحی شده است  که پرو­انه­ای بر روی آن کنده­کاری شده است. رنگ شیشه از صورتی شروع شه و به آبی فیروزه­ای می­رسد.

ترکیبات بکار رفته در نت ابتدایی این عطر شامل ترنج و شمعدانی است و در نت میانی نیز از فرزیا، نیلوفر آبی، هلو سفید استفاده شده است که در کنار این دو نت ابتدایی و میانی در نت پایانی یا پایه از رز، چوب صندل و عنبر استفاده شده است. این عطر در اندازه­های ۳۰، ۵۰ و ۷۵ میل به همراه لئسیون بدن در بازار موجود است. برای تبلیغات این عطر، “آگینس دِین”  با این برند همکاری داشته است.

“رومانتیکا”

 

 

x

 

Buy-Now-button

زنانه

در سال ۲۰۱۵ برند ” آنا سویی” عطر جدید زنانه­ای به نام ” رومانتیکا” را به بازار معرفی کرد. این عطر سمبلی از باغ­­های تازه شکفته شده است . ترکیب این عطر تازه­گی، شادابی، خوشحالی و هیجان را القا می­کنند.

در این عطر از ترکیب ماندارین، گریپ فروت، ترنج کاراییب و انار در رایحه ابتدایی استفاده شده است. در رایحه میانی نیز از رز، گل­­های کم­یاب، گل ادریس، یاس، زنبق، شکوفه پرتقال و اسمانتوس استفاده شده است. اما نت پیانی این عطر شامل چوب صندل، عنبر، سدر سفید و مشک است. شیشه این عطر بسیار زیبا است و با یک شاخه گل رز و اژدهای طلایی در حال پرواز، تزیین شده است. این عطر در اندازه­های ۳۰، ۵۰ و ۷۵ میل در بازار موجود است.

“سِکرت ویش”

 

aa

 

Buy-Now-button

زنانه

رایحه این عطر شبیه بوی فرشته­های است. این عطر طراحی خود “آنا سویی” است که در ذهن خود افکاری عاشقانه، شاعرانه و زنانه می­پروراند. رایحه­های به کار رفته در این عطر بیشتر میوه­ای هستند. در نت ابتدایی از لیمو، ملون، علو، آناناس و توت سیاه استفاده شده است. در نتهای میانی و پایانی نیز از نت­های گل به همراه نت­های چوبی از سدر سفید، جوب صندلف عنبر و مشک استفاده شده است. رنگ این عطر سبز متمایل به ابی است که روی درپوش آن یک فرشته طراحی شده است. این عطر در اسل ۲۰۰۵ توسط “مایکل آلماراک” باز طراحی شده است.

“سِکرت ویش مَجیک رومانس”

 

 

c

Buy-Now-button

زنانه

این عطر ورژن جدید عطر “سِکرت ویش” است. در پوش شیشه این عطر به شکل فرشته طراحی شده است ولی رنگ عطر نسبت به رنگ “سیکرت ویش” کاملا متفاوت است و صورتی است و این یعنی این عطررایحه­ای شیرین­تر نسبت به عطر قبلی دارد. نت ابتدایی این عطر شامل مرکبات، ترنج، لیمو و ملون شیرین است. نت میانی از ترکیب نت­های گل به همراه شکوفه­های پرتقال،گل مریم و یاس تشکیل شده است. در نت پایانی نیز از اقاقیا، نارگیل، عنبر و مشک استفاده شده است. این عطر در سال ۲۰۰۶ طراحی شده است.

“سویی دریمز”

 

v

 

Buy-Now-button

زنانه

این عطر رایحه­ای وانلی و شرقی دارد. در اسل ۲۰۰۰، “فیلیپ رومانو” این عطر را طراحی کرده است. نت ابتدایی شامل ماندارین، پرتقالف ترنج و پرتقال تلخ است. نت میانی نیز از فرزیا، هلو و رز تشکیل شده است. نت پایانی و پایه هم شامل جوز هندی، چوب صندل، مشک، وانیل تاهیتی و سدر  است. .

“سویی دریم این گرین”

 

 

b

Buy-Now-button

 

زنانه

عطری با رایحه چوب و مشک. این عطر جدید در سال ۲۰۱۵ وارد بازار شد که شامل مرکبات، هلو، توت سیاه و میوه یوزو در نت ابتدایی و زنبق وحشی، یاس و چایی  برای نت میانی و همچنین وتیوِر، مشک و نت­های چوبی در نت پایانی است.

“سویی دریمز این پینک”

 

n

Buy-Now-button

زنانه

عطر “سویی دریم” توسط برند “انا سویی” در سال ۲۰۰۰ وارد بازار شد و به دلیل رایحه عالی و طراحی جذاب شیشه اش به شدت طرفدار پیدا کرد. اما بعد از آن در سال ۲۰۱۴ عطری به نام ” سویی دریمز این پینک” وارد بازر شد که رایحه آن القا کننده حس رویا پردازی، خوشحالی و عشق  است. و  در واقع رنگ این عطر به شما خواهد گفت که قرار است چه رایحه­ای را استشمام کنید. در نت ابتدایی این عطر، انار، گل­های نایاب و مگنولیا بکار رفته اند. اما فرزیا صورتی، تمشک، گیلاس و نیلوفر آبی نتهایی هستند که در نت میانی استفاده شده اند. نت پایانی نیز شامل مرکباتف مشک، مانگو، چوب و نوعی گیاه به نام هایبیسکوس است. این عطر توسط “کلاودت بِلناویس” طراحی شده و در اندازه ۳۰ میل در بازار موجود است.

“سویی لاو”

 

m

 

Buy-Now-button

زنانه

ایده اصلی طراحی این عطر ریشه در سال­های ۱۹۶۰ میلدی دارد زمانی که مردم در صلح و دوستی زندگی ­می­کردند. ترکیب گل و میوه بکار رفته در این عطر به همراه مشک گرم و وانیل، هارمونی خاصی در رایحه این عطر ایجاد کرده است. در نت ابتدایی از ترنج، اسمانتوس ژاپنی و میوه­استفاده شده است که به همراه بنفشه ایتالیای، شکوفه پرتقال، نیلوفر آبی، یاس مصری، رز سفید و مریم به همراه فلفل صورتی در نت میانی و ووجود وانیل، جوز هندی و مشک در نت پایانی، رایحه ای خاص و خواستنی به این عطر بخشیده اند. “جین لویی گرابی” این عطر را در سال ۲۰۰۲ طراحی و به بازار عرضه کرده است.

“تین هاوس فِیری دَنس”

 

,

 

Buy-Now-button

زنانه

“انا سویی” عطر جدید از مجموعه پرطرفدار “تین هاوس” به نام” تین هاوس فِیری دَنس” را به بازار معرفی کرده است. همانطور که از نام این عطر مشخص است، رایحه این عطر سمبلی است از اتفاقاتی که در یک خانه نقلی و کوچک اتفاق می­افتد. در مجموعه “تین هاوس” عطرهایی با نام “فِیری دَنس”، “فلایت آو فَنسی” و “فوربیدن اَفِیر” قرار می­گیرند. علاوه بر رایحه خوب این عطرها، جعبه­های ان­ها هم جالب توجه است. جعبه این عطرها فلزی است و می­توان به عنوان جای جواهرات  و یا جعبه تزیینی نیز از آن­ها استفاده کرد. در واقع ایده اصلی طراحی این عطرها و جعبه­هایی به این شکلف یاداوری دنیای فرشتگان است. اگر دقت کرده­باشید در تمام عطرهای برند” انا سویی” سعی شده است از ذهنیت و ایده دنیایی فانتزی استفاده شود. در واقع شاید یادآوری دنیای کودکانه برای بزرگان یکی از اهداف طراحی عطرهای این برند است.

عطر ” تین هاوس فییری دَنس” عطری با رایحه گل و میوه است که در سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد. نت ابتدایی این عطر شامل  نارنگی، انبه و فلفل صورتی است. ، در رایحه میانی این عطر از گل مورد علاقه “آنا سویی” یعنی رز به همراه  چوب صندل و وانیل استفاده شده است.  این عطر از سال ۲۰۱۳ در اندازه­ ۵۰ میل در بازار موجود است.

“تین هاوس فِلایت آو فَنسی”

 

a

 

Buy-Now-button

زنانه

عطر “فلایت فَنسی در سال ۲۰۰۷ به عنوان عطری با رایحه میوه و گل و نشانی از دنیایی فانتزی و احساسی به بازار عرضه شد. نت ابتدایی این عطر شامل هسته میوه­ها، لیمو و میوه یوزو است. مگنولیا، رز و چوب بلوند در نت میانی استفاده شده اند . این عطر در اندازه­ ۵۰ میل در بازار موجود است. جعبه این عطر به رنگ زرد است و در سال ۲۰۱۳ برای اولین بار به بازار معرفی شده.

“تین هاوس فوربیدن اَفِیر”

 

s

 

Buy-Now-button

زنانه

خانه صورتی طراحی شده توسط برند “آنا سویی” در خود عطری به نام “فوربیدن اَفِیر” را در خود جای داده که در سال ۲۰۱۰ به بازار معرفی شده است. رایحه این عطر یاذدآور سرزمین فانتزی افسانه­ها و فرشتگان است. رایحه این عطر بیشتر میوه­ای است و در آن از میوه­هایی مثل توت قرمز، لیمو و توت سیاه استفاده شده است. در نت میانی این عطر ترکیبی از رز، تمشک و انار بکار رفته که در کار نت پایاینی که شامل بنفشه، سدر و مشک است هامونی و هماهنگی خاصی به رایحه این عطر بخشیده است.

“تین هاوس سِکرِت ویش”

 

d

 

Buy-Now-button

زنانه

“سِکرِت ویش” عطری زنانه است که در سال ۲۰۰۵ به بازار معرفی شد. در این عطربرای نت ابتدایی از رایحه­های تابستانی ملون، لیمو و هلو استفاده شده است. در نت میانی این عطر نیزآناناس به همراه تارت توت سیاه استفاده شده است. در کنار نت­های ذکر شده در نت پایانی نیز از سدر سفید، مشک و عنبر استفاده شده است. این عط که درسال ۲۰۱۳ طراحی شده است  در اندازه ۵۰ میل در خانه ای به رنگ آبی در بازار موجود است.

 

دوستان ارشاکویی عزیز ، می توانید با کلیک بر روی دکمه ” هم اکنون سفارش دهید ” ، عطرمورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی ارشاکو سفارش دهید ، تا در صورت موجود بودن در بازار تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار داده شود . 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا