خودرو

تویوتا آوالون هیبریدی ۲۰۱۶

به قلم ارشاکو به نقل از پردیس خودرو ، اگر به دنبال یک سواری با مصرف سوخت مناسب و بزرگ هستید پس انتخاب های زیادی ندارید.اگر آپشن هیبریدی را هم به خواسته های خود اضافه کنید آنگاه واقعا فقط یک انتخاب دارید : تویوتا آوالون هیبریدی ۲۰۱۶ که همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید,یک مدل هیبریدی از آوالون معروف تویوتا است.

آوالون هیبریدی شامل چه چیز هایی است؟بسیار شبیه به کمری هیبریدی است,خودرویی را تصور کنید که همه ی ویژگی های عالی آوالون از جمله سواری نرم و راحت,کابین جادار و قیمت معقول را با مصرف سوخت خودروهای هیبریدی ترکیب کرده باشد.تنها نقطه ضعف قیمت بیشتر به خاطر مصرف سوخت کمتر و شتاب کمتر است.

اگر پرداخت کمی هزینه ی بیشتر برای شما مشکلی نیست و حاضررید سرعت را به خاطر داشتن مصرف سوخت بهتر قربانی کنید,این خودروی سواری عالی می تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد.

چه چیزی در سال ۲۰۱۶ جدید است؟

آوالون هیبریدی برای سال ۲۰۱۶ تغییر آنچنانی نداشته است,به جز مدل تورینگ خط تولید آن و ظاهر جدید با بخش رادیات تغییر کرده و چراغ های راهنمای جدید.

 

۳۵۷۸۳۶۸۴
تویوتا آوالون هیبریدی ۲۰۱۶

 

چیزهایی که دوست داریم

ظاهر دلپذیر;مصرف سوخت بسیار عالی برای یک سواری با سایز کامل;کابین بزرگ,تعداد زیادی تکنولوژی

چیزهایی که دوست نداریم

قیمت بالا;شتاب با حالت هیبریدی بسیار کم است

قیمت

۳۹۰۰۰ تا ۴۲۸۰۰ دلار.

 

تویوتا آوالون هیبریدی 2016
تویوتا آوالون هیبریدی ۲۰۱۶

 

مصرف سوخت

آوالون هیبریدی تنها دارای یک موتور است : یک موتور ۴ سیلندر ۲٫۵ لیتری با ۲۰۰ اسب بخار نیرئ که نیرو را با استفاده از یک CVT صرفه جو در مصرف سوخت به چرخ های جلو منتقل می کند.EPA مصرف سوخت این خودرو را ۵٫۹۱ لیتر در صد کیلومتر در شهر و ۶٫۰۶ لیتر در صد کیلومتر در بزرگراه تخمین زده است.

ویژگی های استاندارد و آپشن ها

تویوتا آوالون هیبریدی ۲۰۱۶ دارای دو مدل هستند : XLE و محدود.مدل تورینگ سال قبل کنار گذاشته شد و مدل XLE به ویژگی های تورینگ به عنوات تجهیزات استاندارد اضافه شد.

اگرچه مدل XLE(39000 دلار)از لحاظ تکنیکی یک مدل ساده است,تجهیزات آن آوالون را در مقایسه با مدل های بنزینی آوالون در جایگاه بالایی قرار داده اند.ویژگی های استاندارد عبارتند از لنت های آلیاژی,چراغ های جلوی خودکار,سقف آفتابگیر برقی,تودوزی چرم با صندلی های جلوی گرم شونده,کنترل آب و هوای خودکار دو حالته,سیستم صوتی Entune تویوتا با یک نمایشگر ۷ اینچی,بلوتوث,دوربین دید عقب,صندلی های جلوی برقی دو حالته,سیستم جهتیابی,سیستم کنترل نقاط کور و هشدار برخورد از عقب.

بالاترین مدل مدل آوالون محدود لوکس (۴۲۸۰۰ دلار)است که برف پاک کن های خودکار,چراغ های جلوی زنون,آینه های با تنظیم زاویه ی خودکار,صندلی های عقب گرم شونده,صندلی های جلوی دارای تهویه ی مطبوع,آفتابگیر عقب برقی,کنترل آب و هوای خودکار سه حالته,سیستم اتصال امنیتی تویوتا و یک سیستم صوتی JBL 11 اسپیکره را ارائه می کند.

اگرچه آوالون آپشن های زیادی ارائه نمی کند,اما مدل محدود آن دارای بسته ی تکنولوژی ای می باشد که شامل کنترل سرعت هوشمند,نورافکن های قوی خودکار,هشدار برخورد از جلو و شارژر موبایل Qi می باشد.

 

تویوتا آوالون هیبریدی 2016
تویوتا آوالون هیبریدی ۲۰۱۶

 

امنیت

همه ی مدل های آوالون به صورت استاندارد دارای لیست بلند بالایی از تجهیزات امنیتی از جمله ترمز های ضد قفل,مسیریاب و کنترل ثبات,کیسه های هوای کنار پنجره و دوربین دید عقب به همراه سیستم کنترل نقاط کور استاندارد جدید و هشدار برخورد از عقب می باشد.آپشن ها عبارتند از نورافکن های قوی خودکار,سیستم هشدار برخورد از جلو و کنترل سرعت هوشمند.

در تست های تصادف دولت که توسط مدیریت امنیت ترافیک بزرگراه های ملی انجام شده اند,آوالون نمره ی کامل ۵ ستاره را دریافت کرد,که ریز نمرات آن عبارتند از نمره ی ۴ ستاره در غلتیدن و برحورد از جلو و نمره ی ۵ ستاره برای برخورد از بغل.در تست های انجام شده توسط موسسات بیمه ی غیر دولتی برای امنیت بزرگراه ها,آوالون نمره ی حداکثر + را به دست آورد.

در پشت فرمان

اگرچه مدل های قبلی آوالون در پشت فرمان احساس بسیار روان و رهایی داشتند,اما این ویژگی در آخرین مدل آن دیگر وجود ندارد.در عوض,آوالون ۲۰۱۶ کنترل بسیار دقیق و عالی و احساس فرمان خوبی(حتی در مدل هیبریدی که معمولا در تجربه ی سواری دچار مشکل هستند)دارد.

علی رغم ویژگی اسپرت بودنش که به تازگی در آن به وجود آمده است,متوجه می شوید که آوالون هیبریدی هرچیزی را که همیشه در مورد آوالون دوست داشته ای را ارائه می دهد.سواری راحت و نرم,کابین بسیار جادار و تکنولوژی های عالی درون کابین که حتی در مدل های پایین تر نیز وجود دارند.

واقعا,نمی شود هیچ حرف منفی ای در مورد سواری آوالون زد به جز اینکه بگوییم شتاب آن در مقایسه با مدل های بنزینی اش کم می باشد که برای برخی رانندگان این نکته ی منفی در برابر مصرف سوخت عالی آن هیچ است.

 

تویوتا آوالون هیبریدی 2016
تویوتا آوالون هیبریدی ۲۰۱۶

 

خودروهای مشابه دیگر

لکسوس ES 300h 2016 – ES 300h بسیاری شبیه به آوالون است,همان طراحی و موتور را دارد.جدای از تغییرات آرایشی تزئینی داخلی و بیرونی,بزرگرترین تفاوت ES قیمت بیشتر آن,اعتبار نامش و تجربه ی معامله در سطح جهانی آن است.

لینکلن MKZ هسیریدی ۲۰۱۶ – MKZ هیبریدی یکی از مدل هی جدید مورد علاقه ی ما است و این به لطف ترکیب ظاهر برجسته,مواد با کیفیت و مصرف سوخت عالی آن است.ما قویا توصیه می کنیم قبل از خرید آوالون در مورد MKZ هم فکر کنید.

تویوتا کمری هیبریدی ۲۰۱۶ – اگر خودرویی به بزرگی آوالون نیاز ندارید,کمری هیبریدی را در نظر بگیرید.علاوه بر لیست بلند بالای ویژگی های لوکس آن,کمری هیبریدی ارقام مصرف سوخت تاثیر گذاری ارائه می دهد که عبارتند از ۵٫۵ لیتر در صد کیلومتر در شهر و ۶٫۰۶ لیتر در صد کیلومتر در بزرگراه.قیمت آن نیز کمتر است.

لکسوس GS 450h دست دوم – اگرچه GS 450h دارای مصرف سوخت ۸٫۱۵ لیتر در صد کیلومتر در شهر و ۶٫۹۵ لیتر در صد کیلومتر در بزرگراه می باشد,اما این سواری با حالت انتقال دهنده ی نیرو به چرخ های عقب همچنین ظاهر اسپرت تری نسبت به آوالون و همچنین نیروی بیشتری نیز دارد.قیمت ها بیشتر است ,بنابراین بهتر است یک مدل دست دوم را در نظر بگیرید.

توصیه ی پردیس خودرو

ما مدل XLE را می پسندیم.این مدل واقعا هر چیزی را که بخواهید دارد و قیمت زیادی هم ندارد که برای یک خودروی هیبریدی نکته ی مثبتی است.تنها آپشن برای مدل محدود(در صورتی که ویژگی های امنیتی اضافه تری بخواهید)بسته ی تکنولوژی آپشنی آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا