کوادکوپتر

آموزش و دانلود نرم افزار SYMA GO

همانطور که می دانید ، علاوه بر کنترل های رادیویی که به منظور هدایت کوادکوپتر تعبیه شده اند ، شما می توانید دستگاه پرنده ی خود را از طریق گوشی هوشمند نیز تنظیم و کنترل کنید. با نصب نرم افزارهایی که هر برند برای محصولات به خصوص خود عرضه می کند ، شما به امکاناتی نظیر کنترل کامل دستگاه و دریافت آنی تصاویر دست پیدا کنید. سایما ، از برندهای محبوب و شناخته شده در این بازار به شمار می رود و ما قصد داریم تا شما را با یکی از نرم افزارهای جدید آن به خوبی آشنا کنیم. برنامه ای با عنوان Syma Go که به منظور هدایت سه کوادکوپتر سایما از جمله X5uw در نظر گرفته شده است و وچوه مشابهی با نسخه ی قدیمی Syma FPV را دارا می باشد.

برای سفارش و یا خرید کوادکوپتر موردنظر می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

Buy-Now-button

نرم افزار سایما GO ارشاکو2

پس از نصب این نرم افزار و اجرای آن بر روی تلفن همراهتان ، با یک شبیه ساز فرستنده مواجه خواهید بود. از طریق دو دایره که بر روی صفحه مشاهده می کنید ، شما قادر به کنترل کوادکوپتر می باشید. استفاده از نرم افزار بهترین راه برای هدایت کوادکوپتر محسوب نمی شود ، اما اگر پرنده ی شما کنترل رادیویی خود را از دست داده و یا باتری آن تمام شده است ، این برنامه شبیه ساز به کمک شما می آید.

نرم افزار سایما GO ارشاکو3

اگر بخواهیم به وجوه تمایز این برنامه نسبت به نسخه های قبلی آن اشاره ای داشته باشیم ، بهتر است پیش از هر چیز به سراغ امکان جهت یابی ایستگاه هوایی آن برویم. درست شبیه به آنچه در MJX X601H در دسترس می باشد. همانطور که مطلع هستید ، کوادکوپترهای سایما به دلیل مورد استفاده قرار گرفتن در جهت تفریح و سرگرمی ، و معاف شدن از گواهینامه پرواز ، فاقد GPS می باشند. بنابراین ، این جهت یابی با آنچه در پهبادهای پیشرفته ای نظیر کوادکوپتر فانتوم 4 وجود دارد ، کاملا متفاوت است. این برنامه از طریق محاسبه مسافتی که نیاز است ، نقشه ی پرواز را در امتداد محورهای X و Y برای کوادکوپتر به اجرا درمی آورد. در این قسمت ، شما اجازه ورود اطلاعات پرواز را در نقشه نخواهید داشت.

علاوه بر شبیه سازی که بر روی صفحه گوشی هوشمند شما نمایش داده می شود ، این کوادکوپتر قادر است تا با کمک شتاب سنج موبایل شما به پرواز درآید. هدایت پرواز از طریق “برنامه کنترل جاذبه” با حرکت دادن گوشی شما در جهات مختلف بسیار آسان تر و قابل درک تر از روشی است که در آن می بایست این کوادکوپتر را از روی یک صفحه تخت و با استفاده از انگشتانتان کنترل کنید.

شما می توانید این برنامه را از Google play و یا App Store  دانلود و نصب کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا