معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

چه عطرهایی مناسب هدیه دادن در روز عید سعید غدیر خم است؟

چه عطری هدیه دهیم؟ رسم هدیه دادن عطر از دیرباز در بین ایرانیان رواج داشته است که اموزه وجود برندهای متنوع و معروف در بازار انتخاب وسیعی را در اختیار افراد قرار داده است که همین موضوع می تواند کمی موجب سردرگمی و سخت شدن اتخاب نیز گردد . از همین جهت امروز در این مطلب از ارشاکو قصد داریم شما را با سه تا از برندهای خوب عطری که در هدیه دادن نیز بسیار استفاده می گردند آشنا سازیم ،با ما در ادامه مطلب همراه شوید.

عطر لالیک (Lalique)

 

Lalique-ershaco
Lalique-ershaco

 

لالیک (Lalique) از قدیمی ترین برندهای عطر فرانسوی می باشد که با تولید عطرهایی چون لالیک مشکی ( انکر نویر ) و لالیک وایت به یکی از پرفروش ترین برندها در جهان مبدل شده است. این کمپانی از سال 1931 تا کنون بالغ بر 64 عطر را به بازار ارائه داده است و در این راه با عطر سازان بنامی چون Nathalie Lorson, Michel Almairac, Mylene Alran, Sophia Grojsman همکاری داشته است. از پرطرفدارترین محصولات زنانه لالیک می توان به لالیک قرمز با رایحه گرم که در سال 2005 وارد بازار شد و همچنین لالیک آمیتیس که به لالیک بنفش نیز معرفی میشود ( تولید سال 2007 ) و لالیک لامور ( تولید سال 2013 ) که جزو عطرهای ملایم و شیرین قرار دارند، اشاره کرد. آخرین ادکلن مردانه ای که توسط این کمپانی به بازار عرضه شده است لالیک ادکلن لاینسومیس است که در سال 2016 ارائه گردید و پس از آن 5 عطر زنانه از این برند معرفی شده است.

در فروشگاه ارشاکو عطر و ادکلن های برند لالیک اصل با قیمت مناسب عرضه می شود.

 

عطر تام فورد (Tom Ford)

 

Tom Ford-ershaco
Tom Ford-ershaco

 

تام فورد (Tom Ford)برندی امریکایی است که توسط معمار و طراح معروف، توماس کارلی فورد، در سال 2005 معرفی گردید. این شرکت در ابتدا به تولید مد در زمینه عینک و اکسسوری نمود و در همان سال با مشارکت Estee Lauder ، اقدام به تولید لوازم آرایش و عطر نمود. عطر زنانه بلک ارکید اولین محصول این شرکت بود که خیلی زود به موفقیت های فراوان دست یافت. پس از آن نیز عطر و ادکلن های موفقی از همکاری این دو برند تولید و عرضه گشت اما سرانجام در سال 2007 تام فورد اولین عطرهای انحصاری خود را برای زنان ، مردان و رایحه مشترک زنان و مردان معرفی نمود که عطر زنانه آن پرپل پچولی ، عطر مشترک زنانه و مردانه آن تام فورد عود وود وادکلن مردانه آن تام فورد توسکان لدر بود که هر سه با استقبال بی نظیری مواجه گشتند. این برند تا کنون 71 عطر و ادکلن را به کلکسیون خود اضافه نموده است که از پرفروش ترین آنها می توان به عطر زنانه تام فورد وایت پچولی ( تام فورد سفید ) و تام فورد نویر ( تولید 2012 ) اشاره کرد. تولید عطرهای مشترک تام فورد مردانه و زنانه از ویژگی های منحصر به فرد این برند امریکایی است که آن را از سایر برندهای تولید کننده عطر و ادکلن متمایز می نماید.
عطر وادکلن برند تام فورد اصل در فروشگاه ارشاکو با قیمت مناسب ارائه می گردد.

عطر جیونچی (Givenchy)

 

Givenchy-ershaco
Givenchy-ershaco

 

جیونچی (Givenchy) یک برند فرانسوی است که لوازم آرایش، زیور آلات، پوشاک، لوازم جانبی و عطر را در لیست تولیدات خود دارد و توسط Count Hubert de Givenchy در سال 1952 تأسیس شده است. این برند به خاطر ترکیبی منحصر به فرد از ظرافت فرانسوی و زرق و برق آمریکایی ، که مخصوصا در ظاهر هنرپیشه مشهور، آدری هپبورن نمایش داده شد، شهرت پیدا کرد. جیونچی طراحی لباس های این بازیگر محبوب را برای نقش های فیلم او عهده دار بود. طرح های شیک این شرکت توسط بسیاری از افراد مشهور در دهه 1960 مورد توجه قرار گرفت. خط تولید جیونچی در سال 1957 تاسیس گردید و اولین عطر او L’Interdit ‎ که از آدری هپبورن در طراحی آن الهام گرفته شده بود. جیونچی تا کنون بیش از 210 عطر و ادکلن را در کلکسیون خود دارد و کارنامه اش آنچنان درخشان است که نمی توان به تمام عطرهای محبوب و پرفروشش اشاره کرد. صرفا به معرفی برخی از عطر وادکلن های موفقش در سالهای اخیر اشاره می کنیم. ادکلن جیونچی روژ ( جیونچی قرمز ) ،سری موفق جیونچی هات کوتور زنانه در آغاز قرن بیست ویکم، عطر زنانه جیونچی وری ایرسیستبل ( جیونچی وری صورتی ) تولید سال 2006، ادکلن جیونچی بلو لیبل مردانه با رایحه خنک، همچنین سری موفق جیونچی پلی زنانه و مردانه و ادکلن پلی اینتنس در سال 2008 و همچنین جیونچی ابسولوت در سال 2016
عطر و ادکلن برند جیونچی اصل در فروشگاه ارشاکو با قیمت مناسب ارائه می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا