عطر با رایحه ادویه هاعطر با رایحه گل هاعطر با رایحه مرکباتعطر با رایحه میوهعطر و ادکلن با رایحه چوب و خزهمعرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

7 عطر مردانه پیشنهادی برای متولدین بهمن

خرید عطر مردانه یکی از مواردی است که هر مرد شیک پوش و جذابی نباید از آن غافل شود. مخصوصا اگر می خواهید رایحه ی شما همان رایحه ای باشد که با شخصیتتان سازگاری داشته و روحیات شمارا به دیگران نشان دهد. آقایانی که در ماه بهمن متولد شده اند ، می توانند با توجه به خصوصیات اخلاقی خود رایحه ای مشخص و منحصر بفرد را برای خود انتخاب کنند. متولدین این ماه عموما خوش رو ، خوش قلب و خیرخواه هستند. اینان اغلب هنرمند بوده یا علاقمند به هنر می باشند. بهمن ماهی ها عاشق لباس های رنگی رنگی بوده و روحیه ی بسیار شاد و سرزنده ای دارند.

داشتن این حجم از شور و اشتیاق در وجود متولدین بهمن را با رایحه ی تند به خوبی می توان به نمایش گذاشت. از آنجایی که این افراد عطوفت و مهربانی خاصی نیز در خود دارند، بهتر است از عطر های گرم و تند استفاده کنند. در ادامه ما به شما 7 عطر مردانه با رایحه تند و گرم معرفی خواهیم کرد تا خرید عطر برای شما به آسانی میسر شود و توانسته باشیم شرایط خرید عطر مردانه ارزان و ادکلن مردانه با ماندگاری بالا را برای شما فراهم آورده باشیم.

1.عطر مردانه تام فورد نویر اکستریم Tom Ford Noir Extreme

تام فورد نویر اکستریم

عطر مردانه تام فورد نویر اکستریم در سال 2015 وارد بازار شد. رایحه ی تسخیر کننده ی این عطر مردانه هر زنی را به سمت شما جذب می کند. نویر اکستریم با رایحه ی چوبی که از خود بر جای می گذارد ، بهترین انتخاب برای شب های سرد سال می باشد. این عطر مردانه با گرمایی که از نت های آغازین خود می گیرد ، هاله ای از صمیمیت و مهربانی را در اطراف شما بوجود می آورد. در نت های میانی ، رایحه ای از گل های معطر به مشام می رسد که نرمی و لطافت خاصی را به این عطر مردانه بخشیده است. در نهایت با ترکیبی از نت های چوبی روبرو خواهیم بود که دلیل جذابیت این ادکلن مردانه را به خوبی برای ما شرح می دهد. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : ترنج ، هل سبز ، زعفران ، زنجبیل

رایحه میانی : گل رز ، یاسمن بزرگ گیا ، شکوفه پرتقال ، کندر رومی

رایحه پایه : وانیل ، چوب صندل ، نمونه های چوبی ، کهربا

2.عطر مردانه کالوین کلین لیکوئید گلد ایفوریا Calvin Klein Liquid Gold Euphoria

مردانه کالوین کلین لیکوئید گلد ایفوریا

عطر مردانه ایفوریا گلد از برند کالوین کلین یکی از محبوب ترین ادکلن های مردانه است که در سال 2014 به بازار عرضه گردید. داشتن یک رایحه ی چوبی گرم ، در کنار پخش بوی بالا و ماندگاری عالی ، این عطر مردانه را به یکی از پرفروش ترین ادکلن های مردانه در ایران تبدیل کرده است. عطر مردانه لیکوئید گلد ایفوریا برای آقایانی طراحی شده است که همواره به دنبال بهترین ها هستند و می خواهند در میان جمع بدرخشند. استفاده از این رایحه در فصول سرد سال و بیشتر در مهمانی های شبانه و رسمی توصیه می شود. این عطر مردانه یکی از گزینه های بسیار مناسب برای هدیه دادن به شمار می رود و با اکثر سلیقه ها سازگار هماهنگی دارد. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : فلفل سیاه

رایحه میانی : زعفران

رایحه پایه : چوب صندل

3.عطر مردانه لالیک سفید Lalique White

لالیک وایت

ادکلن مردانه لالیک وایت که با نام لالیک سفید در ایران شناخته می شود از سال 2008 تاکنون به عنوان یکی از پرفروش ترین عطرهای مردانه به شمار می رود. عطرهای مردانه لالیک در هر مدل و با هر رایحه ای که باشند ، رضایت مردان را بدست می آورند. هر مردی حداقل یکبار از ادکلن های این برند استفاده کرده و قطعا در یک دوره ی زمانی عاشق و شیفته ی آن بوده است. رایحه ای که عطرهای مردانه لالیک به خود اختصاص داده اند به آسانی جایگزین نمی شوند و تا مدت ها رایحه ی مورد علاقه ی شما خواهند بود. رایحه ی تند و گرم لالیک سفید از اصالت فرانسوی آن نشات گرفته و ماندگاری و پخش بوی خوبی دارد. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : تمبر هندی ، ترنج

رایحه میانی : هل ، فلفل ، جوز ، بنفشه

رایحه پایه : مشک ، عنبر ، سدر

4.عطر مردانه بولگاری من این بلک  Bvlgari Man In Black

بولگاری من این بلک

عطر مردانه بولگاری من این بلک در سال 2014 به بازار معرفی و عرضه شد. رایحه ی تند و گرمی که این عطر مردانه با خود به همراه دارد ، حسی کاریزماتیک و با جسارت را در فرد ایجاد می کند.از آنجایی که این ادکلن مردانه رایحه ای چوبی دارد ، می توان آن را یکی از عطرهای مورد علاقه ی آقایان دانست.  طراحی شیشه ی این ادکلن مردانه نیز به گونه ای بوده که بتواند حس سنگینی و گرمای رایحه ی آن را از طریق رنگ مشکی و طلایی که در آن استفاده شده ، منتقل کند. با توجه به رایحه ی تند و گرمی که این عطر مردانه از خود ساطع می کند ، پیشنهاد می شود از آن در فصول سرد سال بهره مند شوید. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : عرق نیشکر ، ادویه جات معطر

رایحه میانی : بنفشه ، رز ، چرم

رایحه پایه : دانه تونکا ، لوبان ، چوب گایاک ، بنزویین

5.عطر مردانه دلچی گابانا دوان کالکتر Dolce & Gabbana The One Collector

دلچی گابانا دوان کالکتر

عطر مردانه دلچی گابانا دوان کالکتر از سری محصولات جدید این برند است که رایحه ای تند و گرم دارد. وجود نت های چوبی در رایحه ی این عطر مردانه ، جذابیت خاصی را به کسانی که از این عطر مردانه استفاده می کنند ، می بخشد. طعم تنباکو و زنجفیل بیش از سایر نت ها در رایحه ی این ادکلن مردانه به مشام می رسد. بهترین زمان مصرف با توجه به دوام بالا و میزان پراکنندگی عالی ، فصول سرد سال و یا مناسبت های خاص می باشد. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : گریپ فروت ، گشنیز ، ریحان

رایحه میانی : هل ، رنجفیل

رایحه پایه : تنباکو ، عنبر ، سد

6.عطر مردانه گوچی گیلتی استاد Gucci Guilty Stud

گوچی گیلتی استاد

عطر مردانه گوچی گیلتی استاد در سال 2013 وارد بازار شد. سری گیلتی محبوب ترین رایحه های گوچی را در خود جای داده است. ادکلن مزدانه گیلتی استاد دارای نت های گرم و تند بوده و به همین جهت مناسب استفاده در روزهای سرد پاییز و زمستان می باشد. گوچی گیلتی رایحه ای مسخ کننده را در خود جای داده که آن را مدیون ترکیب منحصر بفرد لیمو و اسطخودوس در نت های اولیه خود است. با گذشت زمان این ادکلن مردانه محسور کننده به حالت تندی می گراید. تندی عطر این ادکلن مردانه از شکوفه های پرتقال گرفته شده که در نهایت با نعناع هندی ادغام شده و گرمای خاصی به آن می بخشد. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : لیمو ، اسطخودوس

رایحه میانی : شکوفه پرتقال

رایحه پایه : نعناع هندی

7.عطر مردانه کرید اورجینال سانتال Creed Original Santal

عطر مردانه کرید اورجینال سانتال ارشاکو

ادکلن های مردانه کرید همیشه جزو برندهای محبوب آقایان در زمینه عطر و ادکلن بوده و هست. عطر مردانه کرید اورجینال سانتال نیز از آن دسته ادکلن هایی است که رایحه ی آن بسیار دلپذیر و به یاد ماندنی است و خیلی زود به عطر مورد علاقه ی شما تبدیل می شود. رایحه ی تند و گرم آن به خوبی شخصیت بهمن ماهی های خونگرم و خوش قلب را نشان می دهد. استفاده از این ادکلن مردانه برای فصول سرد سال و در مهمانی های شبانه و رسمی پیشنهاد می شود. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : سرو کوهی ، دارچین ، چوب صندل ، تخم گشنیز

رایحه میانی : رزماری ، اسطوخودوس ، زنجبیل

رایحه پایانی : وانیل ، دانه تونکا

دکمه بازگشت به بالا