عطر با رایحه ادویه هاعطر با رایحه گل هاعطر با رایحه مرکباتعطر با رایحه میوهعطر و ادکلن با رایحه چوب و خزهمعرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

7 عطر مردانه مخصوص متولدین آذر

خرید عطر مردانه از میان رایحه های متنوعی که هم اکنون در بازار وجود دارد کار بسیار دشواری به نظر می رسد. به منظور آسان کردن این کار ، شما می توانید رایحه ی مورد نظر خود را هماهنگ با ماه تولدتان انتخاب کنید. مردان متولد آذر افرادی صادق و راستگو، دمدمی مزاج ، در عشق کم اعتنا ، خواهان آزادی و بی قیدی و طرفدار تنوع و مسافرت وخطرناکترین شوهر دنیا می باشند. متولدین این ماه عموماً طبعی گرم و خشک دارند. متولدین آذر دارای اعتماد به نفس بالا و با خصوصیات اخلاقی بسیار منحصر بفردی می باشند.

برای متولدین این ماه عطرهایی با رایحه گرم و شیرین توصیه می شود. در ادامه ما به شما 7 نمونه از ادکلن های مردانه که مناسب شخصیت و ویژگی های این افراد هستند را معرفی خواهیم کرد تا توانسته باشیم شرایط خرید عطر مردانه ارزان و ادکلن مردانه با ماندگاری بالا را برای شما فراهم آورده باشیم.

1.عطر مردانه جورجیو آرمانی کد کلونیا Giorgio Armani Code Colonia

جورجیو آرمانی کد کلونیا

عطر مردانه جورجیو آرمانی کد کلونیا در اوایل سال 2017 به بازار عرضه گردید. عطر مردانه کد کلونیا که نسخه جدید آرمانی کد به شمار می آید ، با ظاهری ساده اما رایحه ای زیبا و جذاب ، حسی عمیق از ترکیب نور و طبیعت به شما هدیه می دهد. سازنده عطر مردانه Armani Code Colonia آنتوان میزندی است که با مهارت هرچه تمام تر توانسته با حفظ گرما و انرژی بخشی ، طراوت و ظرافت شکوفه های پرتقال را به وجودتان پیوند دهد. عطر مردانه کد کلونیا در احجام  50، 75 و 125 میل تولید شده است و برای هر چهار فصل سال انتخاب مناسبی خواهد بود. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه :  ترنج , فلفل صورتی , نارنگی ماندارین

رایحه میانی : مریم گلی ، سالیسیلات ، شکوفه پرتقال

رایحه پایه : پیچ امین الدوله، عنبر، دانه تونکا

2.عطر مردانه فرانک الیور این بلک Franck Olivier In Black

فرانک الیور من این بلک

ادکلن مردانه فرانک الیور این بلک برای آقایانی مناسب است که عاشق بوی شیرین هستند و برای مصرف معمولی و روزانه و یا میهمانی های خودمانی توصیه می شود. از نت های موجود در ترکیبات عطر مردانه فرانک الیور این بلک می توان به آناناس و انواع مرکبات آبدار و خوشمزه و پیوند آنها با گل های لطیف و ملایمی نظیر مریم گلی و یاس اشاره داشت. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : ترنج ، ماندارین ، لیمو ، مریم گلی

رایحه میانی : گل یاس ، آناناس

رایحه پایه : سدر ، چوب صندل ، عنبر ، نمونه های چوبی

3.عطر مردانه اسکادا مگنتیسم Escada Magnetism

اسکادا مگنتیسم

ادکلن مردانه اسکادا مگنتیسم توسط شخصی به نام Michel Almairac با رایحه ای گرم ، شرقی و تند مخصوص فصول سرد سال روانه ی بازار شد. مخلوط رایحه های چرم ، نت چوبی و زعفران در این عطر مردانه احساس جذابیت و فریبندگی را در شما القا می کند. این رایحه مخصوص کسانی است که می خواهند حس اعتماد به نفس را به اطرافیان خود منتقل کنند. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : زعفران ، چوب صندل

رایحه میانی : چرم ، چوب صندل ، سدر

رایحه پایه : عنبر ، مشک ، درخت گل حنا

4.عطر مردانه دلچی گابانا دوان ادو پرفیوم  Dolce & Gabanna The One Eau De Parfum

دلچی گابانا دوان ادوپرفیوم

عطر مردانه دلچی گابانا د وان ادوپرفیوم در سال 2015 با رایحه ای گرم و شیرین به بازار عرضه شد . ادکلن مردانه د وان ادوپرفیوم برای مصرف در مهمانی های شبانه و رسمی بهترین انتخاب بوده و حس شادابی و اعتماد به نفس را برای شما به ارمغان می آورد. ادکلن مردانه Dolce & Gabanna The One Eau De Parfum در هرم بوبایی خود با رایحه ی گریپ فروت و ریحان آغاز می شود و بعد از مدتی جای خود را به رایحه ی شکوفه پرتقال و زنجبیل می دهد و در انتها رایحه ای از عنبر کهربایی و تنباکو از خود بر جای می گذارد. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه ی اولیه : گریپ فروت – تخم گشنیز – ریحان

رایحه ی میانی : شکوفه پرتقال – زنجبیل – هل

رایحه ی پایه : عنبر کهربایی – تنباکو – سرو

5.عطر مردانه بنتلی مومنتوم اینتنس Bentley Momentum Intense

بنتلی مومنتوم اینتنس

عطر مردانه بنتلی مومنتوم اینتنس در سال 2017 معرفی و روانه بازار گردیده است. عطری بسیار شیک که با رایحه ی شیربن و گرم عنبر سائل آغاز می شود و در دسته ی عطرهای مردانه چوبی قرار می گیرد. تلخی اسطوخودوس در کنار شیرینی عنبر سائل در ابتدای رایحه ی بنتلی مومنتوم اینتنس حسی کاملا مردانه را القا می کند. با گذشت زمان رفته رفته بر عطر دل انگیز گلهای شعمدانی افزوده شده و از تلخی اولیه آن کاسته می شود و در نهایت بوی ملایمی به مشام می رسد که می توان مخلوطی از رایحه های تلخ و شیرین و اندکی گلی را در آن احساس کرد.

عطر مردانه بنتلی مومنتوم اینتنس با پراکندگی و ماندگاری بسیار خوبی که دارد می تواند انتخابی ایده آل برای آقایان شیک پوش در فصول سرد سال باشد. عطر مردانه مومنتوم سومین گروه عطری است که کمپانی بنتلی در مجموعه محصولاتش اضافه نموده و عطر مردانه مومنتوم و مومنتوم اینتنس به طور هم زمان جهت معرفی مجموعه جدید عطر و ادکلن بنتلی معرفی شده اند. عطر مردانه بنتلی مومنتوم اینتس با غلظت ادو پرفیوم و در حجم 100 میل تولید و در دسترس علاقمندان این برند شیک و لوکس قرار گرفته است. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : اسطوخودوس – صمغ المی – ترنج

رایحه میانی : شعمدانی – دانه تونکا – عنبر سائل

رایحه پایه : مشک – چوب صندل – صمغ

6.عطر مشترک مردانه و زنانه دیویدوف امبر بلند Davidoff Amber Blend for Women and Men

دیویدوف امبر بلند

عطر مردانه و زنانه دیویدوف امبر بلند سومین نسخه از سری عطرهای بلند کمپانی دیویدوف است که در سال 2016 به بازار عرضه شد. عطرهای سری امبر با الهام از زندگی و فلسفه ی موسس دیویدوف ، زینو دیویدوف ، طراحی شده اند. دارا بودن رایحه ای پیچیده ، شیک و ناب از فاکتورهای مهم در این سری از عطرهای مردانه دیویدوف به شمار می رود که هریک از آنها بر نتی خاص تاکید می کنند. اولین نسخه ی این سری بر پایه ی چرم ، دومین نسخه بر پایه عود و اینک سومین نسخه از این سری گرانبها بر پایه ی کهربا می باشد. عطر مردانه امبر بلند رایحه ای شرقی و گرم دارد. رایحه ی اولیه ادکلن مردانه امبر بلند دیویدوف با جوز هندی و دارچین آغاز می شود که عطری گرم ، اندکی تلخ و ادویه ای را ایجاد می نماید. پس از آن با ورود نت های عرق نیشکر و کهربا رایحه ی امبر بلند به گرمای دلنشینی متمایل می شود و رفته رفته از بوی ادویه کاسته می شود تا با ورود نت های چوبی که در رایحه ی پایه ی آن قرار دارد عطری چوبی ، گرم و دودی را ایجاد نماید . ادکلن مردانه دیویدوف امبر بلند به دلیل ماندگاری بالا و وسعت پخش بو به عنوان یکی از گزینه های مناسب در مناسبت های رسمی و مهمانی ها در نظر گرفته می شود. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : جوز هندی ، دارچین

رایحه میانی : کهربا ، عرق نیشکر

رایحه پایه : صمغ پرو ، چوب صندل

7.عطر مردانه ایو سن لوران لا نویت لهوم او الکتریک Yves Saint LaurentLa Nuit de L’Homme Eau Électrique

ایو سن لوران لا نویت د هوم او الکتریک

عطر مردانه ایو سن لوران لا نویت د لهوم او الکتریک نسخه ی جدیدی از عطر مردانه پرطرفدار لا نویت د لهوم است که در سال 2017 معرفی گردید. ادکلن مردانه لا نویت د لهوم او الکتریک دارای رایحه ای اغواگر و وحشی می باشد. رایحه ای که شب را اغوا کرده و هیچ کس نمی تواند در برابر افسون ظرافت و قدرت فریبندگی آن مقاومت نماید. عطر مردانه او الکتریک ایو سن لوران حسی میان مردنیته و کلاسیک را به فرد القا می کند. ادکلن مردانه او الکتریک با رایحه ای برگرفته از مرکبات نظیر لیمو و ماندارین همراه با سیب سبز ترش آغاز شده و سپس به یک ترکیب کلاسیک از اسطوخودوس ، یاسمن و تونکا می رسد که با طراوت مریم آروماتیک ادغام می گردد و در پایه رایحه ای از چوب کشمیر ، سدر ، پاچولی و وانیل را ارائه می دهد.

عطر مردانه لا نویت د لهوم او الکتریک نیز در همان شیشه های کلاسیک این سری از عطرهای ایو سن لوران ارائه شده اما این بار رنگ آبی را برای آن انتخاب کرده اند. این عطر مردانه که در گروه عطرهایی با رایحه ی شیرین و ملایم قرار می گیرد ، در حجم های 40 ، 60 و 100 میل و با غلظت ادو تویلت تولید و در اختیار دوستداران این برند خوش نام قرار گرفته است. شما می توانید برای خرید عطر مردانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : لیمو ترش، ترنج، سیب سبز

رایحه میانی : اسطوخودوس ، شعمدانی ، بهار نارنج

رایحه پایه : دانه تونکا، نعناع هندی، چوب کشمیر، سدر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا