معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

3 عطر جدید کالکشن تکسچر برند پرشس لیکویید (Precious Liquid)

در مقاله قبلی سه عطر از کالکشن پیور برند پرشس لیکوئید را معرفی کردیم و در اینجا سه عطر نهایی را خدمت شما معرفی میکنیم که در سال 2017 تولید شده اند و عضو کالکشن تکسچر هستند .همانطور که قبلا گفته شد ،پرشس لیکوئید سه کالکشن را همزمان در سال 2017 و به عنوان اولین تولیدات خود در دنیای عطر و ادکلن معرفی کرد .

هفتمین عطر این برند که عضوی از خانواده تکسچر میباشد عطر زنانه و مردانه بلو آگاو (Blue Agave) میباشد .این عطر در گروه بویایی آب – آروماتیک جای میگیرد و حاوی نت های مریم گلی ،نمک دریا ،چوب ،آگاو ،لیمو و برگ بو میباشد .چوب استفاده شده در این عطر نوعی چوب پوک و شناور در آب است که استفاده از آن در عطرسازی معمول میباشد .آگاو نوعی ساکیولنت برگ نیزه ای است که در آمریکا و قسمت های گرمسیری آن رشد میکند .

هشتمین عطر برند پرشس لیکوئید از کالکشن تکسچر عطر زنانه و مردانه فرش وتیور (Fresh Vetyver) میباشد .این عطر در گروه بویایی چوبی جای میگیرد چرا که در آن علف وتیور و نت های چوبی یافت میشوند و سمت و سوی رایحه را به چوبی میکشانند .این عطر حاوی نت های ریشه زنبق ،بنفشه ،مشک ،وتیور ،چوب گایاک ،زنجبیل و هل میباشد .

نهمین عطر برند پرشس لیکوئید و آخرین عضو کالکشن تکسچر که حسن ختامی برای عطرهای عرضه شده میباشد عطر مردانه و زنانه ژونیپر (Juniper) است .این عطر در گروه بویایی بخور – آروماتیک جای میگیرد و حاوی نت های رزماری ،مریم گلی ،برگ بنفشه ،سرو ،نت های چوبی و سرو ژونیپر میباشد .سرو ژونیپر یکی از نمونه های سرو کوهی همیشه سبز است که در اوراسیاو آمریکای شمالی رشد میکند و دانه های بسیار خوشبویی دارد .

عطرهای معرفی شده توسط طراح مشهور ریچارد هرپین طراحی شده که یکی از موسسان برند پرشس لیکوئید میباشد .این عطرها در حجم های 50 ،75 و 10 میل جیبی با غلظت ادو پرفیوم در بازار جهانی موجود میباشند .

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با ما مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا