عطر با رایحه ادویه هاعطر با رایحه شیرینی و شکلاتعطر با رایحه گل هاعطر با رایحه میوهعطر و ادکلن با رایحه چوب و خزهمعرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

عطر متناسب با ماه تولد خود را بشناسید (زن متولد فروردین)

عطر زنانه یکی از اکسسوری های لازم برای هر خانم شیک پوش و جذابی است که می خواهد با مد روز همراه شود.  انتخاب یک رایحه ی متناسب با هر فرد به موارد زیادی از جمله ماه تولد شخص بستگی دارد. اگر شما هم دوست دارید رایحه ای خاص خود داشته باشید که در برداشت اول شخصیات شما را بازگو کند ، می توانید از عطر های مخصوص ماه خود بهره مند شوید. زن متولدین فروردین بیش از هر زن دیگری در دنیا می تواند بدون مرد زندگی کند. متولدین این ماه  دارای قابلیت های زیادی هستند و تقریبا از عهده انجام هر کاری از فروشندگی تا نخست وزیری برمی آیند. خوش بینی آنها برای همه مشهود است.

زنان متولد این ماه عموماً افرادی خوشرو ، خوش زبان ، گاهی تندخو اما مهربان و با قلبی سرشار از خوبی می باشند. یک عطر با رایحه ی شیرین و ملایم به خوبی می تواند خوش قلبی و مهربانی متودلدین این ماه را به نمایش بگذارد. در ادامه ما به شما 7 تا از عطرهای زنانه با رایحه ملایم و شیرین معرفی خواهیم کرد تا خرید ادکلن زنانه با ماندگاری بالا و مناسب از میان انبوهی از برندها و رایحه ها هموارتر گردد.

1.عطر زنانه لالیک له پرفیوم Lalique Le Parfum

عطر زنانه لالیک له پرفیوم ارشاکو   

عطر زنانه له پرفیوم عنوان پرفروش ترین و محبوب ترین رایحه را در میان خانواده لالیک از آن خود کرده است. این شرکت فرانسوی توانسته با الهام از محصول کلاسیک و قدیمی خود به نام ” Masque de Femme ” که طراحی آن توسط رنه لالیک در سال 1935 انجام شده است ، رایحه ای خاص و منحصر بفرد را به وهله ی تولید برساند. ترکیب متفاوت این ادکلن زنانه برگرفته از ادغام عطر گیاهان خلیجی هند با وانیل و گل های معطر بوده که توسط طراح خلاق این برند ، دومینیک روپیون ، در سال 2005 تولید و روانه بازار شد. این ادکلن زنانه در نت اولیه ی خود دارای رایحه ی ترنج و فلفل سیاه می باشد که در نت میانی به رایحه ای از بادام و یاسمن می رسد و در انتها به رایحه ی وانیل و لوبیا تونکا ختم می شود. عطر زنانه لالیک له پرفیوم برای استفاده در مهمانی های رسمی و شبانه می تواند بهترین انتخاب باشد. ماندگاری عطر زنانه لالیک بسیار بالاست و پخش بوی بسیار خوبی دارد. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : فلفل صورتی ، ترنج ، گیاهان هندی

رایحه میانی : بادام ، یاس ، گل آفتاب گردان ارغوانی

رایحه پایه : وانیل ، نعناع هندی ، چوب صندل ، دانه های تونکا

2.عطر زنانه لانکوم میراکل بلاسم Lancome Miracle Blossom

عطر زنانه لانکوم میراکل بلاسم ارشاکو

ادکلن زنانه میراکل بلاسم به عنوان نسخه ی جدید سری عطرهای میراکل لانکوم در سال 2016 روانه بازار گردید. مجموعه ی میراکل که نخستین بار در سال 2000 به بازار معرفی شد ، مجموعه ای از عطرهای گلدار می باشد که بلاسم نیز از این قائده مستثنی نبوده و همانطور که از نامش پیداست رایحه ای ملایم ، شیرین و گلدار دارد که بر پایه عطر گل صدتومنی ساخته شده است. عطر میراکل بلاسم با رایحه ی دلنشین سیب سبز ، پرتقال ماندارین و سرخالو آغاز می گردد و پس از گذشت اندک زمانی عطر گلهایی چون گل صد تومنی ، یاس و رز نیز افزوده شده و رایحه ی میوه ای را کمرنگ می گرداند. در رایحه ی پایه نیز می توان عطر مشک و چوب صندل را استشمام نمود اما همچنان رایحه ی گلها به قوت خود باقی خواهند ماند. میراکل بلاسم عطری است مدرن و جذاب که نشانگر قدرت نهفته در وجود هر بانویی است. ظرافت و زیبایی رایحه ی بلاسم لانکوم  توسط عطرساز مطرح ، Lily Collins ، طراحی شده است و لانکوم این ادکلن زنانه خود را در غلظت ادوپرفیوم و در حجم های 50 و 100 میل تولید و عرضه نموده است. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : سیب ترش ، سرخالو ، ماندارین

رایحه میانی : گل صد تومنی ، رز ، یاس

رایحه پایه : چوب صندل ، مشک

3.عطر زنانه دیور ادیکت 2 ائوفرش Dior Addict 2 Eau Fraiche

عطر زنانه دیور ادیکت ائوفرش ارشاکو

عطر زنانه ادیکت 2 ائوفرش توسط  Francois Demachy از سوی کمپانی دیور برای خانم های آزاد و عاشق زندگی که از جوان و به روز ماندن لذت می برند ، ساخته شد. این ادکلن زنانه با رایحه ای شیرین ، طراوت خاص خود را که از گریپ فوروت ، لیمو و رازبری موجود در ترکیباتش حاصل می کند ، به فرد انتقال می دهد.  خنکای این ادکلن زنانه ، آن را برای استفاده در روزهای گرم تابستان مناسب می کند. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : گریپ فروت ، لیمو

رایحه میانی : گل رز ،  راز بری ، توت قرمز

رایحه پایه : مشک ، سدر

4.عطر زنانه دلچی گابانا دوان Dolce & Gabbana The One EDP

عطر زنانه دلچی گابانا دوان ارشاکو

عطر زنانه ی د وان در سال 2006 از جانب کمپانی سرشناس دولچی گابانا به بازار معرفی و عرضه شد. طراحی شیشه و رنگ طلایی آن کاملا متناسب با رایحه ای است که در درون خود حمل می کند. این ادکلن زنانه مخصوص خانم های باسلیقه ای است که می خواهند در تمام محافل بدرخشند و تمام توجهات را به سمت خود جلب کنند. رایحه ی د وان کاملا منحصر بفرد بوده و به عنوان عطری خاص و اغواگر شناخته می شود. این محصول بیشتر مناسب مجالس و مهمانی های شبانه و رسمی می باشد و استفاده از آن در طول روز و به صورت عادی پیشنهاد نمی شود. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : ترنج ، نارنگی ماندارین ، سرخالو ، هلو

رایحه میانی : آلو ، گل برف ، یاس ، سدر

رایحه پایه : وانیل ، خس خس ، مشک ، کهربا

5.عطر زنانه شنل کوکو مادمازل ادو پرفیوم  Chanel Coco Mademoiselle

عطر زنانه شنل کوکو مادمازل ارشاکو

ادکلن زنانه کوکو مادمازل از برند محبوب شنل در سال 2001 توسط Jacques Polge تولید شد و توانتست جایزه FiFi را از آن خود کند. رایحه ی شیرین و ملایمی که از این عطر استشمام می شود حس جذاب و سرکشی را در فرد القا می کند. طراوت و عطر شرقی آن برای 3 سال پیاپی توانست عنوان بهترین ادکلن زنانه در جهان را برای شنل به ارمغان بیاورد. طرفداران کوکو مادمازل ، رایحه ی آن را نمونه ی واقعی از یک عطر بسیار استثنایی و خوشبو با ماندگاری رویایی که مناسب یک خانم متشخص می باشد ، می دانند. طراحی شیشه ی ادکلن زنانه کوکو مادمازل نیز به گونه ای بوده که به میز آرایش شما زیبایی خاصی می بخشد و حس یک شخصیت لاکچری را بدست می دهد. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : ترنج ، نارنگی ، پرتقال ، شکوفه پرتقال

رایحه میانی : یاس ، گل ابریشم ، رز ، گل یلانگ

رایحه پایه : مشک ، اوپوپوناکس ، نعناع هندی ، دانه تونکا ، وانیل ، خس خس

6.عطر زنانه کلوین کلین ایفوریا بلوسوم Calvin Klein Euphoria Blossom 

عطر زنانه کلوین کلین ایفوریا بلوسوم ارشاکو

عطر زنانه ایفوریا بلوسوم در سال 2006 توسط کمپانی Calvin Klein به بازار عرضه شد. این ادکلن با رایحه ی گلدار و شرقی خود می تواند انتظارات یک خانم خوش سلیقه را برای فصل بهار به خوبی برطرف کند. ادکلن زنانه ایفوریا بلوسوم که توسط Carlos Benaim و Loc Dong ساخته شده است ، با بوی ملایم و شیرین خود برای مصرف در طول روز و یا میهمانی های دوستانه پیشنهاد می شود. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : انار ،  کامکات

رایحه میانی : گل صد تومانی ، ارکیده ، نیلوفرآبی

رایحه پایه : مشک ، عنبر ، نت های چوبی

7.عطر زنانه بربری بریت شیر Burberry Brit Sheer 2015

عطر زنانه بربری بریت شیر 2015 ارشاکو

ادکلن زنانه بربری بریت شیر ترکیبی از رایحه گل و میوه است. این عطر به عنوان محصول جدید بربری در سال 2015 به بازار عرضه  شد. در نت ابتدایی این عطر ترکیبی از لیتچی ، یوزو ، ماندارین و آناناس احساس می شود. در نت میانی رایحه ی آن از گلهای کم یاب صورتی ، گلابی و شکوفه هلو استفاده شده است. برای نت پایانی نیز مشک سفید و چوب سفید به مشام می رسد. شما می توانید برای خرید عطر زنانه مورد نظر از طریق لینک خرید زیر اقدام کنید.

رایحه اولیه : لیتچی ، یوزو ، ماندارین ، آناناس

رایحه میانی : گلهای کم یاب صورتی ، گلابی ، شکوفه هلو

رایحه پایه : مشک سفید ، چوب سفید

 

Recent search terms:

  • https://ershaco com/blog/عطر-زنانه-متولدین-فروردین/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا