معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

معرفی عطر و ادکلن مردانه پرفروش فصل پاییز و زمستان موجود در ایران

یکی از انتخاب های امروزه ی هر زن و مردی در دنیای مدرن انتخاب پوشاک ،کیف و کفش مناسب هر فصل و یا موقعیت های متفاوت است که با شرایط حاکم همخوانی داشته باشد انتخاب عطر و ادکلن هم ازاین مهم مستثنی نیست.

ما اینجا هستیم تا برای انتخاب و خرید بهترین عطر و ادکلن مناسب فصل زمستان و روزهای سرد همراهیتان کنیم.
خرید رایحه ی مناسب زمستان مانند تمامی فصل ها یک ویژگی خاص و قابل اهمیت دارد،” شما از استفاده ی آن لذت ببرید” با این حال بهتر است عطرهای فصلهای سرد رایحه ی سنگینتری نسبت به فصل های گرم داشته باشند و رایحه های تند ، شیرین و گرم انتخاب مناسبی می تواند باشد.
در زمستان  و هوای سرد بخاطر خشکی هوا و پوست بدن، رایحه ی عطرها سریع تر محو می شوند بنابراین یک رایحه ی سنگین تر به شما کمک می کند مدت بیشتری از همراهی ادکلن خود لذت ببرید.

عطر و ادکلن های برتر زمستانی مردانه دنیا از نگاه فروشگاه آنلاین ارشاکو

با اینکه خرید عطرها کاملا سلیقه ای هستند با اینحال تا حدودی امکان انتخاب برترین رایحه ها با تحقیق و آزمون امکان پذیراست فروشگاه اینترنی ارشاکو به معرفی عطر و ادکلن های برتر زمستانی مردانه دراین قسمت می پردازد.

 

عطر و ادکلن مردانه دلچه گابانا دوان ادو تویلت (Dolce&Gabbana The One)

دلچی گابانا ارشاکو

این عطر از گروه بویایی چوبی – تند (رایحه ای چوبی و ادویه ای با رایحه های گرم و تلخ مانند فلفل ، میخک ، جوزهندی یا دارچین غنی می شود) هستند.

اگر به دنبال عطری کلاسیک مردانه هستید که می خواهید از آن در موقعیت های مختلف استفاده کنید بدون شک یکی از گزینه های برتر زمستانی را می توانید به عطر و ادکلن مردانه Dolce&Gabbana The One اختصاص دهید

از اعجایب عطر و ادکلن دلچی گابانا د وان میزان مصرف است که این عطر را مناسب محافل دوستانه و یا رسمی می کند و همانطور که عنوان شد می توانید با ظرافت دراستفاده از آن ، دلچی گابانا د وان را برای موقعیت های متفاوت کاربردی کنید برای مثال درمحافل دوستانه از میزان عطرکمتری استفاده کنید تا رایحه را صمیمی و دوستانه تر جلوه دهد ( تعداد ۵ پاف از اسپری عطر برای محافل دوستانه کافی است؛ دست و دلبازی نکنید) و در مجالس و موقعیت های رسمی با میزان بیشتری از عطر، رایحه را سنگین تر و رسمی تر تداعی می کند ( با ۸ پاف از اسپری از عطر می توانید رایحه ی سنگین تر برای مواقع رسمی داشته باشید.) .
بعد از اسپری عطر با رایحه ای از گیشنیز،ریحان و گریپ فروت در نت آغازین مواجه می شوید که شاید کمی غافلگیر شوید ولی آرام آرام ترکیب گرمی از شکوفه پرتقال، هل و زنجبیل با ردی از گرمی حس بویاییتان را قلقلک می دهد و راهی به تندی و گرمی ترکیب تنباکو ،کهربا و سرو باز می کند.

برای خرید عطر و ادکلن مردانه دلچه گابانا دوان ادو تویلت کلید خرید زیر را بفشارید.

 

 عطر و ادکلن مردانه دیور هوم اینتنس ۲۰۱۱ (۲۰۱۱ Dior Homme Intense)

عطر مردانه هوم اینتنس ۲۰۱۱ ارشاکو

گروه بویایی این عطر چوبی – گل و مشک ( رایحه چوب غالب با ترکیب گل های مثل بنفشه و فرزیا و مشک ) است.

پرفیوم دیورهوم اینتنس ۲۰۱۱ به واسطه ی اسطوخودوس از احساس غنی است و در قلب رایحه تمرکز روی مشکالو (گیاه معطر و درمانی در استرالیا و آسیا با رایحه ی مانند کاکائو) ، زنبق و گلابی یادآور یک دسر میوه ای همراه با طعم کاکائو تازه پاشیده روی آن است خوشمزه و شیرین!

اما بعد از گذشت زمان در نت پایه ، بوی شیرین تری نیز به وجود آورد و شما را به یاد خمیر کوکی تازه چسبناک برای کیک شکلاتی می اندازد.
رایحه غالب عطر دیور هوم اینتنس ۲۰۱۱ چوب و گل است و سرشار از طبیعت گرم و رایحه عطر شیرین تابستانی که راهی در زمستان بسوی گرمی باز می کند.

برای خرید آنلاین عطر و ادکلن مردانه ۲۰۱۱ Dior Homme Intense کافی است دکمه ی زیر را کلیک کنید.

 

عطر و ادکلن مردانه بنتلی (Bentley for Men)

عطر مردانه بنتلی ارشاکو

گروه بویایی تند شرقی است ( ادویه های شرقی تند، ادویه های گرم مانند دارچین ، میخک و جوز هندی با مواد شرقی مانند نت های چوبی و رزین ها ترکیب می شوند)
سفر شما با اسپری این عطر از رایحه ی ترنج ،فلفل سیاه و برگ بو شروع می شود آرام آرام راه را برای رسیدن به مریم گلی،شمعدانی آفریقایی ،نت های چوبی،  رام و دارچین باز می کند اگرخود را به دست آن بسپارید سیری در رایحه مست کننده عطر رام و دارچین با تلفیق هوشیار کننده شمعدانی ومریم گلی سرحالتان می آورد و برای رسیدن به چرم ،بنزوئین ،سرو ونعناع هندی همراهیتان می کند.

تعبیر گویا از مست و هوشیار در رایحه که توسط ناتالی لورسون ساخته شده است .

برای خرید عطر و ادکلن بنتلی Bentley for Men همین حالا کلیک کنید.

 

عطر و ادکلن مردانه لالیک هومیج  ( Lalique Hommage )

عطر مردانه لالیک هومیج ارشاکو

گروه بویایی چوب تند (رایحه ای چوبی و ادویه ای چوبی با رایحه های گرم و تلخ مانند  فلفل ، میخک ، جوز هندی یا دارچین ترکیب شده) است.
عطر و ادکلن لالیک هومیج با رایحه ی زعفران، برگ گل بنفشه و ترنج آغاز می شود و راه را برای گل بنفشه و دانه ی توکا و فلفل سیاه باز می کند ترکیب مشک و لابندوم همراه با عود اوج رایحه ی گرم و تند را با همراهی فلفل سیاه تثبیت می کند.

دارای رایحه ی غالب ادویه های تند و پودری می باشد ،عطری همخوان با زمستان و یادآور لحظانی گرم برایتان خواهد شد.
ادکلن چوبی تند و تیز مردانه که به عنوان رایحه ای “طاقچه” معرفی شده و توسط کریستین ناگل و متیلده بیلیوا ساخته شده است

این عطر به مناسبت ۲۰ سالگرد تولد کمپانی لالیک رو نمایی شد .

برای خرید عطر و ادکلن مردانه Lalique Hommage کلید زیر را کلیک کنید.

 

عطر و ادکلن مردانه کارولینا هررا سی اچ من پرایو (CH Men Prive Carolina Herrera)

گروه بویایی چرمی ( عطرهای چرمی در ترکیبات مختلف ، از ترکیبات گلدار ، مخملی گرفته تا تند ، دودی در این گروه قرار می گیرند) است.

رایحه ی غالب آروماتیک (ترکیبات معطر ) و چرم است که ترکیب لایه هایی از رایحه ی ویسکی تند را با چرم سیاه ترکیب می کند.

عطر مردانه کارولینا هررا سی اچ من پرایو

به جرات می توان گفت گوهرخارق العاده کارولینا است با ترکیب چرم نماد شخصیت محکم و قوی مردانه و ویسکی فاکتور مهم دیگر این عطر و ادکلن تلخ و درعین حال جذاب ! رایحه های چوبی عطر سی اچ من پرایو انگشت تاییدی است بر مردانگی بیش از پیش این عطر.

عطر ناب و غیر قابل چشم پوشی برای انتخاب در فصول سرد است .

برای خرید عطر و ادکلن Carolina Herrera CH Men Prive کلید زیر را کلیک کنید.

 

 

 

عطر و ادکلن مردانه لالیک انکر نویر له اکستریم (Lalique Encre Noire A L Extreme)

لالیک انکر نویر له اکستریم ارشاکو

گروه بویایی چوب معطر (یک ترکیب کاملا مردانه از چوب و نت های معطر به همراه رایحه مجلل با گیاهان معطراست.)ترکیب های اعجاز آور بالزامیک و خاک همراه با رایحه ی چوبی باعث خلق اثری هنری در دنیای عطر و ادکلن شده است شما می توانید فقط با لمس و دریافت رایحه ی این عطر به سبک متفاوتی از تضادها در یک ادکلن دست یابید.

از استفاده ی عطر لالیک انکر نویر له اکستریم  متعجب خواهید شد وقتی تضادهای شور و حرارت و بخور آرامش را را با هم تجربه کنید باور نکردنی اما قابل لمس !
به جرات می توان گفت از جمله عطرهای رسمی و نیمه رسمی است که بهترین زمان استفاده ی آن شب و روزهای سرد زمستانی می باشد که با گذر زمان لطافت غیر قابل وصفی ایجاد می کند.

برای خرید عطر و ادکلن لالیک مردانه Lalique Encre Noire A L Extreme کلیک کنید.

 

عطر و ادکلن مردانه ایو سن لوران لا نویت د ال هوم (Yves Saint Laurent (YSL) La Nuit de L`Homme)

عطر مردانه ایو سن لوران لا نویت د ال هوم

گروه بویایی چوبی و تند (رایحه نرم و دلپذیر از جنگل های عجیب و غریب با ادویه های گرم و تلخ مانند فلفل ، میخک ، جوز هندی یا دارچین ترکیب و هماهنگ شده است.)
چهارچوب اصلی این عطر را هل می گذارد که با ترکیب ادویه های گرم و تند رایحه ی اعجاب انگیز ایجاد می کند و سرشار از تضاد و تنش است وقتی که  نت ها ی میانی با ترکیب ترنج ،اسطوخودوس و سرو را به رایحه تزریق می کند ومانند تن پوشی گرم ساخته شده از زیره وتیور در انتهای رایحه در آغوشتان می گیرد. ترکیبی کاملا مردانه با خصلت های اخلاقی استوار را می توانید با این عطر به هر مشام القا کرد .

رایحه ی غالب هل، آروماتیک و ادویه های شرقی، با طبیعت گرم و تند بهترین زمان استفاده از آن را در فصل های سرد کرده است.
بوی هل و ادویه ها کافی است تا شما را به سیری در بازارهای شرقی و هند بکشاند و از قدم زدن در مکان هایی که شاید تا به حال نبودید لذت ببرید و عجیب یادآور مکان های شرقی و بازارهای محلی ایرانی، ترکی و عربی است.

برای تهیه ی عطر و ادکلن ایو سن لورن لا نویت د ال هوم کلیک زیر را کلیک کنید.

 

عطر و ادکلن مردانه کالوین کلین وان شوک ( Calvin Klein CK One Shock For Him)

کالوین کلین وان شوک ارشاکو

گروه بویایی تند شرقی (ادویه های تند شرقی مانند دارچین ، میخک و جوزهندی با مواد شرقی مانند چوب و رزین ترکیب می شوند)

رایحه ی غالب تنباکو و ادویه های اسپایسی با طبیعت گرم و رایحه تند عطر و ادکلن است.

یکی دیگر از رایحه های زمستانی مردانه، که با ترکیبی از اسطوخودوس ، مرکبات و خیار شروع می شود و پس از محو نت آغازین ،نت های گیاهی هل و ریحان با پیچ و تاب فلفل سیاه بمب داغی را برایتان یاداوری می کند و با ترکیب اعجازآور و محسور کننده کهربا ، عطرتنباکو و پاتولی دریچه ای از تابستان گرم را به سوی روز و شب های زمستانی باز می کند.

یکی از عطرهای معروف کلوین کلین عطر مردانه کلوین کلین سی کی وان است که درسال ۱۹۹۴ با رایحه ی مرکبات به بازارعرضه شد برای طرفداران سی کی وان عرضه ی سی کی وان شوک واقعا تعجب آور و شوک کننده بود زیرا این عطر نسخه ی یونیکس نبود بلکه دو ترکیب شرقی جداگانه است.

برای خرید عطر و ادکلن مردانه Calvin Klein CK One Shock For Him کلید خرید را کلیک کنید.

 

 

عطر و ادکلن مردانه جورجیو آرمانی آرمانی کد (Giorgio Armani Armani Code)

 

عطر جورجیو آرمانی آرمانی کد ارشاکو

گروه بویایی تند شرقی (ادویه های گرم و تند مانند دارچین ، میخک و جوز هندی با مواد شرقی ، مانند چوب ها و رزین ها ترکیب می شوند.)
ادوتویلت آرمانی کد، بدون شک عطری چالش برانگیز و اغوا کننده با ترکیب ترنج و لیمو است با گذر زمان ترکیبی از میوه انیسون ستاره ای ، شکوفه زیتون و چوب گایاک با ظرافت تمام تضادی از جنب و جوش و آرامش ،خنکی و گرمی را ترکیب می کند در مواجهه با اوج رایحه با عطر چرم و توتون و دانه توکا غافلگیر می شوید.

رایحه ی غالب عطر ،ادویه های تند ، آرومانیک و چرم است که طبیعتی گرم و آتشین به عطر می دهد و جورجیو آرمانی را عطر مناسب استفاده در زمستان می کند.
این عطر توسط آنتونی لی در سال ۲۰۰۴ به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شد.

جایزه عطر لوکس مردانه FiFi Award در سال ۲۰۰۶ به عطر جوروجیو آرمانی کد تعلق گرفت.

برای خرید عطر و ادکلن جورجیو آرمانی کد آرمانی می توانید دکمه زیر را بفشارید.

 

 عطر و ادکلن مردانه ویکتور اند رولف اسپایس بمب اکستریم (viktor and rolf spicebomb extreme)

ویکتور اند رولف اسپایس بمب اکستریم

گروه بویایی ادویه های شرقی (ادویه جات داغ و حسی مانند دارچین ، میخک و جوزهندی با مواد شرقی مانند چوب و رزین ترکیب می شوند)
رایحه ی غالب ادوپرفیوم ویکتور اند رولف اسپایس ادویه های تازه – تند و وانیل است .

این عطر به صورت نارنجک دستی بهمراه حلقه مسی به شکل فلاچی به بازار عرضه می شود و یک ترکیب انفجاری دارد ، که به لطف ادویه های گرم و تند فلفل سیاه و زیره، عطر آرامبخش اسطوخودوس را به روشی بی نظیر برجسته می کند، اسطوخودوس و فلفل سیاه مخلوط می شود و باعث می شود ردی از گرما در بالای سایه های مردانه تنباکو و وانیل احساس شود ،عطری داغ و بمبی تند! منحصر بفرد برای زمستان است.
این عطر در سال ۲۰۱۵ با رایحه ای گرم به بازار جهانی عطر و ادکلن عرضه شده است.

برای خرید لذت بخش و راحت عطر و ادکلن مردانه viktor and rolf spicebomb extreme از فروشگاه آنلاین ارشاکو دکمه زیر را کلیک کنید.

سخن آخر

در دنیای امروزی کشش و علاقه به سمت خرید های الکترونیکی و آنلاین بیشتر شده است ولی در مواردی مانند خرید عطر و ادکلن چگونه می توان از رایحه و ترکیب شیمی عطر با پوست هر شخص مطمن شد؟
دنیای عطر و ادکلن دنیایی متفاوت با هر کالایی دیگر است، بعضا برای شما هم پیش آمده است که برای معرفی عطر بصورت حضوری به شما رایحه ی اسپری شده روی کاغذ بلاتر را ارائه می دهند ، که نمی توانید از ترکیب عناصر آن با پوست خودتان و رایحه ی نهایی مطمن شوید، و یا با اسپری عطر روی پوستتان و تداخل چند عطر دچار سردگمی در انتخاب می شوید در فروشگاه ارشاکو راهکاری برای این مهم اندیشیده شده است که شما می توانید با سفارش و خرید سمپل عطر و ادکلن ،بعد از گذر از نت های آغازین و میانی به نت پایه دست یابید و با اطمینان کامل رایحه ی دلخواه خود را خریداری کنید و از آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا