معرفی انواع عطر و ادکلن های جدید

در خرید عطرهای زنانه در سنین 20 تا 30 سال به چه نکاتی باید توجه کرد؟

عطر مناسب سن شما کدام است؟ بانوان در سنین 20 تا 30 سالگی بهتر است از چه عطرهایی استفاده کنند؟ برای دانستن پاسخ این پرسش ها به شما پیشنهاد می کنیم در این مطلب از ارشاکو با ما همراه باشید .

 

مطمئنا عطری که مناسب یک بانوی جوان می باشد را نمی توانید برای مادر یا مادرخانم خود هدیه بدهید.کارکرد حس بویایی انسان ها با افزایش سن دچار تغییر و تحول می گردد و امکان دارد عطری را که دردهه بیست سالگی مورد استفاده قرار میدادید در دهه چهل زندگی خود دیگر استفاده نکنید.

عطر و ادکلن زنانه دهه بیست

 

عطر زنانه ارشاکو

 

خانم ها در دهه بیست سالگی خود عطرهایی با رایحه گل را بیشتر ترجیح می دهند عطرهایی همانند ،گل لیلی، یاسمن و مگنولیا و عطرهایی با رایحه هایی ملایم را برای استفاده روزمره خود ترجیح می دهند.بانوان در دهه 20 زندگی خود تمایل به خرید عطرهای برندهای مشهور دارند چرا که در این دهه از زندگی خود کم کم وارد اجتماع شده و تمایل بیشتری به نشان دادن اجتماعی بودن خود دارند.

 

عطر و ادکلن زنانه دهه سی

 

عطر زنانه سی سالگی

 

دهه سی سالگی دهه ثبات بانوان یاد می شود ،در این دوران بانوان با توجه به ثباتی که کم کم در زندگی خود به آن رسیده اند بیشتر تمایل دارند با انتخاب عطرهای دارای رایحه گرم مرکبات و گل‌ها این ثبات را به نمایش بگذارند.رایحه‌هایی مثل مشک، سرخالوی چینی و آلوی سیاه را می توان جزو این دسته به حساب اورد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا