آرایشی و زیبایی

آرایش هایی که آقایان را فراری می دهد

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : همه آرایش ها زیبا و جذاب نمی باشند ، برخی از آرایش ها جنس مخالف را بدتر فراری می دهند و تمام زحمات شما را بر باد !!! دوست دارید بدانید که کدام یک از آرایش ها باعث فرا آقایان می شود؟ به شما پیشنهاد می کنیم که با ادامه مطلب همراه ارشاکو بمانید …

اشتباه رایج آرایشی

از آرایش کردن زیاد بپرهیزید

 

 

استفاده از عطر زیاد 

آقایان دوست دارند که شما تنها برای آنها عطر بزنید ، با اینکه عطر بر جذابیت شما می افزاید و افراد زیادی را به سمت تان جذب می کند .  اگر شما بوی عطر خود را احساس نمی کنید بدین معنی نیست که دیگران نیز اینگونه اند. ۳ تا ۴ اسپری کافی است و برای ماندگاری بیشتر آن را پشت گوش، داخل آرنج، روی مچ و پشت زانوهایتان بزنید.

 

 

کرم پودر زیاد
کرم پودر برای درخشش و زیبایی بیشتر پوست به کار می رود اما اگر آن را بیش از اندازه مصرف کنید، طوری که در نگاه اول تنها کرم پودرتان به چشم آید، اشتباه عمل کرده اید. مصرف زیاد، استفاده از رنگی که با پوست صورت شما هماهنگی ندارد یا یک دست نبودن آن روی صورت، اشتباهاتی است که باید از آنها خودداری کنید.

آرایش صورت,اشتباه رایج آرایشی

کرم پودر بیش از اندازه استفاده نکنید

 

 

ریمل زیاد
مژه هایی که ریمل زیادی بر روی آن ها نشسته باشد ، مناسب نمی باشد .  از طرف دیگر ریمل زیاد موجب چسبیدن مژه ها به هم و پس از مدتی ریختن آنها زیر چشم هایتان می شود، بنابراین برای جلوگیری از این وضعیت از ریمل ضد آب استفاده کنید.

 

رژ لب زیاد
حس آاقاین وقتی با خانمی روبه رو می شوند که از رژلب زیاد استفاده کرده اند ، همانند حس شما به موقعی است که وقتی یه آقا غذا می خورد ریش هایش نیز با غذا آغشته شده باشد .  به جای استفاده از رژ های براق و غلیظ، از رژهای مات با رنگ طبیعی استفاده کنید. اشتباه دیگری که زنان در آرایش خود مرتکب می شوند، خط لب تیره است. اگر از خط لب همرنگ با رژتان استفاده می کنید خوب است زیرا از پخش شدن رژ جلوگیری می کند اما استفاده از خط لب تیره تر از رژ هیچ جذابیتی ندارد.

اشتباه رایج آرایشی

موهای طبیعی جذابیت بیشتری نسبت به موهای مصنوعی دارند

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا