دنیای دیجیتال

شیائومی از تلویزیون اندرویدیش رونمایی کرد

تلویزیون اندرویدی شیائومی

به گزارش سایت ارشاکو شرکت شیائومی پس از اینکه صدای تولید کنندگان موبایل را بد جور درآورد حالا به سراغ تولید کنندگان تلویزیون رفته تا انها را هم به مرز سکته پیش ببرد !!!
شرکت شیائومی به تازگی از تلویزیون هوشمند ۴۰ اینچی (تلوزیون اندرویدی شیائومی ) خود با وضوح تصویر Full HD رونمایی کرد. نکته‌ی قابل توجه در این محصول قیمت بسیار کم آن است که تنها به ۳۲۰ دلار می‌رسد. سیاست اصلی این شرکت یعنی عرضه‌ی محصولات با قیمت پایین، تا به حال بسیاری از شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند را آزار داده است. حالا به نظر می‌رسد که این امر گریبان گیر سازندگان تلویزیون هوشمند هم خواهد شد. Mi TV 2 از پنل LED ساخت شرکت شارپ با نسبت نور تصویر ۵۰۰۰:۱ بهره می‌برد.

ارشاکو-تلویزیون-شیائومی

همچنین تلویزیون  شیائومی از سیستم‌عامل اندروید برای اجرای نرم‌افزار های گوناگون بهره می‌برد.تلوزیون اندرویدی شیائومی  قلب تپنده تلویزیون Mi TV 2 پردازنده چهار هسته ای Cortex-A9 است که از سرعت ۱.۴ گیگاهرتز بهره می برد. این تلویزیون رمی ۱.۵ گیگابایتی دارد و ۸ گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار کاربران قرار می دهد.لازم به ذکر است که این تلویزیون هوشمند تنها ۳۲۰ دلار قیمت دارد.

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با ershaco.com مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا