خودرو

جدیدترین نسل هیوندای i30

نسخه جدید از هیوندای i30 N

ارشاکو :  جدید ترین هیوندای i30  شاید به تازگی عرضه شده باشد اما قبلاً تائید شده که خانواده‌ای از مدل‌های مختلف خواهد داشت که دربردارنده‌ی حداقل سه نسخه‌ی متفاوت و دو استایل بدنه‌ی بیشتر است. در مطلب جدیدترین هیوندای i30 و با نقد و بررسی خودرو همراه ما باشید.

Hyundai i30 01
هیوندای نه‌تنها روی مدل پرفورمنس با نشان N کار می‌کند بلکه خبرها نشان می‌دهند که در حال توسعه‌ی نسخه‌ی چهار درب کوپه و همچنین مدلی استیت است. درحالی‌که هنوز چیزی تائید نشده اما امکان زیادی برای ساخت نسخه‌ی سه درب کوپه است.

 

2017 Hyundai i30

2017 Hyundai i30
هم‌اکنون به لطف جادوی Theophilus Chin ما ایده‌ای دقیق از شکل ظاهری این خودرو داریم. بدیهی است که خودروی نهایی نسبت به مدل سدان دو درب کمتر خواهد داشت و همین امر با گیراتر شدن نمای ظاهری این هاچبک خواهد شد. به علاوه در جدیدترین هیوندای i30 اندازه‌ی پنجره‌های جانبی عقبی اندکی کوچک‌تر خواهد شد و شیب سقف نیز نسبت به مدل ۵ درب زودتر به سمت اسپویلر عقب متمایل خواهد شد.

Hyundai i30 02
Theo همچنین بخش عقبی خودرو را با حذف مه شکن‌های عجیب‌وغریب و جایگزینی سپری نرم‌تر و زیباتر تازه کرده است. انتظار می‌رود هیوندای i30 مدل 2021 در نمایشگاه خودرو ژنو 2020 رونمایی شده و چند ماه بعد از آن به دست خریداران برسد.

منبع: پدال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا