خودرو

تعمیر و نگهداری تویوتا از لحاظ Runnemede

سرویس تویوتا

سرویس تویوتا از لحاظ Runnemede

خدمات و نگهداری بخش جدایی ناپذیری برای مالکان خودروست. در اینجا تویوتا Runnemede، هدف ما را در خدمت­رسانی به شما با بالاترین کیفیت و به صورت مقرون به صرفه برآورده می­کند. خدماتی مثل این که آیا در تعمیر ماشین خود به قطعه جدید نیاز دارید، یا فقط به یک تعویض روغن؛ به هر حال تیم خدمات ما بسیار آموزش دیده هستند و برای کمک رسانی به شما آماده می­باشند.

shutterstock_54306037

خدمات موجود در تویوتا از لحاظ Runnemede

اگر مایلید که خودروی­تان سالیان سال برای شما کار کند؛ مراقبت از آن بسیار امر مهمی است. در اینجا می­خواهیم برخی از مزایای موجود در تویوتا را به شما معرفی کنیم. همان­طور که می­دانیم مشکلات خودرو می­تواند بیش از حد ناخوشایند بوده و خطری برای مسافران و حتی دیگران در جاده باشند. به منظور حصول اطمینان شما از این که خودرویتان همیشه سالم است؛ تویوتا Runnemede به صورت یک خدمات گسترده برای خودروهای تویوتا و دیگر خودروها در خدمت شماست.
هدف ما از ارائه این خدمات رفع مشکلات خودرو و حتی جلوگیری از بروز مشکلات است که باعث می­شود شما در جاده­ های طولانی با خیال راحت رانندگی کنید.

پیشنهاد می­کنیم که انتخاب­های خود را برای استفاده از این خدمات گسترش دهید؛ مانند تعمیرات بدنه تغییرات موتور، روغن و فیلتر برای داغ کردن سیستم خنک کننده، تعویض تایر و … . به بیان بهتر هر نوع نیازی برای خودروی خود حس کردید مطمئن باشید که ما به کمک شما خواهیم آمد. اگر نیاز به سرویس خودرو داشتید می­توانید با ما تماس گرفته و یا وقت ملاقات بگیرید.

bigstock-Handsome-mechanic-and-client-w-15801074

وقتی که نیاز به کمک دارید ToyotaCare اینجاست!

وقتی نیاز به تعمیر سریع داشتید، ToyotaCare در خدمت شماست. با ToyotaCare، شما از تکنیسین­های مجرب و آموزش دیده بهبود کلی در عملکرد خودروی خود دریافت خواهید کرد. تاریخ و زمان بازدید از خودروی شما در خدمات ثبت خواهد شد. ToyotaCare قرار ملاقات را به شما یادآوری خواهد کرد. ToyotaCare خدماتی چون بازرسی روغن، تعویض تایر و غیره را پوشش می­دهد.

شما ممکن است به کمک­های ۲۴ ساعته کنار جاده­ای نیاز داشته باشید، مثل مشکل استارت زدن، خدمات تایر، بکسل و غیره.

تویوتا Runnemede همچنین مکانی را برای تعمیر قطعات، تعویض لاستیک برای خودروی شما تدارک دیده است. لاستیک و قطعات ما با بالاترین استانداردهای تویوتا برای بهینه سازی بهره­وری تویوتا طراحی و ساخته شده است.

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با ershaco مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا