گوناگون

ترشی درگزی سریع و راحت با طعمی بی نظیر

ایران کشوری با آب و هوای متنوع است و این تنوع آب و هوایی و اقلیمی نیز به نوبه خود در به وجود آمدن اقوام و آداب و رسوم های مختلف موثر بوده است. از این موضوع که بگذریم به تنوع ذائقه ها و تنوع انواع غذاها و مواد خوراکی مختلف می رسیم. ترشیجات از انواع بسیار متنوعی برخوردارند در طعم های مختلف و روش های بسیار زیای می توان ترشی تهیه کرد و هر کدام نیز به واقع دارای مزه خاصی هستند. در این مطلب کوتاه قصد معرفی یک نوع ترشی ساده داریم که علاوه بر طعم خوبی که دارد بسیار مفید و با ارزش هم هست.

ترشی سیرشلغم درگزی، یک ترشی ساده است که تنها مواد مورد استفاده در آن سیر؛ سرکه (سرکه محلی) و سیب زمینی ترشی (گاهی با نام شلغم هندی ).

  • سیب زمینی ترشی و سیر را به صورت نگینی و یا میتوانید به صورت چرخ کرده ریز کنید و سپس با نمک و سرکه مخلوط کرده و بگذارید تا در مدت کوتاهی کمتر از یک ماه برسد. از ترشی خوش طعم خود لذت ببرید.

این ترشی فوق العاده خوش طعم است و علاوه بر آن بسیار اشتها آور بوده و برای سلامتی هم مفید است. همانطور که می دانید سیر از گیاهانی است که خواص بسیاری دارد و سیب زمینی ترشی نیز دارای خواص بیشماری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا