مد و مدگرایی

بهترین برندهای کت و شلوار ۲۰۱۵

به قلم ارشاکو : این روزها گاهی برای این که به روز بود و شیک پوشید بد نیست که برندهای معروفی را که در عرصه پوشاک و لباس فعالیت دارند را بشناسیم تا هر از چند گاهی نیز خود را هم رنگ مدل های خوش پوش کرده و حس خوش پوشی را ما نیز تجربه کنیم . امروز در ارشاکو قصد داریم درباره برندهای معروف کت و شلوار در سال ۲۰۱۵ با شما دوستان همیشگی خود صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید ….

برند بربری :

شرکت بربری از شیوه ای مدرن و از پارچه هایی کلاسیک برای تولید محصولات خود استفاده می کند. بربری شرکت کالای لوکس و خانه مد بریتانیایی  است که Burberry London یکی از بخش های لباس مردانه آن است که از پارچه های کلاسیک اما به شیوه ای مدرن برای تولید محصولات خود استفاده می کند.

 

برند بربری
برند بربری

برند  Dolce & Gabbana : 

یکی دیگر از برندهای لوکس ایتالیایی برند  Dolce & Gabbana می باشد . این برند هیچ نیازی به معرفی ندارد اما با این حال بهتر است بگوییم که این برند لوکس ایتالیایی در سال ۱۹۸۵ توسط دمینیکو دولچه و استفانو گابانا، دو طراح ایتالیایی، در شهر میلان تاسیس شد.

 

برند Dolce & Gabbana
برند Dolce & Gabbana

برند Dsquared2 : 

Dsquared2 که به تدریج از شروع کار خود تبدیل به یک برند معروف شد . این برند معروف  توسط دو برادر دوقلوی کانادایی به نام دین و دن کتن تاسیس شد. آنها در سال ۱۹۹۵ اولین شو لباس خود را در ایتالیا بر پا کردند و به تدریج به یکی از برندهای لوکس جهان مبدل شدند.

 

برند Dsquared2
برند Dsquared2

 

برند  Dunhill : 

Dunhill برند لوکس ایتالیایی که کم کم توانست در زمینه پوشاک نیز خود را مطرح کند ، در ابتدا کار خود را با تولید اکسسوری آغاز کرد اما به تدریج در زمینه پوشاک نیز موفقیت هایی را به دست آورد.

 

برند Dunhill
برند Dunhill

برند  Emenegildo Zegna :

Emenegildo Zegna یک برند ایتالیایی است که رنگ های تیره را بیشتر ترجیح می دهد و با طراحی مدرن خود کت های بی نظیری را روانه بازار می کند.برند Emenegildo Zegna با طراحی مدرن خود کت های بی نظیری با رنگ های تیره را روانه بازار می کند

 

برند Emenegildo Zegna
برند Emenegildo Zegna

برند Gucci :

Gucci نشان تجاری ایتالیایی در صنعت مد و کالاهای چرمی است که در سال ۱۹۲۱ توسط گوچیو گوچی تاسیس شد. رنگ مشکی این کت و شلوار شما را مطابق مد روز پیش خواهد برد.برند Gucci رنگ مشکی این کت و شلوار شما را مطابق مد روز پیش خواهد برد .

 

برند Gucci
برند Gucci

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا