مد و مدگرایی

اکسسوری های خاص مردانه برای هدیه در عید سعید غدیر خم

اکسسوری چیست ؟به تازگی کلمه ای با نام اکسسوری به فرهنگ لغات مد ایرانیان اضافه شده است که در بسیاری از مکان ها و سایت ها با آن بر خورد می کنیم.اما اصلا اکسسوری یعنی چه؟ اگر بخواهیم تعریف اصلی آن را مطرح کنیم باید بگوییم ، هرچیزی که به خاطر استفاده مفید تر و کاربردی تر به چیز دیگری اضافه گردد.که این تعریف با تعریف موجود کلمه اکسسوری در دنیای مد کمی متفاوت می باشد .اکسسوری را در دنیای مد بدین صورت تعریف می کنیم ،به هرگونه لوازم تزیینی یا لوازم جانبی به غیر از لباس و پوشاک را گویند مثل کیف ، ساعت ،زیورآلات و هر چیز دیگری.

در این مطلب از وبلاگ ارشاکو قصد داریم شما را با چند اکسسوری خاص آشنا سازیم تا کمک کنیم با انتخاب درست اکسسوری مورد نیاز خود تغییر جدیدی در سبک و استایل خود ایجاد کنید.

 

پیپ ، فندک و جعبه سیگار

 

فندک-ارشاکو
فندک-ارشاکو

 

خرید پیپ ، فندک و لوازم جانبی سیگار و پیپ اصل و اورجینال دغدغه ای است که غالبا بهای زیادی برای آنها پرداخته می شود و بیشتر اوقات نیز رضایت خریداران را به طور کامل برآورده نمی نماید. از این رو فروشگاه ارشاکو با هدف تکریم مشتریانش مجموعه ای از انواع پیپ اصل ، فندک اصل ، ویپ اصل و کلیه ی لوازم جانبی آنها را از معتبرترین و برترین تولیدگنندگان بین المللی این محصولات گرداوری نموده و ضمن تضمین کامل اصالت ، با مناسب ترین قیمت عرضه می نماید. این مجموعه که شامل انواع فندک بنزینی ، سیگار الکترونیکی ، ویپ ، ایجویس ، لوازم جانبی ویپ ، پیپ و لوازم جانبی پیپ از برندهایی چون زیپو ، جویولدلف ، ایتسسکین ، نکرو رپس ، مایتی اسکین و .. می باشد قادر است یک خرید اینترنتی مطمئن و راحت را برای هموطنان سرتاسرزر کشور فراهم سازد .

 

ساعت مچی

 

ساعت مچی -ارشاکو
ساعت مچی -ارشاکو

 

ساعت مچی یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی ای است که می تواند به عنوان یک اکسسوری خاص زیبایی چشمگیری در سبک و استایل پوشش شما ایجاد نماید و می توانید با انتخاب ساعت مچی مناسب با توجه به شرایط و نوع لباس که می تواند ساعت اسپورت برای استفاده روزمره یا برای تیپ های خاص یا ساعت استیل برای استفاده در اکثر سبک های لباسی ، باشد ،تیپی زیبا را ایجاد نمایید .

 

عینک آفتابی

 

عینک آفتابی - ارشاکو
عینک آفتابی – ارشاکو

 

عینک مردانه و خرید عینک مردانه اصل و اورجینال مهم ترین مسئله ای است که در زمان خرید عینک به ویژه عینک های آفتابی مورد توجه قرار می گیرد. استاندارد بودن عینک های آفتابی و عینک های طبی مردانه ارتباط مستقیم با سلامت چشم داشته و از این رو استفاده از عینک های غیر استاندارد می تواند عوارض بسیاری را به وجود آورد. عینک های موجود در داخل کشور از برندهای مشهوری چون گوچی ، ریبن ، دیور و … به طور عام در دسترس می باشند ، اما دسترسی به برترین و جدیدترین عینک های آفتابی و طبی مردانه اصل از معتبر ترین برندهای مطرح جهانی همچون تورگه ، ور پرو ، گاما ری اپتیک ، نییپا ، وی برلن و .. ، امکانی است که فروشگاه اینترنتی ارشاکو به وجود آورده است تا آقایان گرامی بتوانند از جدیدترین و به روز ترین طرح های عینک دنیا استفاده نمایند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا