خودرو

بازار ماشین های شاسی بلند

خرید و فروش و قیمت خودرو شاسی بلند‌

بر طبق آمار، برخلاف افت حدود ۵ درصدی در بخش سدان‌ها، در بخش شاسی‌بلندها افزایش نزدیک به ۵۰ درصدی نسبت به سال گذشته وجود داشته است و مجموع کل فروش خودروهای شاسی‌بلند در بازار چین، به ۶ میلیون و ۲۳۴ هزار و ۶۰۰ دستگاه رسیده است. همچنین فروش شاسی‌بلندهای ساخت چین با افزایشی معادل ۵۲/۳۹ درصد نسبت به سال قبل، به ۶ میلیون و ۲۲۰ هزار و ۳۰۰ دستگاه رسیده است. با نقد و بررسی این مطلب از خودرو همراه ما باشید.

IB_S_BASIC_COPYRIGHT=

علاوه بر این، برخلاف بخش سدان‌ها که برندهای چینی رتبه دوم را در میان کل برندها کسب کرده بودند، در بخش شاسی‌بلندها به لطف درخشش هاوال (گریت وال) و چانگان، برندهای چینی به برتری مطلق و بی‌چون و چرا رسیده‌اند و توانسته‌اند فروش بیش از ۳ میلیون و ۳۵۰ هزار دستگاه را تجربه کنند.
رتبه بعدی به دو برند کره‌ای یعنی هیوندای و کیا رسیده است و این دو برند در مجموع فروشی نزدیک به ۴۵۰ هزار دستگاه داشته‌ا‌ند. علاوه بر این، برندهای فرانسوی (سیتروئن، سیتروئن DS و پژو) فروشی نزدیک به ۲۰۰ هزار دستگاه را تجربه کرده‌اند.

بازار پرفروش‌ها در خودرو در هر سال شامل مجموعه‌ای از خودروهای سواری وشاسی‌بلند می‌شود که بسیاری از کشورها هم در این زمینه فعالیت دارند و خودروهای محبوب و بازارپسندی هم ارائه می‌کنند. امروز به بازار پرفروش‌های کشور چین سری می‎زنیم و محصولات پرفروش شاسی بلندکره‌ای، سوئدی و جمهوری چک  در سال ۲۰۱۵ در این کشور را به شما معرفی می‌کنیم.

۱ ۴

از سوئد و جمهوری چک نیز تنها یک برند در فهرست حضور دارد که شامل ولوو و اشکودا است که با فروش به ترتیب ۳۸ هزار دستگاه و ۲۳ هزار دستگاه، رتبه‌های آخر جدول فروش را به خود اختصاص داده‌اند.

پرفروش‌ترین SUV سال گذشته بازار چین، هاوال H6 بوده است که در سال گذشته هم موفق به کسب همین مقام شد و در رده‌بندی‌های ماهانه نیز ماه‌هاست که با اختلاف زیادی در صدر جدول فروش قرار دارد. پس از شاسی‌بلند پرطرفدار گریت وال، محبوب آلمانی یعنی فولکس واگن تیگوآن قرار گرفته است و کراس اور کوچک JAC یعنی JAC S3 نیز رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا