دنیای دیجیتال

اینستاگرام زمان فیلم های خود را افزایش داد

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : اگر از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام باشید ، می دانید که زمان آپلود فیلم در آن ۱۵ ثانیه بود که به تازگی افزایش یافته است . گرچه فعلا این ویژگی برای کاربرانی خاصی فعال می باشد ، اما به زودی استفاده از آن برای تمامی کاربرام محیا خواهدشد.

 

زمان ارسال فیلم در اینستاگرام تا قبل از این ۱۵ ثانیه بود که از چند روز پیش به ۶۰ ثانیه افزایش یافته است .

علاوه بر این خبر خوب ویژه ای برای کاربران اینستاگرام در آیفون ها داریم که لبخند را بر صورتشان خواهد نشاند ، اینستاگرام امکان جدید را برای کاربران نسخه ی آی او اس خود اضافه نموده است که با استفاده از آن کاربران خواهند توانست تا ویدئوهای خود را با یکدیگر ادغام کنند و با توجه به افزایش طول مدت ویدئو ها این مساله فوق العاده جالب خواهد بود و کاربران بار دیگر می توانند خلاقیت های خود را در این شبکه ی اجتماعی به نمایش بگذارند.

 

اینستاگرام
اینستاگرام

 

اینستاگرام راجع به تغییرات جدید خود در بیانیه ای رسمی اعلام کرد : ”نیت ما تبدیل فضای اینستاگرام به یک محیط جالب و جذاب می باشد و دوست داریم تا راه های بهتر و قوی تری را برای نمایش فیلم های موجود در اینستاگرام به کاربرانمان ارائه کنیم ، اکنون می توانید داستان خود را در ۶۰ ثانیه نمایش دهید و این تنها یکی از قابلیت های جدیدی است که برای امسال در نظر گرفته ایم” .

برای این که متوجه شوید که آیا مدت زمان ارسال فیلم برای شما نیز امکان پذیر گشته است یا خیر ، بهتر است همین الان دست به کار شوید و یک فیلم ۶۰ ثانیه ای را آپلود کنید ، اگر توانستید که به شما تبریک می گوییم و در غیر این صورت بهتر است مدتی را منتظر بمانید تا ان امکان برای شما نیز محیا گردد .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا