دنیای دیجیتال

اکسپریا Z4 سونی معرفی شد

مزایا و معایب گوشی اکسپریا Z4 سونی

ویژگی های اکسپریا Z4 سونی

به گزارش ارشاکو سونی پرچمدار جدید خود را معرفی کرد.

بخش موبایل شرکت سونی، بدون هیچ مراسم و رویداد خاصی، زیر سایه‌ی پرچم‌داران دیگر شرکت‌های عرضه کننده‌ی گوشی‌های هوشمند، پرچم‌دار بعدی خود یعنی اکسپریا Z4 را رسما معرفی کرد. اکسپریا Z4 از یک صفحه‌ی نمایش ۵٫۲ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰، پردازنده‌ی ۶۴ بیتی ۸ هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۱۰، ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. همچنین حافظه‌ی داخلی این محصول به کمک درگاه microSD تا ۱۲۸ گیگابایت قابل افزایش است.

اکسپریا Z4

مانند دیگر مدل‌های سری Z سونی، اکسپریا Z4 هم از دوربین اصلی ۲۰٫۷ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و دوربین سلفی آن به ۵٫۱ مگاپیکسل رسیده است. لازم به ذکر است که اکسپریا Z4 به یک باطری ۲۹۳۰ میلی‌آمپری و نسخه‌ی پنجم از سیستم‌عامل اندروید موسوم به لالی‌پاپ مجهز خواهد بود. اکسپریا Z4 در چهار رنگ مسی، سفید، آبی فیروزه‌ای و مشکی عرضه خواهد شد. همانند دیگر مدل‌های سری Z، این گوشی هم از استاندارد حفاظت صنعتی IP68 بهره می‌برد و می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق ۱٫۵ متر در زیر آب بدون مشکل باقی بماند.

ALBUM TEMPLATE3

 

در ادامه سونی اعلام کرد که اکسپریا Z4 تنها ۶٫۹ میلی‌متر و ۱۴۴ گرم وزن خواهد داشت. همچنین یک قابلیت جدید به نام cooking mode به دوربین اصلی این گوشی اضافه شده که امکان گرفتن تصاویری مطلوب‌تر از عنوان غذاها را به کاربران می‌دهد. اکسپریا Z4 در تابستان سال جاری در ژاپن عرضه خواهد شد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت این محصول فاش نشده است.

لطفا نظرات ،تجربیات و یا نقد های خود را در مورد مقاله فوق با ershaco.com مطرح کنید و برای استفاده دوستان و آشنایان خود این مطلب را به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا