دنیای دیجیتال

تصاویر رسمی سامسونگ گلکسی J3

به قلم فروشگاه اینترنتی ارشاکو : مدل سال ۲۰۱۷ سامسونگ گلکسی J3  از آژانس TENAA  تاییدیه دریافت نموده است . کشور چین تصاویری هم ، از سوی  این سازمان نظارتی ه بیرون درز کرد که بخش‌های جلویی، پشتی و کناری گوشی را نمایش می‌دادند. حال رندرهای رسمی‌ای از این گوشی به بیرون درز کرده‌اند.
اگر به یاد داشته باشید ، دو مدل از این گوشی با توجه  مستنداتی که TENAA عرضه کرده بود ، به بازار قرار بود عرضه گردد . یک مدل SM-J3110 که صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ و یک مدل ۵ اینچی دیگر SM-J3119 که رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ دارد. مشخص شده که رندرهای لو رفته اخیر به این مدل دوم مربوط است.

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,سامسونگ

ردازنده مرکزی ۱٫۲ گیگاهرتزی چهار هسته‌ای با دو گیگابایت RAM، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی پشتی، یک دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی، یک باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی و اندروید ۵٫۱٫۱ ، سایر ویژگی های تشکیل دهنده این گوشی می باشند .  گفته شده Galaxy J3 مدل ۲۰۱۷ فلزی است با این حال بخش جداشدنی پشتی گوشی و نبود خطوط آنتن تردیدهایی را در این زمینه ایجاد کرده است. برخی از منابع بر این اعتقاد می باشند که نام دیگری به هنگام عرضه بر این گوشی نهاده خواهد شد . برای برطرف شدن همه این ابهامات بایستی تا ۲۹ ام بهمن و رونمایی این گوشی در چین نتظر ماند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا