برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ابرو مصنوعی ولاسی مدل Vlasy Human Hair Fake Eye Brows KS-W734-32

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ابرو مصنوعی ولاسی مدل Vlasy Human Hair Fake Eye Brows KS-W734-32 کد 13626 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,991,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ابرو مصنوعی ولاسی مدل Vlasy Human Hair Fake Eye Brows KS-W734-32 دست ساز و از جنس موی طبیعی انسان است .این محصول با دقت و ظرافت بسیار تولید شده و لایه زیرین آن از جنس توری مقاوم و باکیفیت است ،به همین دلیل ریزش نخواهد داشت .
ابرو مصنوعی ولاسی را هم میتوانید به صورت مستقیم بر روی پوست قرار دهید و هم بر روی ابرو بچسبانید .اگر میخواهید مستقیماً بر روی پوست قرار دهید بهتر است چسب را بر روی پوست استفاده نمایید سپس ابرو را بچسبانید .
میتوانید با استفاده از قیچی قبل از اولین مصرف و آغشته کردن ابرو مصنوعی ولاسی به چسب ،ابتدا آن را کوتاه کنید و به سایز دلخواه برسانید .دقت داشته باشید که ابرو مصنوعی را از آب و حرارت دور نگه دارید تا کیفیت آن حفظ شود .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد ابرو مصنوعی ولاسی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ابرو مصنوعی ولاسی مدل Vlasy Human Hair Fake Eye Brows KS-W734-32 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ابرو مصنوعی با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم