برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ابرو مصنوعی زنانه ولاسی مدل Vlasy Women Human Hair Fake Eye Brows EM-781-32

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ابرو مصنوعی زنانه ولاسی مدل Vlasy Women Human Hair Fake Eye Brows EM-781-32 کد 13622 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
2,991,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ابرو مصنوعی ولاسی زنانه مدل Vlasy Women Human Hair Fake Eye Brows EM-781-32 کاملاً از جنس موی طبیعی انسان است و ظاهری بسیار طبیعی شبیه ابروی واقعی دارد .لایه زیرین یا بیس این ابرو از جنس سیلیکون میباشد ،به همین دلیل به راحتی چندین بار قابل استفاده است .
این محصول برای خانم ها و دختر خانم ها قابل استفاده است .همچنین به دلیل بافت لایه زیرین و نوع مواد به کار رفته ،موهای ابرو مصنوعی ریزش پیدا نخواهد کرد .
برای چسباندن آن مستقیماً بر روی پوست بدون مو بهتر است چسب دو طرفه یا مایع مخصوص گریم را روی پوست بزنید و ابرو را بچسبانید اما اگر میخواهید آن را بر روی موهای ابرو بچسبانید بهتر است ابتدا لبه های ابرو مصنوعی را به چسب آغشته کنید سپس آن را بر روی محل مورد نظر قرار دهید .
دقت داشته باشید که محصول را از حرارت و آب (ورزش های آبی ،استحمام ،غوطه ور شدن در آب و ... ) دور نگه دارید .

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی در مورد x دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ابرو مصنوعی زنانه ولاسی مدل Vlasy Women Human Hair Fake Eye Brows EM-781-32 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ابرو مصنوعی با قیمت مناسب لذت ببرید.



ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم