برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ست پیپ جویولدلف رزوود (بلسان) چوبی دست ساز همراه لوازم جانبی Joyoldelf Tobacco Pipes, Churchwarden Rosewood Smoking Pipe

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست پیپ جویولدلف رزوود (بلسان) چوبی دست ساز همراه لوازم جانبی Joyoldelf Tobacco Pipes, Churchwarden Rosewood Smoking Pipe کد 18814 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
6,778,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می‌شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست پیپ جویولدلف رزوود چوبی دست ساز همراه لوازم جانبی Joyoldelf Tobacco Pipes, Churchwarden Rosewood Smoking Pipe ساخته شده از چوب مرغوب و با دوام برای استفاده طولانی مدت.
پیپ جویولدلف رزوود با کیفیت بالا، با دوام، طول عمر بالا، ظریف تر از پیپ‌های معمولی به نظر می رسد. 
Joyoldelf Tobacco Pipes با یک لایه کربن مقاوم در برابر شعله ضخامت 1-2 میلی متر ساخته شده است. هنگام استفاده از پیپ، از خراشیدن لایه کربن اجتناب شود و بر عمر مفید پیپ بیافزایید.
کاسه تنباکو پیپ جویولدلف  رزوود بسیار جلا داده شده است و ظاهر زیبایی دارد. هر پیپ به خوبی با دست، با طراحی منحصر به فرد در پیپ ساخته شده است.
طراحی منحصر به فرد ست پیپ جویولدلف را از دیگر پیپ‌های معمولی جذاب‌تر کرده  است، طراحی churchwarden تاثیر خنک‌کننده بهتری دارد و سیگار کشیدن را ملایم‌تر می‌کند.
برای تمیز کردن پیپ Joyoldelf به راحتی لوله پیپ جدا می‌شود و از سوهان 3 در 1 و تمیز کننده لوله‌ها می‌توان استفاده کرد.
لوازم جانبی ست پیپ جویولدلف رزوود شامل:
1 عدد پیپ
1 عدد سوهان 3 در 1
2 عدد دهانی لوله پیپ
10 عددپاک کننده لوله
1عدد کیف پیپ
1 جعبه هدیه
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی  پیپ جویولدلف دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
 فروشگاه اینترنتی پیپ ارشاکو ست پیپ جویولدلف رزوود چوبی دست‌ ساز همراه لوازم جانبی Joyoldelf Tobacco Pipes, Churchwarden Rosewood Smoking Pipe را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پیپ اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس بدنه
چوب
نوع چوب
رزوود
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم