برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ست پیپ جویولدلف با نگهدارنده تاشو همراه لوازم جانبی Joyoldelf with Foldable Pipe Stand Holder

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست پیپ جویولدلف با نگهدارنده تاشو همراه لوازم جانبی Joyoldelf with Foldable Pipe Stand Holder کد 18810 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
6,469,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می‌شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست پیپ جویولدلف با نگهدارنده تاشو همراه لوازم جانبی Joyoldelf with Foldable Pipe Stand Holder از جنس چوب پنبه و پلاستیک است.
پیپ جویودلف با نگهدارنده تاشو با طراحی و طرز کار عالی، که یک حلقه نقره‌ای، زیبایی پیپ را چند برابر کرده است.
نگهدارنده پیپ جویولدلف تاشو و انعطاف پذیر است، پایه به شکل X طراحی شده است. و در صورت عدم استفاده از پیپ می‌توانید با خیال راحت پیپ خود را روی آن قرار دهید.
لوازم جانبی پیپ جویولدلف با نگهدارنده تاشو Joyoldelf with Foldable Pipe Stand Holder:
1 عدد پیپ
1 عدد پایه پیپ
1 عدد سوهان
2 بسته صفحه فلزی
2 عدد دهانی پیپ
1 عدد ضربه گیر چوب پنبه
1 عدد پین
6 حلقه لاستیکی
1 کیف فلنلت
1 جعبه هدیه
ابزار تمیز کردن پیپ Joyoldelf with Foldable Pipe Stand Holder شامل: سوهان 3 در1 برای پر کردن توتون و تمیز کردن لوله پیپ، ضربه گیر چوب پنبه‌ای برای ضربه زدن لوله،پین از جنس استنلس استیل و حلقه لاستیکی قابل تعویض برای فیلتر.
دهانی لوله پیپ جویولدلف از جویدن وحشتناک جلوگیری می کند، طول عمر پیپ  را افزایش می دهد و صفحه لوله از گرفتگی در حین سوزاندن کامل تنباکو جلوگیری می کند.
پین فولاد ضد زنگ پیپ جویولدلف ، که از مواد با کیفیت بالا استفاده می کند ، برای تمیز کردن سوراخ روی فیلتر لوله مناسب است. حلقه لاستیکی قابل تعویض را می توان روی فیلتر لوله قرار داد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی  Joyoldelf with Foldable Pipe دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی پیپ ارشاکو ست پیپ جویولدلف با نگهدارنده تاشو Joyoldelf with Foldable Pipe Stand Holder را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پیپ اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس بدنه
پلاستیک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
6,469,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست پیپ جویولدلف چوب بلوط با لوله کلاسیک و پایه تاشو همراه لوازم جانبی Joyoldelf Tobacco Pipe, Classic Smoking Pipe کد 18811 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
6,778,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست پیپ جویولدلف رزوود (بلسان) چوبی دست ساز همراه لوازم جانبی Joyoldelf Tobacco Pipes, Churchwarden Rosewood Smoking Pipe کد 18814 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم