برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ست پیپ جویولدلف چوب بلسان همراه کلیه لوازم جانبی Joyoldelf Rosewood Tobacco Pipe Set with Wooden Stand

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست پیپ جویولدلف چوب بلسان همراه کلیه لوازم جانبی Joyoldelf Rosewood Tobacco Pipe Set with Wooden Stand کد 18052 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(12 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست پیپ جویولدلف چوب بلسان همراه کلیه لوازم جانبی Joyoldelf Rosewood Tobacco Pipe Set with Wooden Stand ساخته شده از چوب گل محمدی است (فاقد هرگونه چیز مضر است) ، بسیار جمع و جور اما لوکس ، همراه با استند چوبی که نگهداری آن را راحت تر کرده است.

ریمر چند منظوره و تراش 3 در 1 ، که از فولاد ضد زنگ ساخته شده است ، نقش مهمی در کاهش گرد و غبار و دوده دارد ، لیسه بسیار سبک وزن ، محکم و با دوام است ، برای قرار دادن توتون و تنباکو در کاسه آن را کاملاً بسوزانید ،تمیز کردن آن بسیار آسان و راحت است.

فیلترهای لوله ای 9 میلی متری که می توانند سم دود ، بخار روغن دود و مواد مضر را جذب و فیلتر کند و همچنین لایه کربن در برابر حرارت مقاوم است ، بنابراین می توانید مستقیماً از آن استفاده کنید.

طراحی منحنی عالی و منحصر به فرد : پیپ Rosewood با طراحی شیک ، بافت بسیار واضح و رنگارنگی دارد و این پیپ شبیه به هیچ پیپ دیگری نیست.

کیف و جعبه نفیس : کیسه قابل حمل می تواند از آسیب دیدن پیپ محافظت کند ، و می توانید لوازم جانبی دیگری را نیز درون کیسه قرار دهید ، حمل آنها نیز آسان است. 

اقلام همراه:

  • استند چوبی
  • ریمر و تراش لوله 3 در 1 لوله
  • 20 تمیز کننده لوله
  • 10 فیلتر
  • 2 عدد دهانی پیپ
  • 2 عدد توپ فلزی
  • 1 عدد ضربه گیر چوب پنبه
  • کیسه پیپ
  • جعبه هدیه

نکات مهم :

قبل از تمیز کردن اطمینان حاصل کنید که لوله کاملاً سرد شده است. هرگز در حالی که گرم است تمیز نکنید زیرا ممکن است ترک ایجاد کند.
قبل از هر استفاده ، یک پاک کننده لوله را از طریق ساقه عبور داده و بقایای خاکستر را پاک کنید.
در زمان استفاده اول یا دوم خیلی طولانی پیپ نکشید و یا پر نکنید.
برای کشیدن پیپ از SLOW FIRE استفاده کنید.
تمام پیپ های جویولدلف برای محافظت از سوختن دیواره کاسه ، از لایه کربن استفاده می کنند ، لطفاً هنگام شروع استفاده ازپیپ ، لایه کربنی را خراش ندهید. 
پس از تمیز کردن پیپ ، بلافاصله ساقه پیپ را در پیپ قرار ندهید ، زیرا در صورت قرار دادن ساقه  در این زمان ، ممکن است جرم لوله تمیز شده اندکی متورم شود و قبل از مونتاژ صبر کنید تا لوله کاملا خشک شود.

در ویدیو زیر آنباکسینگ ست پیپ جویولدلف چوب بلسان همراه کلیه لوازم جانبی را مشاهده می کنید.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره  ست پیپ جویولدلف چوب بلسان همراه کلیه لوازم جانبی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ست پیپ جویولدلف چوب بلسان همراه کلیه لوازم جانبی Joyoldelf Rosewood Tobacco Pipe Set with Wooden Stand را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پیپ اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس بدنه
چوب
نوع چوب
رزوود
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
6,148,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست پیپ جویولدلف رزوود (بلسان) چوبی دست ساز همراه لوازم جانبی Joyoldelf Tobacco Pipes, Churchwarden Rosewood Smoking Pipe کد 18814 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم