برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ست پیپ جویولدلف چوب بلسان همراه کلیه لوازم جانبی Joyoldelf Churchwarden Tobacco Pipe, Rosewood Smoking Pipe

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست پیپ جویولدلف چوب بلسان همراه کلیه لوازم جانبی Joyoldelf Churchwarden Tobacco Pipe, Rosewood Smoking Pipe کد 18049 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
5,771,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(8 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست پیپ جویولدلف همراه کلیه لوازم جانبی Joyoldelf Churchwarden Tobacco Pipe, Rosewood Smoking Pipe طراحی لوله پیپ از Churchwarden است .
این پیپ از چوب بلسان ساخته شده است و بافت آن واضح است ، بسیار صاف و لوکس به نظر می رسد.

فیلتر خنک کننده فلزی : فیلتر لوله فلزی می تواند نیکوتین و سایر مواد مضر را جذب کند و تجربه پیپ کشیدن سالم تری را برای شما فراهم می کند و این فیلتر فلزی قابل شستشو و استفاده مجدد است .

تمیز کردن آسان : لوله پیپ قابل جدا شدن است و تمیز کردن آن آسان است.
تراشنده لوله 3 در 1 در تمیز کردن کاسه پس از پیپ کشیدن کار را راحت می کند. پاک کننده های لوله انعطاف پذیر هستند ، برای تمیز کردن دهانه لوله و از بین بردن رطوبت و باقی مانده از لوله مناسب هستند.

ایده آل برای سفر: لوازم جانبی پیپ کامل است ، این مجموعه یک کیسه دارد ، شما می توانید لوله و سایر لوازم جانبی را داخل آن قرار دهید ، کیسه می تواند از آسیب رسیدن به لوازم جانبی پیپ جلوگیری کند ، مناسب برای سفر ، اردو زدن و سفرهای کاری است.

اقلام شامل:

  • 1 عدد پیپ
  • 1 عدد چوب پنبه
  • 1 عدد لیسه لوله 3 در 1
  • 10 عدد پاک کننده لوله
  • 2 عدد بیت لوله (دهانه)
  • 2 عدد توپ فلزی
  • 1 عدد کیف 
  • جعبه هدیه 

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی ست پیپ جویولدلف همراه لوازم جانبی را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست پیپ جویولدلف همراه کلیه لوازم جانبی دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی پیپ ارشاکو ست پیپ جویولدلف همراه کلیه لوازم جانبی Joyoldelf Churchwarden Tobacco Pipe, Rosewood Smoking Pipe را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پیپ اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط
5,868,000 تومان
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست پیپ جویولدلف چوب بلوط با لوله کلاسیک و پایه تاشو همراه لوازم جانبی Joyoldelf Tobacco Pipe, Classic Smoking Pipe کد 18811 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم