برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ست هدیه پیپ آنشینکو (Anshinco Smoking Pipe, Set of 6pcs, Smoking Pipe Gift (Box B

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ست هدیه پیپ آنشینکو (Anshinco Smoking Pipe, Set of 6pcs, Smoking Pipe Gift (Box B کد 17964 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
18,000,000 تومان
موجود- خریداری شده از آمریکا
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ست هدیه پیپ آنشینکو (Anshinco Smoking Pipe, Set of 6pcs, Smoking Pipe Gift (Box B مجموعه ای از 6 عدد پیپ در یک جعبه هدیه است که از لوله فلز و اکریلیک ساخته شده و لاک سطحی از رنگ چوب است.

طول لوله: 6 اینچ (14.5 سانتی متر) ، قطر داخلی محفظه: 0.8 اینچ (2 سانتی متر) می باشد.جعبه هدیه پیپ به یک چاقوی سیگار مجهز است.

موارد استفاده علاوه بر استفاده روزانه مناسب برای کلکسیونرهای پیپ ، دکورخانه و دفترکار و هدیه ایده آل برای روز مرد و مناسبت های مختلف است.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ست هدیه پیپ آنشینکو Box B دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی پیپ ارشاکو ست هدیه پیپ آنشینکو (Anshinco Smoking Pipe, Set of 6pcs, Smoking Pipe Gift (Box B را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید پیپ اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس بدنه
فلز و رزین اکریلیک
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم