برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماسک ورزش وایکینگ استرنگت ارتقا دهنده ی ظرفیت و کیفیت تنفس Vikingstrength Sport Workout Training Mask

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماسک ورزش وایکینگ استرنگت ارتقا دهنده ی ظرفیت و کیفیت تنفس Vikingstrength Sport Workout Training Mask کد 12592 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
  • خاکستری
نام تجاری:
5,758,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماسک ورزش وایکینگ استرنگت ارتقا دهنده ی ظرفیت و کیفیت تنفس Vikingstrength Sport Workout Training Mask یک ماسک بسیار با کیفیت و سبک است که برای افرادی با وزن بین 55 تا 105 کیلوگرم قابل استفاده است. ماسک ورزش وایکینگ استرنگت را می توان برای تمام ورزش ها و تمرینات ورزشی مانند دوچرخه سواری ، بسکتبال ، دو ، بدن سازی و تناسب اندام ، هاکی ، فوتبال ، ورزش های استقامتی ، ورزش های رزمی و .. و حتی به عنوان یک ماسک تنفسی استفاده نمود. ماسک ورزش وایکینگ استرنگت با شبیه سازی ارتفاعات قادر است ظریفت و حجم تنفس را افزایش دهد . این ماسک قابلیت تنظیم شبیه ساز ارتفاعات را در 16 مرحله بین 4000 تا 18000 فوت دارد که می توان بنا بر نوع فعالیت و میزان مقاومت بدن آن را تنظیم نمود.
همه ما دیده ایم که یک فرد همیشه در طول فعالیت فیزیکی سنگین، آرام، پایدار و بی دغدغه است. این فرد می تواند در یک بازی بسکتبال، بازی هاکی روی یخ و یا یک تمرین ورزشی معمول باشد. همیشه به نظر می رسد حال و وضعیت جسمانی او برتر از سایرین است. آیا تا به حال در مورد چگونگی رسیدن به این نوع از سطح فیزیکی و ذهنی فکر کرده اید؟ آنها حجم زیادی از آموزش های سخت را پشت  سر گذاشته اند ، اما این مسئله نیز واضح است که آنها  از آخرین تکنولوژی ورزشی برای کمک به رسیدن به بالاترین توان فیزیکی خود استفاده می کنند. بنابراین، شما نیز می توانید این سرمایه گذاری را بر روی خود انجام دهید. ماسک ارتفاع محصول جدیدی نیست، این نوع ماسک ها برای سالها در دسترس بوده اند و ورزشکاران در تمام ورزش ها از آنها بسیار سود می برند. بنابراین، اگر شما می خواهید ارتفاع بالا را در هر کجا تجربه کنید و سطح تمرینات خود را بالا ببرید ،  ماسک ورزش وایکینگ استرنگت قطعا یک انتخاب بی نقص خواهد بود. 
ماسک های بسیار متنوعی در این زمینه وجود دارند اما تنها ماسک ورزش وایکینگ استرنگت است که در آن از دو سوپاپ برای تنظیم ارتفاع استفاده شده است. به این ترتیب شما می توانید ترکیبات مختلفی را در حین فعالیت های خود تنظیم نموده و به بالاترین سطح آن ، که مقاومت 18000 فوت است، دست پیدا نمایید. 

در ویدیو زیر آنباکسینگ ماسک ورزشی وایکینگ استرنگت را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماسک ورزش وایکینگ استرنگت ارتقا دهنده ی ظرفیت و کیفیت تنفس Vikingstrength Sport Workout Training Mask دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماسک ورزش وایکینگ استرنگت ارتقا دهنده ی ظرفیت و کیفیت تنفس Vikingstrength Sport Workout Training Mask را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماسک ورزش اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
مناسب برای
انجام تمرینات ورزشی ، دو ، کوهنوردی ، ورزش های هوازی ، تناسب اندام ، ورزش های استقامتی ، ماسک تنفسی
سایر مشخصات
مناسب برای وزن
55 تا 105 کیلوگرم
سایر مشخصات
دارای 16 ظرفیت قابل تنظیم بین 4000 تا 18000 فوت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم