برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماسک ورزش تایتان اوتفیتر ارتقا دهنده ی ظرفیت و کیفیت تنفس Titan Outfitter Sport Workout Training Mask

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماسک ورزش تایتان اوتفیتر ارتقا دهنده ی ظرفیت و کیفیت تنفس Titan Outfitter Sport Workout Training Mask کد 12591 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,316,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماسک ورزش تایتان اوتفیتر ارتقا دهنده ی ظرفیت و کیفیت تنفس Titan Outfitter Sport Workout Training Mask را می توان در هنگام انجام تمرینات ورزشی ، دو ، کوهنوردی ، ورزش های هوازی ، تناسب اندام ، ورزش های استقامتی و حتی به عنوان ماسک تنفسی استفاده نمود. از این ماسک ورزش تایتان افرادی با وزن بین 55 تا 105 کیلوگرم می توانند استفاده نمایند. ماسک ورزش مطابق با آناتومی بدن طراحی شده و همچنین کاملا ضد لغزش ساخته شده است. ماسک تایتان اوتفیتر شرایطی فراهم می آورد تا مقاومت ریه بالا رقته و دیافراگم را تقویت می کند. به علاوه ظرفیت ریه و آستانه های بی هوازی را افزایش داده و سطح و کشش حفره های شش را بیشتر می کند. از ماسک ورزش تایتان می توان سالیان طولانی استفاده نمود بدون آن که در عملکرد آن تغییری ایجاد شده ویا مستهلک گردد. این ماسک قابلیت تنظیم برای 4 ظرفیت مختلف 4000 ، 8000، 12000 و 16000 فوت را دارد که می توان با توجه به نوع و توانایی بدنی آن را نتظیم نمود. 
اگر شما به اندازه ی کافی خوش شانس نبوده اید که در ارتفاعات و مناطق کوهستانی ساکن باشید و بتوانید در ارتفاعات به فعالیت های ورزشی به پردازید ، اکنون با ماسک ورزش تایتان می توانید این تجربه را به روزمرگی تبدیل سازید. ماسک های شبیه ساز ارتفاعات در سالهای اخیر با محبوبیت فراوانی رو به رو شده اند، چرا که آنها یک راه ارزان برای افزایش ظرفیت ریه هستند که می توان بدون توجه به جایی که برای ورزش و تمرین خود انتخاب کرده اید ، چه در داخل ورزشگاه یا در خارج و مسیرهای پیاده روی ، نتیجه ی فعالیت بدنی شما را چند برابر کرده و خستگی و اثرات ناشی از ورزش های سنگین را نیز تا حد زیادی کاهش دهند. 

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه ،نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماسک ورزش تایتان اوتفیتر ارتقا دهنده ی ظرفیت و کیفیت تنفس Titan Outfitter Sport Workout Training Mask دارید آن را درقسمت نقدو بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول ،این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماسک ورزش تایتان اوتفیتر ارتقا دهنده ی ظرفیت و کیفیت تنفس Titan Outfitter Sport Workout Training Mask را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماسک ورزش اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
مشخصات عطر و ادکلن
جنسیت
زنانه و مردانه
مناسب برای
انجام تمرینات ورزشی ، دو ، کوهنوردی ، ورزش های هوازی ، تناسب اندام ، ورزش های استقامتی ، ماسک تنفسی
سایر مشخصات
مناسب برای وزن
55 تا 105 کیلوگرم
سایر مشخصات
دارای 4 ظرفیت قابل تنظیم بین 4000 تا 16000 فوت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم