برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

لیزر خانگی شخصی پوست میکرودرم برند پی ام دی PMD Personal Microderm System

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید لیزر خانگی شخصی پوست میکرودرم برند پی ام دی PMD Personal Microderm System کد 10783 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
14,807,000 تومان
در صورت سفارش از خارج از کشور وارد می شود
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

لیزر خانگی شخصی پوست برند پی ام دی PMD Personal Microderm System وسیله ای است که برای جوان سازی پوست؛ رفع چین و چروک ها و لایه برداری پوست را ممکن می سازد. این لیزر خانگی برای استفاده بانوان طراحی شده است و به گونه ی طراحی شده است که با لایه برداری پوست توسط کریستالهای ظریف منجر به کاهش چروکهای ظریف، لکهای قهوه ای پوست و اسکارهای آکنه خفیف را پاک می کند. هر هفته می توانید از این لیزر خانگی استفاده کنید تا بهبود و نتیجه کامل را مشاهده کنید، در کمتر از 24 ساعت سفتی و رنگ سرخ و صورتی پوست که به دلیل تحریک شنه ایجاد شده است به حالت عادی برگشته و به این ترتیب با لایه برداری از پوست کهنه و مرده پوست را پاک می کند. 

در این روش با استفاده از دستگاهی خاص، نوعی کریستال بسیار ظریف از جنس اکسید آلومینیوم با فشار تنظیم شده ای با سطح پوست در تماس قرار می گیرد و تراش بسیار سطحی در لایه های فوقانی شاخی پوست ایجاد می کند. در ضمن یک مکش نیز روی پوست انجام می شود که باعث جمع شدن کریستال ها از سطح پوست و همچنین بهتر شدن جریان خون به منطقه و فعال شدن سلول های فیبروبلاست و در نتیجه موجب ترمیم و طراوت پوست می شود.  

از این دستگاه لیزر خانگی می توانید همچنین برای رفع جای جوش و آکنه و حفره ها و فرورفتگی های پوستی استفاده کنید. میکرودرم  خانگی با شفاف کردن و جوان سازی پوست می شود و به مرور پوستی صاف و با قوام خواهید داشت. گفتنی است این لیزر برای درمان چروک های عمیق کارایی ندارد ولی با استفاده مداوم پوست را محکم تر و شفاف تر می کند. 

کاربرد اصلی این لیزر خانگی برای از بین بردن لک های حاملگی است  به خصوص اگر هم زمان با آن از داروهای لک بر استفاده شود. بررسی های اخیری که روی میکرودرم ابریژن انجام شده، نشان دهنده افزایش 20 برابری نفوذ ویتامین سی پس از یک جلسه درمان است.از شدن منافذ پوست یکی از مشکلات عمده در خانم ها و آقایان است. یکی از راه های درمان این مشکل استفاده از میکرودرم ابریژن است. پس از چند جلسه درمان، به علت بافت سازی و محکم تر شدن پوست منافذ پوستی نیز کوچک تر می شود. یکی دیگر از کاربردهای این روش درمان و برطرف کردن جای تاتو و خالکوبی است. خالکوبی های سطحی پوست را میتوان با این روش درمان کرد.

در کنار این دستگاه سری های مختلفی برای استفاده در سطح پوست صورت و بدن به همراه سریهایی با شدت و حساسیت های مختلف ارائه شده است که به راحتی قابل نصب بر روی دستگاه و تعویض هستند. روش استفاده بهتر است که به ترتیب زیر انجام شود. 

1- با سری سفید شروع کنید و مطابق خطوط نمایش داده شده در تصویر بر سطح پوست به سرعت حرکت دهید 2- در سطح پوست حرکت دهید و اجازه بدهید سر بخورد و هرگز در یک منطقه اط پوست توقف نکنید. 3 - هرگز فشار وارد نکنید 

در ویدیو زیر آنباکسینگ یا جعبه گشایی لیزر خانگی پوست میکرودرم PMD را مشاهده می کنید :

فروشگاه اینترنتی ارشاکو لیزر خانگی شخصی پوست برند پی ام دی PMD Personal Microderm System را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید لیزر خانگی پوست اوریجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم