برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین ریش تراش فیلیپس شارژی Philips S5587/10

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین ریش تراش فیلیپس شارژی Philips S5587/10 کد 19449 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
5,451,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین ریش تراش فیلیپس شارژی Philips Wet and Dry electric shaver S5587/10 از شرکت فیلیپس سری 5000 اصلاح قدرتمندی را ارائه می دهد و اکنون موهای بیشتری را در هر بار کوتاهی کوتاه می کند.مجهز به فناوری پیشرفته SkinIQ، ریش تراش برای بهبود راحتی پوست، تراکم موهای شما را حس کرده و با آن سازگار می شود.
ریش تراش فیلیپس S5587/10 از تیغه های فولادی دقیق باسرهای خم شونده 360D ساخته شده  که قابلیت دنبال کردن کانتور و اصلاح خطوط صورت را بصورت استفاده مرطوب و خشک دارد.منبع تغذیه ریش تراش S5587/10 باطری قابل شارژ است که با 1 ساعت شارژ 60 دقیقه اجرا را ارائه می دهد و همچنین دارای شارژ سریع 5 دقیقه ای برای سک اصلاح کامل است و این ریش تراش دارای نمایشگر (نمایشگر ال ای دی) و نشانگر سطح باتری است که در هنگام کمبود شارژ می توانید آن را بر روی استند شارژ قرار دهید و از آنجایی که کاملا قابل شستشو است برای تمیز کردن ریش تراش فیلیپس S5587/10 می توایند به راحتی آن را بشویید و برای ایمنی دستگاه مجهز به قفل مسافرتی و سنسور Power Adaptمی باشد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین ریش تراش S5587/10دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه آنلاین ماشین ریش تراش ارشاکو ماشین ریش تراش فیلیپس شارژی PhilipsWet and Dry electric shaver S5587/10 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ریش تراش اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
چرخشی
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
ضد آب
هست
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
امکان شارژ شدن سریع
دارد
زمان استفاده پس از شارژ
60 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
60 دقیقه
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
هست
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم