برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح صورت (ریش تراش) فیلیپس Philips Aqua touch S1323/41 Shaver

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح صورت (ریش تراش) فیلیپس Philips Aqua touch S1323/41 Shaver کد 20070 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
4,802,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(1 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح صورت (ریش تراش) فیلیپس Philips Aqua touch S1323/41 Shaver اصلاح تازه، روکش صاف دارای تیغه های ComfortCut با 3-سرهای فلکس جهت دار است که بصورت خشک و مرطوب بهترین اصلاح را برایتان فراهم می کند.

ماشین اصلاح فیلیپسS1323/41 با هدهای فلکس 3 جهته  رددنبال کردن کانتور صورت استاد هستند و با سیستم تیغه ComfortCut اصلاحی سری و بی نقص را ارائه می دهد.

دارای 27 تیغه ComfortCut هر مو را درست بالاتر از سطح پوست برش می دهد تا ظاهری صاف و یکدست به شما بدهد و حرکت سرهای شناور سه بعدی ( با سرهای شناور 3 جهته یک اصلاح راحت و تمیز داشته باشید. تیغه ها حرکت می کنند تا با منحنی های صورت شما سازگار شوند و بدون فشار زیاد،اصلاح کامل را اجرا کنند)

دارای فناوری Aquatec برای اصلاح مرطوب و خشک (یک اصلاح خشک یا یک اصلاح مرطوب با ژل یا فوم، حتی در حمام داشته باشید.)

برای ریش تراش ها لازم است که بعد از حمدتی تیغه های آنها تعویض شود برای مدل S1323/41 هر 2 سال یکبار با تیغه ی SH30 تعویض کنید.

ویژگی های قابل ذکر در ریش تراش S1323/41 شامل دستگیره و هندلینگ ارگونومیک، دسته لاستیکی ضد لغزش،تمیز کردن آسان، باز با یک لمس،کاملا قابل شستشو و نشانگر سطح باتری است.

منبع تغذیه باتری NiMH است و با شارژ کردن 1 ساعته می توانید 45 دقیقه از ریش تراش بصورت خشک و مرطوب استفاده کنید استفاده از ریش تراش فیلپیس S1323/41 فقط بصورت بی سیم است که ولتاژ اتوماتیک 100-240 V دارد.

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین ریش تراش فیلیپس S1323/41 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

فروشگاه انلاین ماشین ریش تراش ارشاکو ماشین اصلاح صورت (ریش تراش) فیلیپس Philips Aqua touch S1323/41 Shaver را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح صورت اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
چرخشی
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
ضد آب
هست
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ (بی سیم)
زمان استفاده پس از شارژ
45 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
1 ساعت
تعداد تیغه
27 تیغه ComfortCut
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
هست
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم