برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح سر و صورت پرومکس PROMAX 1944AB Hair Clipper

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت پرومکس PROMAX 1944AB Hair Clipper کد 878 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(3 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح سر و صورت پرومکس PROMAX 1944AB Hair Clipper دارای 2 تیغه ثابت و متحرک است. با حرکت تیغه متحرک موها کوتاه می شوند.
تیغه متحرک ماشین اصلاح در چهار حالت 0.5 میلی متری، 1.2 میلی متری، 1.9 میلی متری و 2.5 میلی متری قابل تنظیم است. همچنین با استفاده از شانه های پلاستیکی همراه ماشین اصلاح می توانید موهایتان را به اندازه دلخواه و دقیق کوتاه کنید.
جنس تیغه ها استیل ضد زنگ است که بسیار مقاوم بوده و کیفیت بالای تیغه ها سبب عمر طولانی دستگاه می شود. ماشین اصلاح 1944AB دارای اکیو بلید AccuBlade است و بر اساس آن با محاسبه دقیق زاویه ها و فاصله دندانه های تیغه، موجب کارائی بسیار بالای تیغه ها در برش می شود. 
دستگاه کلیپر 1944AB با برق و شارژ کار می کند و دارای باتری اضافه همراه ماشین اصلاح نیز است. برای شارژ اولیه باید 6 ساعت ماشین اصلاح شارژ شود و در شارژهای بعدی 2 ساعت نیاز است. پس از شارژ 55 دقیقه می توانید با آن کار کنید. امکان شارژ سریع ماشین اصلاح پرومکس 1944AB نیز وجود دارد.
تیغه های 1944AB دارای قابلیت خود تیز شوندگی در حین کار با ماشین اصلاح هستند. همچنین با استفاده از روغن داخل ست می توان تیغه ها را هر مدت یک بار روغن کاری کرد.
|تیغه متحرک ماشین اصلاح حجم زن PROMAX 1944AB در 4 حالت 0.5 میلی متری، 1.2 میلی متری، 1.9 میلی متری و 2.5 میلی متری قابل تنظیم است. همراه ماشین اصلاح شانه و قیچی مخصوص مرتب کردن و اصلاح مو ارئه شده است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر و صورت PROMAX 1944AB دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ارشاکو ماشین اصلاح سر و صورت پرومکس PROMAX 1944AB Hair Clipper را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
کلیپر
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
ضد آب
نیست
دارای قابلیت شستشو
نیست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ(بی سیم) , برق خانگی(با سیم)
دارای استند شارژ
هست
امکان شارژ شدن سریع
دارد
زمان استفاده پس از شارژ
55 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
120 دقیقه
تعداد تیغه
یک تیغه اکیو بلید
دارای تیغه های خود تیز شونده
هست
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
هست
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
اندازه اصلاح
0.5 تا 2.5 میلی‌متر
سایر ویژگی ها
- دارای یک باتری یدکی
- صفحه نمایش دیجیتال نشانگر درصد شارژ
- دارای باتری قدرتمند لیتیومی
- دارای دکمه‌ی تنظیم طول اصلاح در 4 اندازه‌ی 0.5، 1.2، 1.9 و 2.5
- مدت زمان شارژ برای اولین بار: 6 ساعت
نظرات
لطفا برای نوشتن
1395-01-11

من خریدم پشیمون شدم فقط ظاهر داره کیفیت بسیار پایین است با چهار یا پنج بار استفاده کردن خراب شده گارانتی هم که بفرستی فقط تعمیر دارد که معلوم نیست درست کنند و بتونند مشکل را برطرف کنند یا نه من که اصلا راضی نیستم

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم