برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح حجم زن پرومکس Promax 2235

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح حجم زن پرومکس Promax 2235 کد 11424 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
5,007,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح پرومکس Promax 2235 Hair Clipper با طراحی و تکنولوژی پیشرفته، ویژگی منحصر به فرد تنظیم دور موتور بین 5000 تا 7000 دور در دقیقه متناسب با ضخامت مو ها است.
طول اصلاح تیغه ها بین 1 تا 1/9 میلی متر بوده که می توانید بوسیله ی اهرمی که در کنار دستگاه قرار داده شده طول اصلاح مورد نظر خود را تنظیم نمایید. 2235 Promax دارای 2 عدد شانه ی اصلاح به طول های 6-3 و 12-9 میلی متری است.
شما می توانید از ماشین اصلاح پرومکس 2235 به صورت بی سیم (باتری قابل شارژ) و با سیم (برق خانگی) استفاده نمایید.
میزان شارژ باقی مانده ی دستگاه در 6 سطح به وسیله ی LED روی دستگاه نشان داده می شود.
به دلیل ضد آب نبودن دستگاه می توانید آن را با استفاده از برس و روغنی که همراه محصول ارائه می شود تمیز نمایید. مدت شارژ کامل دستگاه 3 ساعت بوده و پس از آن 4 ساعت قابلیت شارژ دهی خواهد داشت.
اصلاح و مرتب کردن موها کار همیشگی آقایان است که باید بخشی از وقت خود را صرف آن کنند. از قرن‌ها پیش از ابزارهای تیزی مانند قیچی و تیغ برای اصلاح موها استفاده می‌شده است. کیفیت تیغ‌ها و قیچی های اصلاح هم با گذشت زمان تغییر کرده و با معرفی تکنولوژی‌های جدید، همواره شاهد معرفی انواع جدیدتری از تیغ اصلاح هستیم.
شاید قیچی قدیمی‌ترین و حتی پرطرفدارترین وسیله‌ی اصلاح مو باشد اما نمی‌توان گفت بهترین وسیله است. قیچی اصلاح هرچقدر هم که با کیفیت باشد می‌تواند به پوست آسیب برساند. شاید در راستای همین مشکل بوده است که ماشین‌های اصلاح اختراع شدند. 
هنگامی‌که شما می‌خواهید یک ماشین اصلاح خریداری کنید 3 انتخاب دارید: 1- یا باید یک ماشین اصلاح ارزان قیمت انتخاب کنید 2- و یا اینکه مستقیم می‌روید و بهترین ماشین، که خیلی گران قیمت است را پیدا می‌کنید. 3- اما اگر بخواهید نسبت به پولی که دارید بهترین ماشین اصلاح را انتخاب کنید چه خواهید کرد؟ سایت ارشاکو به شما این امکان را داده است که با اطلاعات کامل و خیالی آسوده از استاندارد و اصل بودن دستگاه محصول را درب منزل تحویل بگیرید.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح حجم زن پرومکس 2235 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین ماشین اصلاح ارشاکو ماشین اصلاح حجم زن پرومکس Promax 2235 را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
فویلی
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
ضد آب
نیست
دارای قابلیت شستشو
نیست
منبع تغذیه
باتری قابل شارژ(بی سیم) , برق خانگی(با سیم)
دارای استند شارژ
هست
امکان شارژ شدن سریع
ندارد
زمان استفاده پس از شارژ
240 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
180 دقیقه
تعداد تیغه
2
دارای تیغه های خود تیز شونده
نیست
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
نیست
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
اندازه اصلاح
1 تا 1.9 میلیمتر
سایر ویژگی ها
- دارای کلید تنظیم طول اصلاح در اندازه‌های 1.0، 1.3، 1.6 و 1.9 میلی‌متر- دارای سرعت قابل تنظیم (500، 5500، 6000، 6500 و 7000 دور در دقیقه)صفحه‌ نمایش دیجیتال- نوع باتری: لیتیوم یونی- ظرفیت باتری: 2200 میلی‌آمپر ساعت
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
پیشنهاد ها
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم