برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح سر و صورت پرومکس PROMAX M900 Hair Clipper

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح سر و صورت پرومکس PROMAX M900 Hair Clipper کد 759 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، محصولات مشابه را مشاهده کنید و یا ایمیل خود را وارد کنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم.
(0 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح سر و صورت پرومکس PROMAX M900 Hair Clipper دستگاه حرفه ای پیرایش مو، مسافرتی و بسیار سبک و کم حجم است.
ماشین اصلاح سر و صورت  پرومکس M900 با باتری کوچک کار می کند و بسیار خوش دست است و با توجه با اندازه برای استفاده در سفر گزینه ای ایده آل است.
کلیپر پرومکس بسیار مناسب جهت استفاده در آرایشگاه جهت ایجاد خط ریش و آنکادر کردن است.
جنس تیغه آن فولاد ضد زنگ است. ریش تراش هایی با ساختار تیغه‌های فویلی از تیغه‌های منعطف، تجربه اصلاحی پاک و فوق العاده را برای شما به ارمغان می آورد. این مدل از ماشین های اصلاح پرومکس را می‌توان به آسانی برای اصلاح صورت و موی خود و دیگران انجام داد. 
پرومکس M900 سبک و بسیار کوچک و مناسب برای مرتب کردن خط‌ ریش و گردن و ریش و سبیل بوده و همچنین عملکرد با یک عدد باتری قلمی ( استفاده از باتری آلکالاین توصیه می‌شود) دارد، درضمن این ماشین ریش تراش، به فرد این اجازه را می دهد که در همه طرف سر و صورت خود را اصلاح نماید.
این مدل ریش تراش ها در مقایسه با ریش تراش های چرخشی از موتور کم صداتری برخوردار است و به راحتی اصلاح موهای بلند را انجام می دهد. ماشین ‌های چرخشی توسط تیغه‌ی خود موها را بلند می کنند و آن را در می آورند. این نوع ماشین ریش تراش ها برای افرادی که نمی خواهند روزانه صورت خود را اصلاح کنند و افرادی که موهایی ضخیم دارند، مناسب است.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر و صورت PROMAX M900 دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه آنلاین ارشاکو ماشین اصلاح سر و صورت پرومکس PROMAX M900 Hair Clipper را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
ضد آب
نیست
دارای قابلیت شستشو
نیست
منبع تغذیه
باتری غیر قابل شارژ(بی سیم)
تعداد تیغه
2
دارای تیغه های خود تیز شونده
نیست
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
اندازه اصلاح
1 میلی متر
سایر ویژگی ها
یک عدد باتری قلمی
روغن جهت روان کاری تیغه ها
2 عدد شانه در اندازه‌های 3 و 6 میلی‌متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1396-11-16

ماشین اصلاح خوبی هس.جمع و جور و سبک.قابل استفاده با باتری. تا به حال ماشین اصلاحی با این قدرت ندیدم، مانند یک ژیلت 5 تیغه فیوژن صورت و در کمترین زمان ممکن اصلاح میکنه ، و تنها قدرتش در سرعت و تمیز اصلاح کردن نیست، زمانی که این محصول و دستتون میگیرید و شروع به اصلاح میکنید، حس خوبی به شما میده

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم