برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0
نام تجاری:

ماشین اصلاح خط زن پرومکس PROMAX 1472AB

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح خط زن پرومکس PROMAX 1472AB کد 758 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
رنگ
  • مشکی
نام تجاری:
2,371,000 تومان
محصولات شرکتی دارای گارانتی میباشند
(2 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح خط زن پرومکس PROMAX 1472AB Hair Trimmer حرفه ای برای پیرایش و آرایش مو برای کوتاه کردن، مرتب کردن یا فرم و حالت دادن به موهای سر و صورت مورد استفاده قرار می گیرد و دارای پنج سری است.
تیغه بزرگ با پهنای 35 میلی متر، تیغه متوسط با پهنای 25 میلی متر، مو زن گوش و بینی، تیغه کوچک با پهنای 5 میلی متر و یک سری شیور برای اصلاح در مدل ها و سایزهای مختلف استفاده می شوند.
سری ماشین اصلاح سر و صورت  پرومکس قابل شستشو است. ماشین اصلاح پرومکس PROMAX 1472AB دارای خط زن دقیق برای اصلاح و مرتب کردن خط ریش است.
می توان بدون نصب شانه ها در سه مرحله و سایز مختلف توسط دکمه روی بدنه تیغه اصلی را تنظیم و اصلاح کرد.
جنس تیغه متحرک و تیغه ثابت تمام استیل بوده و محور انتقال نیروی موتور به تیغه ها فلزی است که عمر طولانی را ضمانت می کند. دسته ماشین اصلاح سر و صورت پرومکس دارای سیستم ضد لغزش و صدای ریش تراش فوق العاده کمی است.
دستگاه پرومکس 1472AB دارای ولتاژ جهانی است و  امکان استفاده از آن را در هر نقطه از جهان ممکن می سازد.
همراه دستگاه کیف نگهداری ارائه می شود. ماشین اصلاح پرومکس 1472AB دو منظوره است و اگر شارژ دستگاه تمام شود و اصلاح  تمام نشده باشد با اتصال کابل برق می توان از آن استفاده کرد.
تریمر PROMAX 1472AB دارای نشانگر شارژ است و با کامل شدن خاموش می شود. ماشین اصلاح سر و صورت 1472AB یک پایه پلاستیکی دارد که برای شارژ کردن دستگاه و به عنوان استند قابل استفاده است.
ماشین اصلاح 1472AB دارای سیستم اکیو بلید Accublade است و براساس محاسبه دقیق زاویه ها و فاصله های دندانه های تیغه، موجب کارایی بسیار بالای تیغه ها در برش می شود.
مدت زمان لازم برای شارژ کامل توسط آداپتور مخصوص شارژ 8 ساعت و پس از شارژ شدن کامل می توان تا مدت 40 دقیقه از آن استفاده کرد.
فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر و صورت PROMAX Clipper 1472AB دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنی ماشین اصلاح ارشاکو ماشین اصلاح پرومکس PROMAX 1472AB Hair Trimmer را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
نوع ریش تراش یا ماشین اصلاح
تریمر
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
خط زن
هست
ضد آب
نیست
دارای قابلیت شستشو
هست
منبع تغذیه
برق خانگی(با سیم) , باتری قابل شارژ(بی سیم)
دارای استند شارژ
هست
زمان استفاده پس از شارژ
45 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
8 ساعت
دارای تیغه های خود تیز شونده
نیست
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
اندازه اصلاح
1 تا 3 میلی‌متر
سایر ویژگی ها
مدت زمان شارژ برای اولین بار: 12 ساعت- دارای تیغه‌‌ی با تکنولوژی Accu Blade با زاویه‌ی تنظیم شده جهت برش بهتر، سریع‌تر و راحت‌تر- دارای دکمه‌ی تنظیم طول اصلاح در سه حالت 1، 2 و 3 میلی‌متر- دارای 5 سری مختلف شامل
نظرات
لطفا برای نوشتن
هنوز نظری ثبت نشده! اولین نفری باشید که نظر ثبت می کنید
پیشنهاد ها
محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم