برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
دوست داشتن0
اضافه به مقایسه0

ماشین اصلاح حجم زن دینگ لینگ سه باتری Dingling RF-699

پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید ماشین اصلاح حجم زن دینگ لینگ سه باتری Dingling RF-699 کد 11967 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
نام تجاری:
1,245,000 تومان
دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
(10 رای)
قیمت بهتری سراغ دارید؟ بلی | خیر
توضیحات

ماشین اصلاح سر و صورت دینگ لینگ سه باتری Dingling RF-699 Hair Clipper یک ماشین اصلاح کاملا حرفه ای است که می تواند به راحتی در منزل و یا آرایشگاه مورد استفاده قرار گیرد.
تیغه های ماشین اصلاح RF699 از استیل ضد زنگ ساخته شده است که با انواع پوست ها سازگار بوده و از ایجاد حساسیت در پوست های حساس نیز جلوگیری می نماید. به همراه RF699 پنج سری مختلف در اندازه های 4، 8، 12، 16 و 20 میلیتری نیز ارائه می شود و همچنین به کمک اهرم کنار دستگاه می توان بین 0.5 تا 2.5 میلیمتر نیز تغییر در اندازه اصلاح ایجاد نمود . با این وجود رسیدن به اصلاح مورد نظر به آسانی امکان پذیر بوده و می توان در منزل نیز یک اصلاح کامل و بی نقص را تجربه نمود.

dingling-699

از ویژگی های منحصر به فرد RF699 وجود سه باتری اضافه تر از مدل مشابه اش است که می تواند مدت شارژدهی را به مراتب افزایش دهد. دینگ لینگ RF699 به 8 ساعت زمان جهت شارژ کامل نیاز دارد و پس از آن می تواند 50 دقیقه شارژدهی داشته باشد. همچنین RF699 دارای استند شارژ نیز می باشد و البته می توان در حالت اتصال به برق نیز استفاده کرد.
ماشین اصلاح RF699 دینگ لینگ یک وسیله ی کامل جهت پیرایش و اصلاح سر، صورت و بدن است که قادر است اصلاحی بین 0.5 تا 20 میلیمتر را با دو سرعت متوسط و زیاد انجام دهد.

در ویدیو زیر زیر آنباکسینگ ماشین اصلاح دینگ لینگ سه باتری RF-699 را مشاهده می کنید :

در ویدیو زیر زیر آنباکسینگ ماشین اصلاح دینگ لینگ سه باتری RF-699 سری جدید را مشاهده می کنید :

فروشگاه ارشاکو از شما درخواست دارد چنانچه تجربه، نقد و بررسی و یا پیشنهادی درباره ماشین اصلاح سر و صورت دینگ لینگ آر اف 699 سه باتری دارید آن را در قسمت نقد و بررسی ثبت نموده و در صورت رضایت از محصول، این صفحه را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.
فروشگاه اینترنتی ماشین اصلاح ارشاکو ماشین اصلاح سر و صورت دینگ لینگ سه باتری Dingling RF-699 Hair Clipper را با قیمت مناسب برای شما مهیا نموده است تا از خرید ماشین اصلاح اورجینال با قیمت مناسب لذت ببرید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
مشخصات فنی
سایر مشخصات
جنس تیغه ها
استیل ضد زنگ
ضد آب
نیست
دارای قابلیت شستشو
نیست
منبع تغذیه
برق خانگی(با سیم)، باتری قابل شارژ(بی سیم)
دارای استند شارژ
هست
امکان شارژ شدن سریع
ندارد
زمان استفاده پس از شارژ
50 دقیقه
مدت زمان برای شارژ شدن
8 ساعت
دارای تیغه های خود تیز شونده
نیست
قابل استفاده به صورت خشک و مرطوب
نیست
تکنولوژی اصلاح
برش مستقیم
اندازه اصلاح
0.5 تا 20 میلیمتر
سایر ویژگی ها
قابلیت تنظیم سرعت اصلاح در دو درجه5 سری در اندازه های 4-8-12-16-20 میلی‌متر
نظرات
لطفا برای نوشتن
1399-10-08

سلام با توجه به اینکه این محصول با قیمتهای خیلی متفاوتی در بازار موجود هست آیا راهی هست که تفاوت بین اصلی و فیک رو متوجه بشیم؟

پاسخ فروشگاه:

درود
اساسا دینگ لینگ و تمام محصولات چینی ارزش تقلبی ساختن ندارد اون فردی که تقلبی میزند انرژی و زحمت را پای محصولی میکشد که سود زیادی را ببرد مثل وال نه محصولات چینی تفاوت قیمت ها در قیمت خرید فروشنده و میزان سود مطرح است.
موفق باشید

1398-10-06

درود بله به طور مستقیم هم میتونید به برق بزنید و استفاده کنید . دینگ لینگ 699 سه باتری چراغ برای اطلاع از شارژ شدن کامل ندارد و باید حواستون باشد که 8 ساعتی روی شارژ برای فول شارژ شدن بماند. موفق باشید

1398-10-05

ببخشید یه سوال میشه با سیم شارژر ؛به طور مستقیم شارژ بشه؟ بدون استفاده از استند (مثلا اگه خراب بشه) و اینکه علامت شارژ کاملش چیه؟ چراغش باید روشن بشه؟ امکان داره که چراغ استند روشن نشه ولی دستگاه شارژ بشه؟ ممنون

1398-09-07

خیلی ریش تراش خوبیه نزدیک صفر میزنه خوش دست من که خیلی راضیم

1398-03-22

سلام.من آراف۶۹۹سه باطری سفارش دادم ولی وقتی دستم رسید آراف معمولی بود.فقط یبرچسب روش زده بودنکه آراف سه باطریه.بهمین راحتی محصولوجابجامیکنندبمردم.گفتمکه حواستون باشه.چون هردو محصول شبیه همدیگه ان.ولی ماشینای خوبین خداییش.بااینکه چینی ان.

1398-05-13

درود اگر محصول براتون اشتباه فرستاده شده طی 7 روز به راحتی میتوانید کالا را برگشت بزنید مطمئن باشید به هیچ عنوان از روی قصد این اتفاق نیفتاده است و چون هر دو 699 هستند به اشتباه 2 باطری برای شما ارسال شده است. موفق باشید

1398-01-26

این ماشین اصلاح با توجه به قیمتش خیلی خیلی خوبه

محصولات مرتبط

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم