برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

بهترین پوستیژ جلو چتری

بهترین پوستیژ چتری

کلاه گیس (پوستیژ) محصولات پر کاربردی هستند که امروزه علاوه بر مصارف زیبایی به کاربرد هایی دیگر از قبیل کمک به افراد و بیمارانی که موی خود را بطور دائم یا موقت از دست داده اند، می کند.

پوستیژ های در مدل های زنانه و مردانه با متریال مختلف و مدل های متنوع موجود است که هر کس می تواند با توجه به سلیقه ی خود بهترین کلاه گیس مورد نظر را برای خود انتخاب کند.

کلاه گیس ها در مدل های مختلف موی طبیعی انسان و الیاف مصنوعی ساخته می شوند و الیاف مصنوعی خود به الیاف درجه یک، الیاف درجه دو و الیاف درجه 3 طبقه بندی می شوند که در مدل های مصنوعی درجه یک، قابل رنگ کردن و مقاوم در برابر حرارت هستند و نزدیک ترین حالت و ظاهر را به موی طبیعی انسان دارند.

از پر طرفدارترین و محبوب ترین کلاه گیس های زنانه، کلاه گیس های چتری (bangs fringe) هستند و این مدل از پوستیژها بقدری پرطرفدار هستند که بصورت موهای فقط جلو چتری نیز ساخته می شوند و به جلوی مو اضافه می گردند.

موهای چتری خود مدل های مختلف مانند مدل موی چتری یک طرفه، مدل موی چتری برای پیشانی کوتاه، مدل مو چتری کوتاه و ... دارند.

فروشگاه اینترنتی ارشاکو به عنوان مرجع کامل از کلاه گیس های وارداتی در ایران در مدل های مختلف مردانه، زنانه، فانتری، کوتاه و بلند، چتری، فرفری و مجعد بهترین برندهای کلاه گیس های موی طبیعی انسان و الیاف ابریشمی و درجه یک سراسر دنیا را گردآوری کرده و در مجموعه خود دارد شما می توانید پوستیژهای مارک دار و معتبر را با قیمت مناسب و گارانتی اصالت خریداری کنید.

کلاه گیس (پوستیژ) زنانه مصری سایز متوسط لخت جلو چتری دار  DNE HAIR 813A Wigs Short Bob کلاه گیس (پوستیژ) زنانه مصری سایز متوسط لخت جلو چتری دار  DNE HAIR 813A Wigs Short Bob
پیشنهاد ویژه محدود
4,032,000 تومان 4,221,000 تومان
%4 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ) زنانه مصری سایز متوسط لخت جلو چتری دار DNE HAIR 813A Wigs کد 18109 را به شماره 90001920 پیامک کنید.
کلاه گیس فر درشت مشکی کلاه گیس فر درشت مشکی
پیشنهاد ویژه محدود
6,771,000 تومان 6,955,000 تومان
%3 تخفیف
پرداخت هزینه پس از دریافت کالا (سراسر کشور) : برای خرید کلاه گیس (پوستیژ ) زنانه فر درشت سایز متوسط مشکی جلو چتری دار WIG222BK Wigs کد 19298 را به شماره 90001920 پیامک کنید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم